داک
doc.fileon.ir

زمان غسل حیض

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 07 شهریور 1398 ساعت 12:49

  • کد مطلب: ۴۱۹۴۳
  • تاریخ مطلب: ۱۳۹۱/۱۰/۰۲

';

$.ajax({ type: "Post", url: "/NetServices/Ajax.aspx/SendToFriend", data: "{data:'" + data + "', enterd: '" + enterd + "' , captcha:'" + captcha + "' }", contentType: "application/json; charset=utf-8", dataType: "json", success: function (msg) {

if (msg.d == "") { //closePopups('popup_01'); alert('با موفقیت ارسال شد'); ResultText.innerHTML = divbody; } else { alert(msg.d); ResultText.innerHTML = oldhtml; } ContentPlaceHolder_ContentPlaceHolder_NewsContent142_Ajaxsendfriend_uc1_Captcha_US1_chanagesecurecode();

}, error: function () { ResultText.innerHTML = "error"; } });

}

//function SendToFiend_CallBack(res) { // // if (res.value == "") { // closePopups('popup_01'); // alert('با موفقیت ارسال شد'); // ResultText.innerHTML = divbody; // } // // else // ResultText.innerHTML = res.value; //}

function ShowPopup(layer, obj) {

$(".popup").colorbox({ width: "350px", inline: true, href: "#ResultText" }); //var objLayer = document.getElementById(layer); //doPopup(objLayer,obj) }

ارسال به دوستان

امام خمینی (ره) در تحریر الوسیلة؛ ج 1، ص: 54 می فرمایند:
و منها - وجوب الغسل عند انقطاع الحیض لکل مشروط بالطهارة من الحدث الأکبر،
یعنی: و از جمله احکام حیض این است که: واجب است پس از قطع خون حیض براى هر چیزى که به طهارت از حدث اکبر مشروط است غسل کند.
غسل حیض زمان معین و به خصوصی ندارد و چون دوره حیض کمتر از سه روز و بیشتر از ده روز نیست؛ پس، ...

توضیحات کارشناس:

امام خمینی (ره)  در تحریر الوسیلة؛ ج‌1، ص: 54 می‌فرمایند:

و منها - وجوب الغسل عند انقطاع الحیض لکل مشروط بالطهارة من الحدث الأکبر، ...

یعنی: و از جمله احکام حیض این است که: واجب است پس از قطع خون حیض براى هر چیزى که به طهارت از حدث اکبر مشروط است غسل کند.

غسل حیض زمان معین و به خصوصی ندارد و چون دوره حیض کمتر از سه روز و بیشتر از ده روز نیست؛ پس، از روز چهارم تا دهم، هر روز و هر وقت و ساعتی که پاکی حاصل می‌شود، برای انجام عبادت مثل نماز و روزه، و کارهایی که مشروط به طهارت است مانند توقف در مسجد، باید غسل کرد؛ لذا این گفته: که فقط در روز هفتم یا دهم می توان غسل کرد؛ سخن نادرستی است.

1391/10/02

.

انتهای پیام /*