موضوعات وبسایت : سلامت

درمان زود انزالی با عسل عموشاهی

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 21 دی 1399 ساعت 17:56

درمان ناتوانی جنسی بدون دارو

درمان ناتوانی جنسی بدون دارو

ناتوانی جنسی همیشه مثل کابوسی برای همه مــردان بوده است. هرچـنـد کـه امـروزه با پیشرفت های عــلمی و داروهـایی که برای درمان ناتوانی جنسی ساخته شده اســت دیـگـر مـسئله وحشـتناکی به نظر نمی آید. امـا راه هـایی هـم وجـود دارد که بتـوان این مشکـل را بـدون اسـتـفاده از دارو بـرطـرف کـرد. پـس قـبـل از اینکه توی خـرج بیفتـید و از بعضی از این داروها که گاهی بسیار خطرناک هم هستند اسـتـفـاده کـنـید، بهتر است که این درمان های طبیعی را هم تجربه کنید.

  ناتوانی جنسی در گذشته ناتوانی جنسی را در مردان عدم فعالیت آلت جنسی می دانستند اما امروزه علاوه بر این به معنای ناتوانی در بیرون راندن اسپرم هم می باشد. انواع ناتوانی جنسی  اولیه و ثانویه. مردانی که ناتوانی جنسیشان از نوع اولیه است هیچگاه توانایی کافی برای انجام یک رابطه جنسی را به طور مطلوب نداشته اند. این نوع ناتوانی بسیار نادر است و معمولاً دلایل عمیق روانشناسی مثل ترس از صمیمیت، احساس گناه و اضطراب دارد.

در ناتوانی جنسی ثانویه توانایی فعال شدن آلت جنسی بعد از مدت زمانی فعالیت نرمال از دست داده می شود، و این نوع متداول تر می باشد. مردانی که دچار ناتوانی جنسی ثانویه هستند فقط توانایی انجام ۲۵ درصد از فعالیت جنسی را دارند. این نوع ناتوانی جنسی معمولاً به طور تدریجی ایجاد می شود و درمانش هم نسبت به نوع اول ساده تر می باشد.  دلایل ناتوانی جنسیاگرچه مردان میانسال و کهنسال بیشتر در معرض این ناتوانی هستند، اما ناتوانی جنسی می تواند گریبان گیر هر مردی شود حتی در جوانان هم دیده شده است. طبق آمار حدوداً ۱۰ تا ۱۵ میلیون مرد در آمریکا با این مشکل دست به گریبانند. دلایل اصلی ناتوانی جنسیبه شرح زیر است: ● بیماری ها● معالجات● استفاده از سیگار، مشروبات الکلی و داروهای مخدر● عدم توازن هورمون ها● عوامل روانی 

                                                خود را آزمایش کنیدبرای اینکه ببینید ناتوانی جنسیتان مربوط به عوامل جسمی است یا روانی می توانید از این آزمایش ساده استفاده کنید. مردها شب هنگام و در موقع خواب بارها دچار تحریکات جنسی می شوند. اگر شما نیز این تحریکات را داشته باشید و آلت تناسلیتان چند بار در موقع خواب فعال شود، معلوم است که حالت نرمال داشته و کلیه عصب ها، ماهیچه ها و رگ هایی که در این زمینه کاربرد دارند درست کار می کنند. و این نشان میدهد که دلیل این ناتوانی جنسی جای دیگر است نه اشکالات جسمی.برای مشخص کردن این مسئله می توانید به سادگی با تر کردن آلت جنسی و چسباندن یک برچسب بر سر آلت جنسی به خواب روید. پس از بیدار شدن در روز اگر برچسب سرجایش نباشد به این معنا است که در شب دچار تحریکات شده اید و کاملاً سالم هستید. 

برای درمان ناتوانی جنسی به صورت طبیعی می توانید از معجون ها و عسل های مفید در فروشگاه عسل 20 کوهستان استفاده نمایید. 

جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

     ASAL20.ir

موضوعات مرتبط:

درمان ناتوانی جنسی با عسل طبیعی

،

درمان زود انزالی با عسل طبیعی

،

افزایش سرعت اسپرم با عسل طبیعی

،

افزایش حجم اسپرم با عسل طبیعی

،

معجون طبیعی

برچسب‌ها:

تقویت اسپرم

درمان انواع ناتوانی های جنسی

درمان انواع ناتوانی های جنسی

روش های درمان

الف: در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و......) عسل و زنجبیل موثر واقع میشود. مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل طبیعی مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.ب: قرنفل. عود. فلفل. از هر کدام 10 گرم نرم ساییده و با 250 گرم عسل طبیعی 20 کوهستان و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.ج: زعفران 1گرم. زیره 10 گرم. مغز گردو یا بادام 100 گرم . همه را خوب بکوبید و با 250 گرم عسل طبیعی 20 کوهستان مخلوط نمایید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.د: قدامه شیرازی 15 گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام 50 گرم .همه را کوبیده با 250 گرم عسل مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است. ه: کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل طبیعی 20 کوهستان حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد. مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع الاثر .  افراد مسن که به ضعف قوه باه مبتلا هستند . روغن زیتون عتیق را با عسل طبیعی 20 کوهستان از هر کدام 75 گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند. درمان خستگی جنسیخوردن یک لیوان آب لیمو با عسل طبیعی 20 کوهستان پس از هر آمیزش جنسی برای زن و مرد بسیار موثر واقع میشود و مقداری از انرزی از دست رفته را جبران میکند. تقویت اسپرمالف: کسانی که اسپرم آنها خیلی ضعیف است و بچه دار نمیشوند میتوانند از معجون زیر (شیر+ عسل+تخم مرغ+پیاز) یک روز در میان و به مدت یک ماه استفاده کنند و نتیجه اش را ببیننند. ضرر ندارد.


ب: دو قاشق آب پیاز . دو قاشق عسل طبیعی 20 کوهستان را در یک لیوان شیر حل کرده و قبل از خواب میل نمایند. بهترین داروی محرک قوه باه و ازدیاد اسپرماتوزوئید است.

جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

    ASAL20.ir

موضوعات مرتبط:

فروشگاه عسل 20 کوهستان

،

خواص درمانی عسل طبیعی

،

عسل درمانی

،

درمان سستی کمر و نعوظ با عسل طبیعی

،

درمان ناتوانی جنسی با عسل طبیعی

،

درمان زود انزالی با عسل طبیعی

،

افزایش سرعت اسپرم با عسل طبیعی

برچسب‌ها:

درمان ناتوانی جنسی

,

مومیایی

,

تقویت کمر با مومیایی

,

تقویت اسپرم

,

سستی نعوظ

تقویت قوای جنسی و سفت کردن کمر و افزایش قدرت اسپرم

امام کاظم (ع) می فرماید خوردن عسل شفای هر دردی است.

کسی که آب پشتش (نطفه) متغیر شود (یعنی کم و غیرعادی شود) شیر و عسل برای او سودمند است.عسل غذایی است مقوی ، نیرو بخش ، محرک قوه باه و در درمان انواع ناتوانی های جنسی تاثیر بسزایی دارد چه به تنهایی مصرف شود و یا همراه با سایر غذاهای داروی مورد استفاده قرار گیرد و از این نظر خواص آن بر همگان روشن است.جهت مشاهده معجون های افزایش دهنده قوای جنسی به سایت عسل 20 کوهستان مراجعه نمائید.

الف-در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ وغیرو) عسل و زنجبیل مؤثر واقع می شود . مصرف زنجبیل برای هر وعده 5 گرم (یک قاشق چای خوری) است.ب-مقداری نخود را در آب خیس کرده و به صورت خام تناول نمایید و آب خیسانده آن را با عسل مخلوط نموده و بنوشید و چند روز متوالی ادامه بدهید جهت درمان ناتوانی جنسی مؤثر است.ج-مصرف پودر ریشه بابونه با عسل زیاد محرک قوه باه است.د-مغز گردو را کوبیده و با عسل مخلوط نموده و میل نمایید جهت تقویت قوای جنسی بسیار مؤثر است به علاوه برای تقویت اعصاب و فربه نمودن بدن هم بسیار نافع می باشد.ه-خوردن آب هویج مخلوط با عسل مقوی باه وبرای تحریک کردن کبد و روده ها مؤثر است.و-کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی ، سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار 2 جو مومیایی را در 40 گرم عسل حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند  به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.** مومیایی ماده ای است که از میان سنگهای کوهستانی یا از درون چشمه های آب تراوش می شود. شکل آن سیاه براق، بدون ناخالصی و بدون بوی بد می باشد. بهترین نوع مومیایی ایران از کوه های کهگلویه و بویر احمد، استهبانات ، زاگرس بختیاری بدست می آید.ز-افراد مسن که به ضعف قدرت باه مبتلا هستند روغن زیتون عتیق را با عسل از هر کدام 75 گرم مخلوط نموده سه روز بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شلغم را با عسل روزی سه بار میل نمایند.

جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

   ASAL20.ir

موضوعات مرتبط:

درمان سستی کمر و نعوظ با عسل طبیعی

،

درمان ناتوانی جنسی با عسل طبیعی

،

درمان زود انزالی با عسل طبیعی

،

افزایش سرعت اسپرم با عسل طبیعی

،

افزایش حجم اسپرم با عسل طبیعی

برچسب‌ها:

تقویت قوای جنسی مردان

,

سفت کردن کمر

,

تقویت آلت مردان

,

عسل 20

درمان سستی کمر ، خستگی جنسی و افزایش حجم و سرعت اسپرم

درمان خستگی جنسی با عسل طبیعی

خوردن یک لیوان شربت آب لیمو با عسل پس از هر آمیزش جنسی بسیار مؤثر واقع می شود و مقداری از انرژی از دست رفته را جبران می نمایند. آب لیمو باید خالص و تازه باشد.چه بهتر که در خانه لیمو ترش تازه آماده باشد و زن و مرد هر یک ، نیمه ای از یک لیمو ترش را در یک لیوان آب بچکانند و با عسل  بیامیزند و سپس بنوشند. درمان سستی کمر با عسل طبیعیالف-روزی یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط نموده و در لیوان آن قدر به هم بزنید تا مانند خمیر شود آن را صبح ناشتا میل نمایید.ب-تخم مرغ و خرما را در روغن زیتون سرخ کرده و عسل به آن افزوده شود و میل نمایید.ج-حلوای نرم که از عسل و آرد گندم و زعفران تهیه شود بسیار نافع است.د-عود صلیب (احمد و محمود) دو دانه که تقریبأ به وزن 40 گرم باشد بجوشانید و پس از صاف کردن با 250 گرم عسل مخلوط کرده روزی یک قاشق غذا خوری صبح ناشتا و شب قبل از خواب میل نمایید ، آن بسیار مفید خواهد بود.جهت ازدیاد نطفه عسل مصرف کنیدحضرت علی (ع) می فرماید شیر و عسل مواد حیاتی را در نطفه تقویت می کند آنان که از نعمت فرزند محرومند سزاوار است از شیر و عسل آمیخته به هم بنوشند.خوردن آب پیاز با عسل  به نسبت 1 به 2 در وقت خواب یک داروی ساده و بی نظیر در ازدیاد نطفه است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت عسل 20 کوهستان مراجعه نمائید.

جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

   ASAL20.ir

موضوعات مرتبط:

درمان سستی کمر و نعوظ با عسل طبیعی

،

درمان ناتوانی جنسی با عسل طبیعی

،

درمان زود انزالی با عسل طبیعی

،

افزایش سرعت اسپرم با عسل طبیعی

،

افزایش حجم اسپرم با عسل طبیعی

برچسب‌ها:

درمان خستگی جنسی

,

عسل 20

عسل و تقویت قوای جنسی و جسمی مردان

در کنار غذاهای اصلی ، مواد غذایی زیر می‌توانند تاثیر زیادی بر افزایش قوای جنسی و جسمی در مردان داشته باشند.

مهمترین عامل در فعالیت جنسی مردان قدرت و مدت ماندگاری نعوظ است . برای این منظور سلامت سیستم جریان خون الزامی است بنابراین پیشگیری از بیماریهای موثر بر رگها از جمله دیابت و چربی خون بالا ضروری است. پس تا می‌توانید از انواع میوه ، سبزیجات ، حبوبات و پروتئینهای ساده مصرف کنید .

عسل سدر عربی و عسل سدر بندری :
عسل سدر با داشتن انواع ویتامینهای گروه ب می‌تواند در تولید هورمون تستوسترون موثر باشد. پژوهشها نشان داده‌اند که ماده‌ای حاوی عنصر بور در عسل سدر وجود دارد که جریان خون و میل جنسی را در مردان افزایش می‌دهد.

البته سایر عسل ها از قبیل عسل عناب ، عسل گلنگار و عسل خارشتر نیز جهت تقویت قوای جنسی کاربرد دارند.

معجون های متعددی جهت تقویت قوای جنسی و جسمی با عسل وجود دارد که در این زمینه شما را به سایت عسل کوهستان عموشاهی ارجاع می دهیم.

سایر روش های تقویت قوای جسمی و جنسی مردان:

آب انار:بر اساس پژوهشهای انجام شده ، میزان اختلال نعوذ در مردان بدنبال مصرف آب انار به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است . برای رسیدن به میزان مطلوب ، باید روزانه یک لیوان آب انار طبیعی نوشید . این نوشیدنی در فصل پاییز براحتی در دسترس است اما در دیگر فصلها می‌توان از رب انار استفاده کرد. شربتی با غلظت دلخواه از رب انار تهیه کنید و روزانه یک لیوان از آن را بنوشید . هرگز از آب انار غافل نشوید .

سالاد میگو :میگو سرشار از عنصر روی است و سبزیجات برگ پهن مثل کاهو مقدار زیادی اسید فولیک دارند. گوجه فرنگی و لیمو ترش با مقادیر بالای ویتامین ث و روغن زیتون با ویتامین ای مکمل مناسبی برای این سالاد هستند. این سالاد با رساندن مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می‌دهد. از همین جا به آقایان توصیه می‌کنم خسیس بازی را کنار بگذارند و با مصرف حداقل هفته‌ای یکبار از این سالاد هم قوای جنسی خود را تقویت کنند و هم بقیه اعضای خانواده را با این دسر خوشمزه به شعف آورند سوپ جو :جو باعث افزایش هورمون تستوسترون در مردان می‌شود . اشتباه نکنید ؛ این افزایش هورمون در مردان اتفاق می‌افتد و در خانمها هیچگونه تاثیر هورمونی ندارد. هورمون تستوسترون برای افزایش میل جنسی لازم است . این سوپ اگر با برخی سبزیجات معطر بخصوص نعنا و ترخون تهیه شده باشد بسیار مقوی‌تر خواهد شد .اسفناج :آیا کارتون ملوان زبل را دیده‌اید؟ در مردان می‌توان چنین اثری را ( البته کمی خفیف‌تر ) دید . این سبزی سرشار از منیزیوم است که باعث گشاد شدن رگهای خونی می‌شود. به این ترتیب جریان خون اندام تناسلی قدرت لازم برای نعوذ را تامین می‌کند .لیمو ترش :این میوه خوش عطر و طعم ، با تامین ویتامین ث کافی ، تاثیر بسزایی بر تولید و تحرک سلولهای اسپرم دارد. به این ترتیب کیسه منی در مدت زمان کوتاهتری پر شده و میل جنسی را افزایش می‌دهد .زغال اخته :این میوه ترش و خوشمزه دارای فیبرهایی است که مانع از جذب کلسترول در دستگاه گوارش می‌شود . در نتیجه احتمال رسوب این چربی در رگها کاهش می‌یابد و کمک موثری بر افزایش جریان خون خواهد بود . علاوه بر این اثر طولانی مدت ، تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون دارد که بعضی از متخصصین تغذیه از آن بعنوان ویاگرای طبیعی نام برده‌اند .جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت عسل 20 کوهستان مراجعه نمائید.

جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

   ASAL20.ir

موضوعات مرتبط:

خواص درمانی عسل طبیعی

،

عسل درمانی

،

درمان سستی کمر و نعوظ با عسل طبیعی

،

درمان ناتوانی جنسی با عسل طبیعی

،

درمان زود انزالی با عسل طبیعی

،

افزایش سرعت اسپرم با عسل طبیعی

،

افزایش حجم اسپرم با عسل طبیعی

برچسب‌ها:

تقویت قوای جسمی مردان

,

تقویت قوای جسمانی

,

تقویت آلات تناسلی مرد

,

تقویت کمر مرد

,

تقویت نعوظ در مردان

تقویت قوای جسمی و جنسی مردان با عسل طبیعی

الف:در درمان انواع ناتوانی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و……) عسل سدر بندری و زنجبیل موثر واقع میشود. مصرف زنجبیل برای هر وعده ۵ گرم (یک قاشق چایخوری) است که باید با یک استکان عسل سدر بندری مخلوط گردد و روزی سه قاشق مربا خوری مصرف شود.

ب: قرنفل. عود. فلفل. از هر کدام ۱۰ گرم نرم ساییده و با ۲۵۰ گرم عسل سدر بندری و یک گرم زعفران مخلوط کنید و روزی سه قاشق مربا خوری میل نمایید. برای دیر انزال شدن و سستی کمر نافع است.ج:زعفران ۱گرم . زیره ۱۰ گرم. مغز گردو یا بادام ۱۰۰ گرم . همه را خوب بکوبید و با ۲۵۰ گرم عسل سدر بندری مخلوط نمایید و روزی دو قاشق غذاخوری بعد از صبحانه و شام میل نمایید. برای رفع ناتوانی جنسی و افزایش تمایل و قدرت جنسی بسیار مفید است.د:قدامه شیرازی ۱۵ گرم . تخم شاهی و پیاز هر کدام ۵۰ گرم .همه را کوبیده با ۲۵۰ گرم عسل سدر بندری مخلوط نموده و روزانه سه قاشق مربا خوری میل نمایید. زیاد کننده شهوت است.ه: کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی . سرعت انزال و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار ۲ جو مومیایی را در ۴۰ گرم عسل سدر بندری حل کرده و میل نمایند و سه روز ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.مومیایی دارویی است کمیاب و ذیقیمت و در مداوا سریع الاثر . بهترین نوع مومیایی آن است که از کوههای استان فارس به دست میاید هم خوراکی است و هم به صورت ضماد به کار میرود.افراد مسن که به ضعف قوه باه مبتلا هستند . روغن زیتون عتیق را با عسل سدر بندری از هر کدام ۷۵ گرم مخلوط نموده . سه روز روزی سه قاشق مربا خوری بخورند یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل سدر بندری روزی سه بار هر با یک قاشق مربا خوری میل نمایند.درمان خستگی جنسیخوردن یک لیوان آب لیمو با عسل سدر بندری پس از هر آمیزش جنسی برای زن و مرد بسیار موثر واقع میشود و مقداری از انرزی از دست رفته را جبران میکند.تقویت اسپرمالف: کسانی که اسپرم آنها خیلی ضعیف است و بچه دار نمیشوند میتوانند از معجون زیر (شیر+ عسل سدر بندری+تخم مرغ+پیاز) یک روز در میان و به مدت یک ماه استفاده کنند و نتیجه اش را ببیننند. ضرر ندارد.ب: دو قاشق آب پیاز . دو قاشق عسل سدر بندری را در یک لیوان شیر حل کرده و قبل از خواب میل نمایند. بهترین داروی محرک قوه باه و ازدیاد اسپرماتوزوئید است.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی به سایت عسل 20 کوهستان مراجعه نمائید.

جهت ورود به فروشگاه عسل 20 کوهستان بر روی آدرس زیر کلیک نمایید

   ASAL20.ir

موضوعات مرتبط:

درمان سنگ کلیه و مجاری ادرای با عسل طبیعی

،

درمان سستی کمر و نعوظ با عسل طبیعی

،

درمان ناتوانی جنسی با عسل طبیعی

،

درمان زود انزالی با عسل طبیعی

،

افزایش سرعت اسپرم با عسل طبیعی

،

افزایش حجم اسپرم با عسل طبیعی

برچسب‌ها:

تقویت قوای جنسی مردان

,

تقویت قوای جسمی بدن

,

درمان ناتوانی جنسی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر