موضوعات وبسایت : سلامت

ابلاغیه دادګاه

ابلاغیه دادګاه

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 18:21

1060384938%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%A7%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%BA%DB%8C%D9%87%20%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%A9%DB%8C.jpg

 تمامی مراجعین قوه قضاییه جهت استفاده از خدمات این قوه ملزم به مراجعه در صفحه اصلی سایت مربوط به ابلاغیه الکترونیکی یا همان ثنا ، ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در آن می باشند. پس از انجام این کار افراد تنها با مراجعه به حساب کاربری خود می ‌توانند از خدمات الکترونیکی ارائه شده توسط این سایت بهره مند شوند.

برای مشاوره سایت ابلاغیه الکترونیکی

برای مشاوره سایت ابلاغیه الکترونیکی

پس از طراحی و ارائه سایت اصلی ابلاغیه الکترونیکی اوراق قضایی به عنوان سایت اصلی سامانه ثنا توسط قوه قضاییه به جهت انجام الکترونیکی برخی از امور مربوط به پرونده های این قوه و همچنین کاهش جمعیت مراجعه کننده به شعبات آن، تمامی مراجعه کنندگان جهت پیگیری پرونده‌ های قضایی در جریان خود ملزم به ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در این سامانه شده اند. از جمله خدمات ارائه شده توسط این سایت می توان به امکان مشاهده ابلاغیه ها و اطلاعیه های قضایی ، عمل کردن به عنوان واسطه در بین طرفین دعوی و سایر موارد این چنینی اشاره کرد.

کاربران برای ثبت نام اولیه در این سامانه از دو روش مراجعه حضوری و ثبت نام از طریق صفحه اصلی سایت ثنا می ‌توانند اقدام کنند، اما تمامی افراد بدون توجه به نحوه انجام ثبت نام اولیه آن ها برای نهایی کردن فرایند ثبت نام و ایجاد حساب کاربری خود در سایت ابلاغیه الکترونیکی به مراجعه حضوری در دفاتر خدمات قضایی و طی کردن فرایند احراز هویت جهت تایید مدارک و اطلاعات ثبت شده خود در هنگام ثبت نام اولیه در این سایت توسط این دفاتر می باشند .

پس از نهایی شدن ثبت نام توسط دفاتر خدمات قضایی نام کاربری و رمز عبور شخصی حساب کاربری افراد توسط این دفاتر به آنها ارائه می گردد که در نتیجه آن دارنده حساب با مراجعه به صفحه اصلیسایت ابلاغیه الکترونیکی به نشانی eblagh.adliran.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در کادر های مشخص شده می ‌تواند وارد صفحه کاربری خود در این سامانه شده و از خدمات آن  استفاده کند. با توجه به استقبال چشمگیر مردم از این سامانه در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با چگونگی ثبت نام، ورود و ویژگی های آن پرداخته شده است.

نحوه ثبت نام در سایت ابلاغیه الکترونیکی

همانطور که قبلاً نیز گفته شد برای  استفاده از خدمات سایت ابلاغیه الکترونیکی یا همان سامانه ثناقبل از هر چیز نیاز به ثبت نام در این سامانه می‌ باشد که در دو مرحله ثبت نام اولیه و  ثبت نام نهایی صورت می گیرد. برای انجام ثبت نام اولیه از دو روش که به ترتیب زیر هستند می توان اقدام کرد :

1607983161_check.png ثبت نام حضوری :

برای ثبت نام حضوری در سایت ابلاغیه الکترونیکی باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که شامل یک قطعه عکس ، مدارک شناسایی ، یک عدد فیش آب ، برق و ... برای ثبت آدرس دقیق محل سکونت و سایر موارد از این دست به یکی از شعبه های مراکز ثبت نام سامانه ثنا و یا همان دفاتر خدمات قضایی موجود در محل زندگی خود مراجعه کرده و اقدام به ثبت اطلاعات خود در این سامانه کرد .

1607985061_star.png

دقت شود که برای پیدا کردن آدرس دفاتر خدمات قضایی موجود در محل زندگی خود می توانید از طرق سامانه ثنا با نشانی sana.adliran.ir اقدام کرد .

1607983161_check.png ثبت نام از طریق سایت ثنا :

در روش دوم افراد با مراجعه به صفحه اصلی سایت ثنا به نشانی sana.adliran.ir و طی کردن مراحل مختلف و ارائه اطلاعات مورد نیار ثبت نام اولیه خود در این سامانه را انجام می دهند که در صورت درست انجام دادن آن در نهایت یک کد پیگیری به شماره تلفن ثبت شده در سایت ثنا ارسال می گردد و لازم است تا برای نهایی کردن ثبت نام خود این کد را به همراه داشته باشند.

پس از انجام ثبت نام اولیه برای نهایی کردن آن بدون توجه به روش ثبت نام اولیه تمامی افراد باید به صورت حضوری به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کرده و با ارائه کد پیگیری ارسال شده به شماره تلفن همراه آن ها به علاوه کارت ملی و خط تلفنی که در هنگام ثبت نام برای خود ثبت کرده اند تاییدیه لازم را از این دفاتر دریافت کرده و به این صورت حساب کاربری خود را در سایت ابلاغیه الکترونیکی نهایی کنند .


instagram.gif

نحوه ورود به سایت اصلی ابلاغیه الکترونیکی

پس از نهایی کردن ثبت نام و ایجاد حساب کاربری توسط افراد از سوی دفاتر خدمات قضایی نام کاربری و رمز عبور حساب کاربر مورد نظر به آن ها ارائه گشته و به این ترتیب با یکی از روش های زیر می توانند وارد حساب کاربری خود در این سامانه شوند .

1607983161_check.png ار طربق سایت اصلی :

در این روش افراد با مراجعه به صفحه اصلیسایت ابلاغ الکترونیکی به نشانی eblagh.adliran.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود در فیلد های مشخص شده و همچنین وارد کردن کد امنیتی ارسال شده توسط سامانه می ‌توانند به حساب کاربری خود وارد شده و از خدمات الکترونیکی ارائه شده در آن بهره مند شوند.

1607985061_star.png

لازم به ذکر است که در صورت فراموشی رمز شخصی خود می توان از سامانه درخواست ارسال رمز موقت برای وارد شدن به حساب کاربری  را کرد.

1607983161_check.png از طریق گوشی موبایل :

در روش مشاهده ابلاغیه الکترونیکی با گوشی افراد با مراجعه به  صفحه اصلیسایت ابلاغیه الکترونیکی و انتخاب گزینه دانلود اپلیکیشن اقدام به دانلود و نصب یرنامه مورد نظر بر روی تلفن همراه خود کرده و به این صورت با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود می ‌توانند وارد حساب کاربری خود در سایت ابلاغیه الکترونیکی شده و از خدمات ارائه شده توسط این سامانه که از جمله مهمترین آنها می توان به مشاهده ابلاغیه ها و اطلاعیه های مربوط به روند پرونده قضایی در جریان آن ها می باشد اشاره کرد استفاده کنند .


مشاهده ابلاغیه قضایی از طریق سایت ابلاغیه الکترونیکی

برای مشاهده ابلاغیه الکترونیکی از طریق سایت اصلی ابلاغیه الکترونیکی مشخص شده تنها کافی است تا پس از دریافت پیامک حاوی اطلاعیه ارسال ابلاغیه جدید به صفحه اصلی این سامانه مراجعه کرده و با وارد کردن  نام کاربری و رمز عبور مورد نظر وارد حساب کاربری خود شده و  و در آنجا از طریق انتخاب گزینه مشاهده ابلاغیه جدید از جزئیات پیغام ارسال شده مطلع گشته و بدین صورت از روند پرونده قضایی در جریات خود آگاهی پیدا کرد .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایت ابلاغیه الکترونیکی در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون در مورد سایت ابلاغیه الکترونیکی ​پاسخ دهند .

7.gif

سوالات متداول


1- ✔️ نحوه ثبت نام در سایت ابلاغ الکترونیکی به چه صورت ؟

✔️ برای این کار از دو روش استفاده از سایت و استفاده از گوشی موبایل ممکن است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است                                                                                                                                                                                                                 

2- ✔️ نحوه ورود به سایت ابلاغ الکترونیکی به چه صورت است ؟

✔️ برای این کار از دو روش ورود با گوشی و ورود از طریق سایت می توان اقدام کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

3- ✔️ نحوه مشاهده ابلاغیه جدید در سایت ابلاغیه الکترونیکی به چه صورت است ؟

✔️ برای این کار از دو روش استفاده از گوشی موبایل و یا از طریق سایت آن ممکن است که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

برای مشاوره سایت ابلاغیه الکترونیکی

برای مشاوره سایت ابلاغیه الکترونیکی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.heyvalaw.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر