موضوعات وبسایت : سلامت

طلسم طلاق

طلسم طلاق

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 09 مهر 1400 ساعت 23:32

شناخت سحر و جادوی جدایی :

در اینجا با یکی از انواع سحر و جادو به نام ‘ سحر جدایی ‘ یا طلسم جدایی که شایع ترین نوع طلسم در بین مردم است و در قرآن نیز به ان شاره شده است، آشنا خواهیم شد. سحر جدایی همونطور که از اسمش پیداست برای ایجاد تفرقه، جدایی و دشمنی بین دو نفر بکار گرفته می شود. علائم طلسم جدایی به اشکال مختلفی دیده می شود. البته جدایی انداختن به وسیله ی جن و جادو مختص زن و شوهر نیست و انواع مختلفی دارد. مانند:

۱. تفرقه بین شخص و مادرش
۲. تفرقه بین شخص و پدرش
۳. تفرقه بین شخص و خواهر و برادرش
۴. تفرقه بین شخص و دوستش
۵. تفرقه بین شخص و شریک تجاری او
۶. تفرقه بین شخص و همسرش
(نوع آخر، پر کاربرد ترین طلسم موجود و از خطرناک ترین انواع سحر می باشد که در قرآن نیز به آن اشاره شده است)

در زیر چند مورد از علائم سحر تفرقه بین زن و شوهر را آورده ایم:

۱.تغییر ناگهانی حال زوجین از محبت به تنفر از هم

۲.زیاد شدن شک و تهمت زدن بین زوجین۳.دنبال بهانه بودن از هم برای مشاجره۴.بزرگ پنداشتن اختلافات کوچک۵.عوض شدن زیبایی ظاهری زوجین برای هم، به این صورت که مرد زنش را با چهره ای زشت و قبیح میبیند حتی اگر زنش زیباترین زن دنیا باشد. و زن نیز چهره ی شوهرش را زشت و ترسناک میبیند. [در واقع این موکل شیطانی بکار گرفته شده در جادو این حالات را برای زوجین متصور میشود]

این روزها درصد بیشتری از طلاق ها در سطح کشور عاملی جز جن و جادو ندارند. اما بدلیل عدم آگاهی مردم به این امر و نداشتن باور و اعتقاد، زندگی خیلی ها از هم پاشیده است. ما اسم این نوع طلاق ها را گذاشتیم ‘طلاق های شیطانی‘ چون عامل اصلی اختلاف و طلاق در اصل همان جن یا شیطان است. اینجا یک راهکار ساده برای زوجهای عزیز قرار دادیم تا بتوانند به کمک آنتشخیص دهند آیا در زندگی اونها جادو و طلسم جدایی وجود دارد یا خیر؟

“ابتدا یک فایل صوتی از سوره ی بقره را آماده می کنیم. یک ظرف مناسب آماده کرده و آن را از آب پر می کنیم. سپس مقداری سدر آسیاب شده و گلاب به آن اضافه کرده و هم می زنیم. در ادامه سوره ی حمد، آیت الکرسی و معوذتین را هر کدام ۷ مرتبه روی همان آب می خوانیم. [قرائت ما طوری باشد که دم و بازدم ما هنگام خواندن به آب برسد] حال دست خود را در دست همسر گره کرده و درون آن آب قرار می دهیم و همزمان فایل صوتی سوره ی بقره را با صدای بلند گوش می دهیم. اکنون بررسی می کنیم، اگر هر کدام حالات و اتفاقات زیر [حین گوش دادن] چه به شکل شدید آن و چه در نوع خفیف، در ما رخ داد، نشان از وجود عامل ماورایی مانند جن و جادو در ایجاد اختلافات و یا طلاق بین ما است.

چند نمونه از علائم سحر و طلسم جدایی :

۱. احساس تنگی در قفسه ی سینه به همراه شروع سردرد خفیف که به مرور زیاد می شود، همزمان در شما و همسرتان

۲. احساس تنفر از همدیگر در همان لحظات یا دیدن دیگری با ظاهر و چهره ای ترسناک [مثلا زن شوهرش را میبیند که چهره اش شبیه یک خوک شده است و بالعکس]۳. تمایل یک نفر یا هر دوی شما به گریه کردن [غیر ارادی]۴. لرزش در اندام ها۵. حالت تهوع و استفراغ

اگر هر کدام از حالت های فوق در شما بوجود آمد به این معنیست که شما جادو شده اید و بین شما طلسم جدایی زدند. باید برای ابطال آن به یک درمانگر معنوی متخصص و با تجربه مراجعه کنید و نه دعا نویس و رمال.

سؤال: اگر یکی از ما حالت های فوق که علائم طلسم جدایی هستند را داشت و تغییری در دیگری به وجود نیامد معنی آن چیست؟
پاسخ: در این حالت احتمال وجود جن عاشق در یکی از شماست (جن عاشق شبیه به طلسم عمل می کند اما با دوز کمتر). اگر هم طلسم باشد فقط اسم یک نفر از شما در آن قید شده است و نه هر دوی شما.

نکته؛
این نوع تشخیص برای سایر اعضای خانواده که بین آنها اختلافات غیر طبیعی وجود دارد نیز صدق می کند. بهتر است این کار در جایی ساکت و آرام مانند اتاق خواب انجام شود.

توجه:
جهت درمان و باطل کردن هر یک از انواع طلسم، میتوانید با درمانگر سایت از بخش تماس با ماارتباط برقرار کرده یا از نسخه های رایگان در بخشپیشگیری و درمان استفاده کنید. همچنین می توانید برای دیدن پستهای بیشتر در کانال تلگرام ما عضو شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر