موضوعات وبسایت : سلامت

توقیف ملک وکالتی برای مهریه

توقیف ملک وکالتی برای مهریه

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 تیر 1398 ساعت 17:04

  • صفحه نخست
  • مشاوره آنلاین
  • زمانی که مرد ملکش را با وکالت بلاعزل و مبایعنامه انتقال داده است بازهم به عنوان مهریه قابل توقیف می باشد یا خیر ؟

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.

مشاوره با وکیل (۰۲۱) ۸۷۱۳۲

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

پسرم سه سال پیش یک وکالت بلاعزل به یک بنگاه معاملات ملکی داد بدون قولنامه برای فروش اپارتمانش و ایشان اپارتمان را با یک وکالت بلاعزل به خریدار فروخته است همراه با قولنامه که خریدار سند بزند ولی متاسفانه تا کنون خریدار سند ثبتی نزده و حدود یکسال و نیم پیش بین پسرم وهمسرش اختلاف پیش امده و همسرش برای ضبط اپارتمان اقدام کرده و ما هم بی اطلاع بودیم وتا مرحله اجرای احکام پیش رفته البته دادگاه برای ایشان ماهی یک سکه قرار بریده که پسرم دارد پرداخت میکند ایا ایشان میتواند اپارتمانی که سه ستل فروخته شده با وکالت و قولنامه ای که خریدار در دست دارد ضبط کند؟ چطور میتوان جلو اینکار را گرفت؟

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

توقیف منزل مسکونی در مرحله تامین خواسته و یا همان توقیف اموال بلا مانع است ولی مرد می تواند به توقیف اعتراض و به عنوان مستثنیات دین درخواست رفع آن را از دادگاه بخواهد ولی اگر در مرحله اجرای حکم باشد معمولا منزل مسکونی توقیف نمی شود ولی با این حال رویه مختلفی در مورد توقیف ملک بین قضات وجود دارد به هر صورت اگر منزل توقیف شود می تواند به توقیف آن اعتراض نمود که تشخیص اینکه مستثنیات هست یا نه بر عهده دادگاه می باشد

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.
تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ داخلی ۱

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر