موضوعات وبسایت : سلامت

سامانه نقل و انتقال مسکن مهر

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 20 مهر 1398 ساعت 18:37

نقل و انتقال  مسکن مهر

منظوراز معاملات ثانویه نقل و انتقال واحد های نیمه تمام و اتمام یافته به صورت قانونی بوده بدین صورت که پس از تسویه حساب با شرکت سازنده و اداره راه و شهرسازی مربوطه کلیه حقوق واحد مسکن مهر (اعم از وام متعلقه، سندعرصه یا اعیان واحد مسکن مهر ) به خریدار انتقال خواهد یافت.

مدارك موردنياز جهت انجام معاملات ثانويه در بخش سه جانبه و 99 ساله (تعاونی های مسکنمهر)

دریافت مدارک مربوط به واحدهاي نيمه تمام  

دریافت مدارک مربوط به واحدهاي تمام شده

«توضيح اينكه در صورت آماده بودن كليه مدارك ذكر شده در فايل PDFامكان انجام معاملات ثانويه وجود خواهد شد. همچنين توافق در خصوص قيمت واحدها به عهده خريدار و فروشنده بوده و اين اداره كل هيچگونه دخالتي در اين مورد نخواهدداشت.»

توضیحات:

1-  درحال حاضر انجاممعاملات ثانویه واحدهای نیمه تمام (بدون کارت اقساط) پروژه های مسکن مهر شاهین شهر، دولت آباد و قهجاورستان انجام می شود و طریقه انجام معاملات ثانویه در سایرشهرستانها متعاقبا اعلام می گردد.

2-  نوبت دهینقل و انتقال در سایر روزهای هفته توسط مسئول سامانه مسکن مهر انجام میپذیرد و نقل و انتقال فقط در روزهای پنجشنبه هر هفته صورت می پذیرد.

3-  جهت جلوگیری از سوء استفاده و کلاه برداری های ناشی از نقلو انتقال واحد های مسکن  مهر انجام معامله باوکالتنامه محضری از نظر این اداره کل فاقد اعتبار بوده و حضور متقاضی ( فروشنده)  همراه با  خریدار در روز نقل و انتقال در اداره کل راه وشهرسازی  الزامی می باشد.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر