موضوعات وبسایت : سلامت

انتقال اموال قبل از طلاق

انتقال اموال قبل از طلاق

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 05 اردیبهشت 1398 ساعت 20:13

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان انتقال اموال قبل از طلاق را مطالعه خواهید کرد.

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.

مشاوره با وکیل (۰۲۱) ۸۷۱۳۲

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

ضمن تشکراز پاسخگوئی و مساعدت، دختر من مدت چهار هفته است منزل همسرش را ترک کرده به علت بدرفتاری های مکرر که بارها جلسات خانوادگی دو طرف نتوانسته رفع کند این  رفتارهارا! زوج دراین مدت اقدام به فروش اموال خود وانتقال حسابهای خود به نام پدرش کرده است البته از سند خودروی اشان فتوکپی دارم، سئوال من این است آیا ایشان می تواند ازپرداخت مهریه به عنوان اینکه من کارگر پدرم هستم اینگونه فرار کند؟ و به کمترین مبلغ پرداختی برسد؟مهریه ۳۰۰ سکه است.تشکر

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

اگر مرد بعد از ثبت دادخواست مطالبه مهریه از جانب همسرش اموال خود را انتقال دهد فرار از دین محسوب می شود و معاملات انجام شده اعتباری ندارد اما اگر انتقال اموال قبل از مطالبه مهریه باشد زن نمی تواند نسبت به آن اموال ادعایی نماید علی ایحال دخترتان می تواند اموال ایشان را برای توقیف معرفی نماید ممکن است با محرز شدن بروز اختلاف بین زوجین و انتقال اموال بعد از آن زمان اختلاف فرار از دین بودن معاملات محرز شود. لازم به ذکر است مهریه دینی است بر عهده مرد و در صورت عدم توان مالی بر حسب درآمد ماهیانه باید به شکل اقساط پرداخت شود.

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.
تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ داخلی ۱

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر