موضوعات وبسایت : سلامت

جدول زمان نزديكي

جدول زمان نزديكي

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 13 شهریور 1398 ساعت 17:04

اگر شما قلبا دوست دارید که پسردار شوید، حتما دنبال راه هایی هستید که این شانس را زیاد کند. یکی از این روش ها نوع رابطه جنسی و زمان انجام آن است.اگرچه هیچ مدرک علمی و مستندوجو ندارد که نشان دهد که  زمان و پوزیشن رابطه جنسی بتواند روی جنسیت کودک اثرگذار باشد. اما از نسل ها قبل نیز راه های پیشنهاد شده است که شاید این شانس و احتمال را برای شما زیاد کند نه اینکه بطور قطعی جوابگو باشد.

تئوری چگونگی پسردار شدن:

loader.svg

در یک اسپرم دو نوع کروموزم x و y وجود دارد. قرار گرفتن هر کدام از این کروموزوم ها در کنار کروموزوم تخمک تعیین کننده جنسیت جنین است. تقریبا تمام خواص ژنتیکی نوزاد نیز از همین کروموزوم ها منتقل می شود. طبق مطالعات انجام شده کروموزومی که باعث پسر شدن جنین می شود بسیار کوچک تر، سریع تر و ضعبف تر از همتای خود است و این کروموزوم می تواند برای مدت طولانی تری زنده بماند و در بدن مادر بیشتر طول عمر دارد.

در این مقاله بهترین زمان نزدیکی به همراه سایر روش های کمک کننده به پسردار شدن را به شما معرفی می کنیم:

مرحله اول: نوع پوزیشن نزدیکی

برای داشتن جنین پسر بهتر است که نزدیکی شما بصورت نفوذ عمیق و باشدت باشد شاید از نظر احساسی رابطه خوبی نباشد اما هرچه اسپرم آزاد شده به دهانه رحم نزدیک تر باشد سریع تر خود را با تخمک رسانده و کروموزوم پسر به تخمک خود را سریع نزدیک میکند. در اینجا سه پوزیشن را به شما معرفی میکنیم که باعث میشود اسپرم با شدت بیشتری وارد رحم شود.

1-سبک Doggy

این موقعیت یکی از بهترین موقعیت ها برای باردار شدن پسر است. در این پوزیشن شما چهارزانو می نشینید و همسرتان در پشت شما قرار گرفته و از پشت اسپرم را وارد رحم میکند. در این موقعیت اسپرم راه کمتری را طی میکند و سریعتر به دهانه رحم می رسد.

2-سبک ایستاده

این هم یکی از پوزیشن هایی است که می تواند به پسر شدن جنین کمک کند. نزدیکی در حالت ایستاده است. در این حالت اسپرم برخلاف جاذبه زمین خود را سریع تر به تخمک می رساند. در این پوزیشن اگر همسرتان قادر است شما را بلند کند و باهم رابطه داشته باشید. اگر نمیتواند شما به دیوار تکیه بزنید و باهم رابطه داشته باشید. در این صورت نیز کروموزوم پسر سریعتر خود را به کروموزوم تخمک می رساند.

3-سبک stradding

در این سبک شما دراز کش و یا نشسته بر روی تخت هستید. این موقعیت نیز کمک میکند تا اسپرم پسر سریعتر خود را به تخمک برساند. اما این سبک کمی دشوار است اگر دو حالت قبلی را نتوانستید اجرا کنید. این مرحله را انجام دهید.همه این موارد تنها به شما کمک میکند و روش تضمینی و قطعی نیست. در این مقاله یکی از روش های تضمینی پسردار شدن آمده است.

مرحله دوم: بهترین زمان نزدیکی برای پسردار شدن

حدالامکان باید به زمان تخمک گذاری نزدیک باشد. زمان تخمک گذاری خود را یاداشت کنید. در همان روز تخمک گذاری احتمال پسردار شدن بسیار بالاست. اگر چند روز قبل از تخمک گذاری رابطه داشته باشید اسپرم ها تا اون روز از بین رفته ویا اسپرم دختر زنده می ماند. شما حتما نشانه های تخمک گذاری را بشناسید و یا از طریق نرم افزار اوما روز تخمک گذاری خود را مشخص کنید که دقیق در آن روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید. بنابراین 12 ساعت بعد از تخمک گذاری بهترین زمان برای پسردار شدن و چند روز بعد از روز تخمک گذاری بهترین زمان برای دختر دار شدن است. در این مقاله ارتباط بین روز تخمک گذاری و تعیین جنسیت بطور کامل توضیح داده شده است.

مرحله سوم: نوع لباس زیر همسرتان

شاید شنیده اید که نوع لباس زیر مردان نیز در پسردار شدن ممکن است کمک کننده باشد. اگرچه هیچ گونه سند علمی در این زمینه وجود ندارد اما قدیمی ها به این قضیه معتقد بودند. بنابراین بعنوان یک نیروی کمک کننده قابل استفاده است. استفاده از لباس زیری که بیضه را خیلی گرم نکند اما تنگ و فشرده باشد باعث زنده مانده کروموزم پسر در اسپرم میشود. درحالیکه گرم نگه داشتن بیضه ها باعث تولید بیشتر اسپرم میشود.

اگر این علائم را دارید، پسردار شده اید

مرحله چهارم: ارگاسم زن و پسر دار شدن

از قدیم ها می گویند ارگاسم زن بهترین زمان برای پسردار شدن است. در هنگام ارگاسم زن مواد قلیایی  در واژن ترشح میکند که این کمک میکند کرموزوم x اسپرم بیشتر زنده بماند. بهتر است شما قبل از همسرتان به ارگاسم برسید. همچنین برای قلیایی کردن محیط واژن بهتر است نیم ساعت قبل از نزدیکی دوش بگیرید. و برای دختر دار شدن باید 24 ساعت قبل از نزدیکی دوش بگیرید تا محیط واژن اسیدی شود.

مرحله پنجم: رژیم غذایی مادر

loader.svg

مطالعات نشان میدهد که رژیم غذایی مادر نیز می تواند در تعیین جنسیت دخیل باشد. وقتی رژیم غذایی زن غنی از سدیم و پتاسیم و فقیر از کلسیم و منیزیم است تخمک کروموزوم y  اسپرم را جذب و دارای اثر دافعه نسبت به کروموزوم x اسپرم دارد. رژیم غذایی مادر باید حداقل 2ماه قبل از اقدام به باردار شدن آغاز شود و حتما رژیم توسط یک متخصص تغذیه نوشته شود. در این مقاله بهترین رژیم غذایی برای پسردار شدن توصیه شده است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر