موضوعات وبسایت : سلامت

نمونه درخواست رفع توقیف حساب بانکی

نمونه درخواست رفع توقیف حساب بانکی

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 27 شهریور 1398 ساعت 20:03

اینجانب کارمند بانک هستم و از یکی از همکارانم با یک فقره چک طلب داشته و پس از عدم وصول چک و شکایت در دادگاه و صدور حکم ..، به مرحله ای رسیده ام تا بتوانم نامه توقیف اموال و حساب بانکی ایشان ( حساب مربوط به چک ، همان حساب واریزی حقوق و مزایای ایشان نیز می باشد) را از دادگاه دریافت نمایم.
با توجه به عدم کفایت موجودی حساب ، آیا می توانم از دادگاه نامه ای مبنی بر مسدود یا توقیف حساب ایشان را به مبلغ بدهی خود درخواست نمایم تا پس از واریزی های مستمر حقوق و پاداشهای موردی و غیرمستمر مانند کارانه و تراز و عیدی و اضافه کار فوق العاده ویژه ی پایان سال و نیز تسهیلات وام خودرو و وام ضروری کارکنان بانک که به مرور در "آینده" به حسابشان واریز می شود طلب خودم را وصول نمایم ؟

یا نامه فقط برای توقیف "موجودی فعلی حساب" صادر می گردد؟(= چگونه می توانم پاداشها و وام های واریزی آینده ی ایشان را بابت بدهی های خودم مطالبه نمایم !؟!؟ )

در صورتی که وکیل یا کارشناس حقوقی هستید با ورود به حساب کاربری خود می‌توانید برای این پرسش جواب بنویسید. ۱ پاسخ برای این سوال ثبت شده است

۱۴ اسفند ۱۳۹۵

مخاطب محترم تا زمانی که حساب ایشان توقیف باشد حق هیچ گونه برداشت از حسابشان نخواهند داشت و مبالغ واریز شده به حسابشان را نیز در بر می گیرد . بنابراین نیازی به چنین درخواستی نمی باشد.

جهت ارزیابی رایگان پرونده و اطلاع از شرایط خدمات وکالت با شماره تلفن ۴۲۸۱۸ - ۰۲۱ داخلی ۳۰۱ تماس حاصل فرمایید.

مشاوره‌های حقوقی مرتبط

مشاوره حقوقی تلفنی یکی از سریعترین و بهترین نوع مشاوره است.

مشاوره حقوقی تلفنی در بنیاد وکلا با تضمین کیفیت مشاوره ارائه می‌شود.

قبل از رزرو مشاوره حقوقی تلفنی می‌توانید با بررسی وکیل و متخصصین حقوقی بر اساس عملکرد و امتیاز فعالیت تخصصی آنها فرد مناسب جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی را انتخاب کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی در بنیاد وکلا با بهترین قیمت و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر