موضوعات وبسایت : سلامت

قیمت قرص تنگ کننده تارگت

قیمت قرص تنگ کننده تارگت

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 30 بهمن 1400 ساعت 15:24

قرص تنگ کننده واژن تارگت تنگ کننده خانمها

قرص تنگ کننده زنان,ژل تنگ کننده زنانه,ژل تنگ کننده زن,تنگ کردن واژن,تنگ کردن واژن,تنگ کردن واژن با آب انار,تنگ کردن واژن با دارو گیاهی,تنگ کردن واژن با عمل جراحی,تنگ کردن واژن با لیزر

بهترین قرص برای تنگ کردن رحم زنان
موثرترین داروی گیاهی تنگ کننده واژن
تنگ کردن سریع واژن تنها در ۳۰ دقیقه !!
شیاف تنگ کننده زنانه تارگت
درمان قطعی گشادی واژن

چه خانمهایی باید حتما از قرص تنگ کننده واژن استفاده کنند ؟

قرص تنگ کننده واژن تارگت یک محصول بسیار موثر برای همه خانمها میباشد. در طول سالیان دراز شایعاتی مبنی بر استفاده از آب انار و… برای تنگ تر کردن واژن در محافل زنانه و مردانه مطرح می شد. اما به دلیل بی اطلاعی کسی توجه به گیاهان دارویی موثر و توصیه شده در کتب طب سنتی نداشت. گیاهان تنگ کننده واژن در تمامی کتب سنتی توصیه شده و مورد تایید اطباء طب و حکیمان و پزشکان متخصص زنان و زایمان میباشد. این محصول برای افراد زیر موثر است :
– خانمهایی که به سلامت جنسی خود اهمیت می دهند.
– خانمهایی که رابطه زیادی داشته و میخواهند حالت ارتجاعی و تنگی اولیه خود را بازگردانند.
– خانمهایی که تصمیم به عمل جراحی واژن دارند حتما اول این روش را انجام دهند.
– خانمهایی که زایمان طبیعی داشته اند.
– خانمهایی که میخواهند حس جوانی و لذت را به رابطه خود بازگردانند.
– خانمهای دیگری که بخواهند واژن تنگ و لذت بخشی داشته باشند و شریک جنسی خود را راضی نگه دارند.

قرص تنگ کننده واژن چیست ؟

قرص تنگ کننده که با نام تجاری تارگت در بازار یافت می شود ، یک محصول گیاهی با خواص بسیار زیاد بوده که می توان این قرصها را یک گیاه زنانه هم گفت. مهم ترین خاصیت گیاهان به کار رفته در شیاف واژنال، تنگ کنندگی فوق العاده موثر واژن می باشد که باعث افزایش بسیار زیاد لذت جنسی در خانم ها و آقایان (همسرانشان) می باشد.
قرص تنگ کننده تارگت یکی از موثرترین محصولات طبیعی با قدمت بسیار بالا می باشد که از هزاران سال گذشته مورد استفاده قرار میگرفته است. اصالت این گیاه را اطباء بزرگی همچون ابن سینا ، ملاصدرا و…. تایید کرده اند و در کتب خود از جمله کتاب قانون طب سنتی ، سینوهه و… از آن به عنوان بهترین و قوی ترین داروی تنگ کردن واژن استفاده شده است.
قرص تنگ کننده تارگت ۱۰۰% گیاهی بوده و هیچگونه عوارضی ندارد. استفاده از این گیاه علاوه بر خاصیت تنگ کنندگی ، خواص دیگری چون خوشبو کردن ترشحات واژن ، تنظیم ترشحات زنانه ، تنظیم قاعدگی ، ضدعفونی کننده واژن ، افزایش تمایل ج*ن*س*ی خانم و… میباشد. از تاثیرات شگرف این گیاه اطباء نیز عاجز مانده اند بطوری که در کتب خودشان عنوان کرده اند که خواص بیشمار این گیاه برا خانمها از حوصله مطالب کتابشان خارج است.
این گیاه هم اکنون با مجوزهای لازمه و در کارخانجات طب سنتی تحت نظارت وزارت بهداشت و همچنین نهادها و استانداردهای بین المللی تولید ، بسته بندی و عرضه شده است و در دسترس قرار گرفته است.

شیاف تنگ کننده واژن که با نام تارگت عرضه می شود ، ساخت شرکت فرانسوی Mood میباشد. این شرکت با بهره گیری از گیاهان بکر و طبیعی تایلند و فرآوری آن در لابراتوارهای پیشرفته طب سنتی ، این محصول فوق العاده را ساخته است که در تمام دنیا مورد استقبال میلیونها زن و مرد پیر و جوان قرار گرفته است. (شیاف واژنال تارگت ، ۱۰۰% طبیعی بوده و تاثیر آن سالهاست ثابت شده و مصرف کنندگان رضایت زیادی از این محصول داشته اند)

خواص و فواید قرص تنگ کننده خانمها (تارگت):

قرص تنگ کننده واژن محصولی بسیار موثر تشکیل شده از گیاهان کمیاب که از هزاران سال قبل در قبایل آفریقایی و سرخپوستان آمریکایی از آن استفاده های زیادی شده است ، در کتاب های طب سنتی ما نیز به عنوان تنگ کننده واژن و منقبض کننده رحم زنان نام برده شده و حکیمان بنام ایران از خواص بی نظیر آن بهره جسته اند. برخی از خواص شگفت انگیز قرص تنگ کننده برای خانمها به شرح زیر است :
۱- تنگ کننده بسیار قوی واژن
۲- افزایش لذت جنسی
۳- ضدعفونی کننده واژن
۴- از بین برنده بوی بد واژن
۵- ضد التهاب و خارش
۶- تنظیم ترشحات واژینال
۷- افزایش میل ج*ن*س*ی در خانمها
* : لازم به ذکر است این محصول از ترکیب چند گیاه مختلف در لابراتوارهای پیشرفته طب سنتی فرآوری و ساخته می شود.
شیاف تنگ کننده رحم ترکیب چند گیاه مختلف است که تمامی آنها خاصیت تنگ کنندگی واژن را دارند و تاثیر آن چندین برابر خواهد شد.

طرز استفاده از قرص تنگ کننده رحم تارگت :

طرز استفاده شیاف تارگت برای تنگ کردن واژن بسیار ساده و سریع است. برای دریافت نتایج سریع کافی است هر زمان نیاز به رابطه بود از یکساعت قبل یک قرص را با انگشت داخل واژن قرار دهید. پس از چند دقیقه شیاف کاملا آب شده و تاثیراتش به حداکثر تنگ کنندگی خواهد رسید. برای درمان یکساله همین کار را هفته ای یکبار انجام دهید تا کم کم واژن شکل تنگی اولیه خود را باز یابد.

قوی ترین قرص تنگ کننده اکنون در ایران …
تا رویای همیشگیت فقط یک تماس فاصله داری …
همون بار اول نتیجشو ببین و دعامون کن !
۱۰۰% طبیعی و تضمینی

دوره مصرف قرص تنگ کننده واژن (شیاف تنگ کننده رحم) چه مدت است ؟

شیاف گیاهی تنگ کننده زنانه یک محصول معجزه گر است. در کوتاهترین زمان پس از استفاده (بین ۱ تا ۲ ساعت) واژن را کاملا منقبض و آماده یک نزدیکی لذت بخش می کند. برای دریافت نتایج دائمی هفته یکبار به مدت ۳ ماه از این شیافها استفاده کنید. (هرسال این کار را تکرار کنید)
*: شیاف ماریانا با گرما و ترشحات واژن آب شده و کاملا جذب می شود. (نیازی به بیرون آوردن آن نیست)
*: یکی از مزایای شیاف ماریانا ، نسبت به پودر گیاهی تاثیر سریع آن میباشد.
*: این محصول کاملا مطمئن ، مورد تایید پزشکان و بدون عوارض جانبی می باشد.

mariyana-target-fitting.jpg

چرا بهترین راه برای درمان گشادی واژن استفاده از قرص تنگ کننده زنانه تارگت میباشد ؟

• روشی کاملا طبیعی است
• هیچگونه عوارضی ندارد
• تاثیرات آن تضمینی است
• بیش از هزاران سال استفاده شده است
• همه استفاده کنندگان از این گیاه دارویی نتیجه رضایت بخش گرفته اند.
• مورد تایید اطباء طب سنتی
• مورد تایید پزشکان و متخصصین زنان و زایمان

نظر مشتریان پس از مصرف قرص تنگ کننده تارگت اصل :

خانم دکتر خدایی متخصص زنان و مامایی :
drkhodaei.jpg

خانم دکتر امدادی متخصص زنان و زایمان :
طی تحقیقاتی که در مطب روی ۵۰ نفر انجام شد تاثیرات بسیار خوبی از قرص تنگ کننده واژن تارگت مشاهده شد. اکثر این نفرات به جراحی واژن جهت تنگ کنندگی نیاز داشتند که ۴۵ نفر بدون جراحی درمان شدند. این موفقیت بسیار خوبی است . شخصا از این محصول استفاده کرده و نتایج آن را تایید می نمایم ، همچنین به تمامی بیمارانم استفاده از قرص تنگ کننده تارگت را توصیه میکنم. از همکارانم در انیستیتو برگ سبز کمال تشکر را دارم.

خانم دکتر یونسی متخصص زنان و زایمان :
نتایج شیاف تنگ کننده تارگت من و بیمارانم را شگفت زده کرد. اثر تنگ کنندگی این شیافهای گیاهی به حدی عالی بود که میتوان حس اولین نزدیکی را دوباره تجربه کرد. شخصا از این محصول استفاده کردم و به تمامی مراجعه کنندگانم نیز توصیه می کنم. به نظر من معرفی این محصول خانمها را از هرگونه مراجعه به پزشک بی نیاز می کند. بابت واردات این محصول و کمک به جامعه پزشکی از شرکت برگ سبز متشکرم.

زهرا از شیراز :
واااااییییییی !!!! خاصیت این قرص تنگ کننده فوق العاده بود و اینقدر هیجان زده شدم و خواستم ازتون تشکر کنم. به همه دوستام و کسایی که میان اینو میخرن میگم که این یه محصول فوق العاده س ! من و همسرم واقعا لذت بردیم . ازتون ممنونم . دلتون شاد باشه.

سپیده از تهران :
خیلی وقت بود دنبال یه محصول طبیعی واسه تنگ کردن رحم بودم. وقتی با شیاف تنگ کننده شما که اسمش تارگت هست آشنا شدم یه کم شک کردم . ولی وقتی با مشاور خوبتون صحبت کردم و تاثیرات فوری و قوی این محصول رو ضمانت کرد خیالم راحت شد و خریدمش . حالا هم که نتیجه گرفتم خواستم بگم که خیلی خوبین و خدا خیرتون بده ….

سارا از مشهد :
من قرص تنگ کننده را با مارکهای مختلفی خریداری کردم و طبق دستور مصرف کردم ولی نتایج رضایت بخشی نداشت . اما شیاف تنگ کننده تارگت بسیار بسیار نتیجه بهتری داشت و من به خواسته ام رسیدم و کاملا ازش راضی ام. از نظر هزینه هم با مقایسه حجم محتویات واقعا به صرفه تر بود. به نظر من بهترین شیاف گیاهی تنگ کننده واژن اسمش تارگت هست. از شما برای این محصول خوبتان ممنونم.

قرص گیاهی تنگ کننده واژن بهتر است یا پودرهای گیاهی ؟

قرص تنگ کننده تارگت در اصل یک گیاه نیست و ترکیب چند گیاه مختلف است. تنگ کننده های گیاهی واژن به دو شکل قرص (شیاف) و پودر در بازار موجود است. به مزایا و معایب هرکدام توجه کنید :
مزایای شیاف – قرص تنگ کننده واژن تارگت : اطمینان در محتویات ، بدون صرف وقت برای آماده سازی (استفاده سریع و آسان) ، تاثیر سریعتر و بلافاصله ، مقدار مناسب مصرف از مزایای این روش است.
معایب پودر گیاهی برای تنگ کردن رحم : احتمال تقلبی بودن پودر ، صرف وقت زیاد برای آماده سازی در حمام و تشت آب و نشستن در آن ، مشاهده تاثیرات در دراز مدت ، عدم تناسب در میزان مصرف در هر بار استفاده و… از معایب پودر قرص تنگ کننده میباشد.
*: در کشورهای آمریکایی و اروپایی تنها شیاف های بهداشتی و آماده عرضه و استفاده می شود.
*: موکدا توصیه می شود برای نتیجه بهتر و هدر نرفتن هزینه و وقت ، از قرص تنگ کننده واژن تارگت که بسیار تاثیرگذارتر از گیاه خام است استفاده نمایید.

نحوه سفارش قرص تنگ کننده واژن زنان – تارگت :

قیمت قرص تنگ کننده زنانه تارگت (۴ عددی) : ۶۰٫۰۰۰ تومان
قیمت ۲ بسته قرص تنگ کننده زنانه تارگت (۸ عدد) : ۱۱۰٫۰۰۰ تومان
قرص تنگ کننده واژن اصل، تنها با اسم “تارگت – Target” و در بسته بندی مقوایی (کارتنی) ارائه می شود.

برای خرید محصول اصل روی گزینه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پرکنید.
(در صورت سفارش از طریق دکمه زیر ، کمتر از ۱۲ ساعت کاری با شما تماس می گیریم)
orderbutton-tangkonande.gif

تنگ کننده, تنگ کننده واژن, تنگ کننده واژن سنتی, تنگ کننده دستگاه تناسلی زنان, تنگ کننده رحم, تنگ کننده خانمها, تنگ کننده های واژن, تنگ کننده واژن بانوان, تنگ کننده زنان, تنگ کننده آب انار, ژل تنگ کننده ایموشن, تنگ کننده واژن انار, کرم تنگ کننده انار, ژل تنگ کننده انار, اسپری تنگ کننده واژن, اسپری تنگ کننده انار, خرید اسپری تنگ کننده واژن, اسپری تنگ کننده ی واژن, قطره تنگ کننده بانوان, صابون تنگ کننده بانوان, قرص تنگ کننده بانوان, تنگ کننده واژن به روش سنتی, تنگ کننده واژن با دارو گیاهی, تنگ کننده واژن با داروهای گیاهی, تنگ کننده تناسلی زنان, تنگ کننده واژن چیست, ژل تنگ کننده واژن چیست, تنگ کننده واژن خانم ها, تنگ کننده واژن خانگی, ژل تنگ کننده واژن خانم ها, ژل تنگ کننده واژن خوبه, خرید ژل تنگ کننده بانوان, تنگ کننده واژن در طب سنتی, تنگ کننده واژن داروخانه, تنگ کننده دهانه واژن, تنگ کننده دائمی واژن, تنگ کننده رحم زنان, ژل تنگ کننده واژن زن, تنگ کننده واژن زن, ژل تنگ کننده واژن سیمپلکس, تنگ کننده واژن طب سنتی, تنگ کننده واژن سیمپلکس, تنگ کننده سریع واژن




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر