موضوعات وبسایت : سلامت

اثبات رابطه نامشروع از طریق تلگرام

اثبات رابطه نامشروع از طریق تلگرام

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 01 اسفند 1398 ساعت 21:44

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

خسته نباید من کلی از سوالات مشابه رو رو خوندم اما نتونسم به جوابم برسم واسه همین مزاحمتون شدم من با دختری ک اصلا تا بحال از نزدیک‌ندیدم و ازمن ۱۰۰۰ کیلومتر دور بوده چت عاشقانهسکس چت داشتم تا اینکه متوجه شدم این خانوم همسر داره ولی درشرف طلاقه من همون جا دیگ رابطه مو با اینکه قرار ازدواج داشتیم و خونواده منم در جزیان بودن قطع کردم. به خاطرپنهون کاری و البته داشتم شوهر دردضمن اینکه تمام رابطه من با ایشون فقط تلگرامی بود و حتی تماسهاشو از طریق خطی ک به نام دوستش بوده انجام میداده حالا بعد ۶ ماه یه اقایی ک ادعا میکنن همسر این خانوم‌هستن بهم توی تلگرام پیام‌داده ک میخوام بدمت دست قانون و شکایت کنم مدرکشم گویا چنتا ویس و عکس شخصی و نیمه عریان من ک از سینه به بالا هستش رو از توی دیتای گوشی همسرش برداشته هست اینم بگم ک اون اکانت تلگرامم رو خیلی وقته حدف کردم و اینکه ایشون هیچ‌نشونی از بنده نداره نه ادرس نه اسم و نه حتی اسم‌شهرم رو و فقط یه شماره تلفن ایرانسل ازم داره و مدارکش عکساای شخصی خودم(ک چنتاییشم توی اینستام هست) و ویسی بوده ک بهدخانوم دادم ک از طریق دیتای گوشی همسرش بدست اورده و گویا درحال حاضر طلاقم گرفتن دیگ آیا با توجه یه اینکه تنها نشونش از من یه شماره ایرانسله و مدارکی ک گفتم رو داره میتونه منو به دادگاه بکشه و شکایت کنه ازم و ایا قابل اثبات هست در ضمن من توی صحبتام با این اقا قویا انکار کردم و گفتم اصلا نمیشناسم اون خانومو ممنون میشم جواب کامل بدید احه من از خونواده با ابرویی هستم و اگرم‌میدونسم خانومشون شوهر داره اصلا جوابشونو نمیدم

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

سلام اگر بعدازطلاق ایشان شکایت کنند به نتیجه ای نمیرسن. اگر دلیلت اکانت کرده باشید قابل پیگیری نیست چون سرور تلگرام داخل ایران نیست . برای اثبات رابطه نامشروع نیاز به دلایل محکمی هست صدای ضبط شده اماره است و معمولا قابل پیگیری نیست. شماره ایرانسل از طریق پلیس فتا قابل پیگیری است در صورتی که قاضی نیاز بدونه مشخصات شما را درخواست می کند. شما در جلسه دادگاه اگر تشکیل شد انکار کنید. 

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.
تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ داخلی ۱

احمد جوان ۴ دی ۱۳۹۷

واقعا ممنونم از پاسخ کاملتون اجرتون با خدا

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر