موضوعات وبسایت : سلامت

نقطه جی

نقطه جی

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 24 خرداد 1400 ساعت 07:33

سلام، فقط  30 درصد خانمها از راه دخول ارضا میشوند و حدود ۷۰ درصد مابقی برای ارضا شدن باید تحریک کلیتوریس را هم داشته باشند، پس ممکن است شما جزو اون دسته از خانمهایی باشید که با دخول تنها ارضا نمیشند، ضمن اینکه کیفیت این دو نوع ارگاسم فرقی باهم ندارند، اما گاهی با تکنیکهای موجود در درمان جنسی میتوان رسیدن به ارگاسم داخلی را تسهیل نمود. اندازه الت حتی اگر ۷ سانت باشد برای تحریک نقطه جی کافیست.

‍ ❤️ آیا نقطه جی (G-Spot) واقعا وجود دارد؟

نقطه جی ناحیه ایست در واژن که محل قرار گیری آن تقریبا در عمق دو سوم قدامی (سقف) مهبل است. نام اصلی این نقطه گرافنبرگ است. بسیاری بر این عقیده اند که این نقطه در ارگاسم نقش مهمی دارد.

اگرچه این قسمت از اندام تناسلی زنانه، "نقطه جی" نامیده می‌شود ولی به دلیل متفاوت بودن آن در زنان مختلف و همچنین تغییر کردن نقطه تحریک پذیر آن، بهتر است آن را محدوده جی بنامیم.

این محدوده حالت اسفنجی دارد و از زیر پیشابراه از دهانه واژن شروع شده و به داخل، در سقف واژن (نقطه ساعت ۱۲) امتداد می‌یابد و با انگشت قابل لمس می‌باشد.

در صورتی که زنی این نقطه حساس را داشته باشد این نقطه بین ۲٫۵ تا ۵ سانتیمتر داخل واژن روی دیواره جلویی قرار دارد و معمولا با وارد کردن دو بند انگشت داخل واژن براحتی قابل لمس است .

در صورتی که زن با لمس آن تحریک شد به این معنی است که اندازه آن از یک نخود فرنگی بزرگتر است در صورت تحریک نشدن کوچکتر است.

نقطه جی بیشتر از اینکه یک نقطه باشد، یک محل خاص است و خصوصیات بافت این محل متفاوت از دیگر نقاط سطح درونی واژن است که ساختاری زبر (شبیه پوست کیوی) و گرد شکل دارد در صورتی که بقیه نقاط واژن نرم و صاف هستند.

امروزه بحث اصلی بر سر وجود یا عدم وجود این ناحیه نیست، بلکه برخی زنان اذعان می دارند، با تحریک این قسمت شدت تحریک در آنها افزایش می یاید و برخی تحریک این قسمت را بی تاثیر بیان می کنند و حتی نمی توانند چنین نقطه ای را در واژن خود پیدا کنند.

نحوه تحریک صحیح این ناحیه وارد کردن دو بند انگشت در واژن و لمس سقف واژن است. (گویی با اشارات انگشت به کسی میگویی بیا)

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر