موضوعات وبسایت : سلامت

رای اعسار مهریه

رای اعسار مهریه

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 16 اردیبهشت 1398 ساعت 02:17

  • صفحه نخست
  • مشاوره آنلاین
  • رای دادگاه اعسار از مهریه قطعی شده است آیا می توانم تا زمان رسیدگی به حکم تعدیل در اقساط داخواست منع تعقیب بدهم؟

اگر سایت گروه وکلای یاسا به شما جهت حل مشکلات حقوقی کمک کرده است لطفا با شماره ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید تا وکالت پرونده شمارا به عهده بگیریم.

مشاوره با وکیل (۰۲۱) ۸۷۱۳۲

برای امتیاز دادن وارد شوید و یا اگر حساب کاربری ندارید ثبت‌نام کنید

سلام خداقوت من با همسرم در حدود یک سال است که به دادگاه مراجعه کرده‌ایم و همسرم مطالبه مهریه و نفقه را دارد از جهتی که حاضر به تمکین نیست در دادگاه محکوم شد الان من محکوم به پرداخت دوسکه پیش پرداخت و هر۶ماه یک عدد سکه شده ام و چون رای دادگاه تجدید نظر نیز همین بوده الان اجرائیه برایم صادر شده البته من چن روز قبل از صادر شدن اجرائیه دادخواست تعدیل تقسیط را ثبت کرده‌ام جلسه تعدیل۸/۲۲ است برای اینکه در جلسه دادگاه جلب نشوم یا حکم جلب صادر نشود میتونم دادخواست منع تعقیب بدم ایا این کار ممکن هست؟

۱ پاسخ برای این پرسش ثبت شده

با توجه به اینکه رای اعسار از مهریه شما قطعی و اجرائیه نیز صادر شده است باید ظرف موعد مشخص در اجرائیه پیش پرداخت و اقساط ماهیانه خود را پرداخت نمایید و دادخواستی تحت عنوان منع تعقیب نداریم بنابراین نمی توانید عدم پرداخت اقساط را منوط به صدور رای تعدیل در اقساط نمایید.

اگر پاسخ من به شما کمک کرده است، با من تماس بگیرید تا وکالت پرونده شما را به عهده بگیرم.
تلفن تماس: ۸۷۱۳۲ - ۰۲۱ داخلی ۱

پاسخ سوال خود را نگرفته‌اید؟

میتوانید یکی از راه‌های زیر را امتحان کنید

مشاوره حقوقی تلفنی

در کمتر از ۳۰ دقیقه از طریق تلفن مشکل خود را توسط وکلای متخصص حل کنید، در هر کشور یا شهری که هستید می توانید وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید و از طریق تلفن به وکیل مورد نظر متصل شوید.

وقت مشاوره تلفنی رزرو کنید

مشاوره حقوقی حضوری

با گرفتن مشاوره حضوری تا مقدار زیادی در روند تصمیم گیری برای شروع پروسه حقوقی خود در وقت و زمان صرفه جویی کنید. یاسا کیفیت کلیه مشاوره های حضوری را تضمین می کند.

وقت مشاوره حضوری رزرو کنید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر