موضوعات وبسایت : سلامت

حکم شرعی رابطه دهانی با نامحرم

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 29 مرداد 1398 ساعت 09:55

رابطه دهانی یکی از متعارف‌ترین فعالیت‌های جنسی بین زن و مرد است که باید ببینیم دین اسلام درمورد آن چه حکم شرعی دارد. حکم شرعی لیسیدن آلت تناسلی زن و مرد یا بوسیدن آن از نظر شرعی رابطه دهانی بشرط وارد نشدن ترشحات اندام تناسلی اشکالی ندارد، هر چند که مورد نکوهش قرار گرفته در صورتی که ترشحات آلت تناسلی زن و مرد وارد دهان شود حرام است

عصراسلام: رابطه دهانی یکی از متعارف‌ترین فعالیت‌های جنسی بین زن و مرد است که باید ببینیم دین اسلام درمورد آن چه حکم شرعی دارد. حکم شرعی لیسیدن آلت تناسلی زن و مرد یا بوسیدن آن از نظر شرعی رابطه دهانی بشرط وارد نشدن ترشحات اندام تناسلی اشکالی ندارد، هر چند که مورد نکوهش قرار گرفته در صورتی که ترشحات آلت تناسلی زن و مرد وارد دهان شود حرام است

خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این‌که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر دکتری و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش میآورد. گرچه بعضی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می‌شمارند و آنرا برای زن و شوهر رضایت بخش می‌پندارند.

اما باید دقت داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است. از لحاظ بهداشتی و دکتری آسیب­ها و ضرر‌هایی در پی دارد با دقت به مطالب مطرح شده، برای جلوگیری از آسیب‌ها و مشکلات احتمالی، توصیه میشود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید.

به هیچ عنوان ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آنرا بیرون بریزید. دهان خودرا شسته و و با شوینده­‌های مخصوص دهان، آنرا ضدعفونی و پاک نمایید.



منبع: پارس ناز


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر