موضوعات وبسایت : سلامت

بهترين زمان نزديكي از نظر اسلام

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 05 مرداد 1398 ساعت 12:42

تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۱۶دفعات بازدید: ۵۶۰۵۰۳ بار

  1. خانه
  2. نزدیکی
  3. برنامه محاسبه بهترین زمان نزدیکی در اسلام

بسم الله الرحمن الرحیم

clocks.png

آیا می دانید بهترین زمان نزدیکی برای بارداری و یا حتی غیر بارداری از نظر دین مقدس اسلام چه زمان هایی است؟ آیا اطلاع دارید بهترین زمان نزدیکی برای بچه دار شدن کدام روزهای هفته و چه ساعاتی از شبانه روز است؟ آیا می دانید انتخاب بهترین زمان رابطه زناشویی که در اسلام توصیه شده است چه فوایدی برای بچه دار شدن و نیز خود زن و شوهر دارد؟ آیا مستحضر هستید که بسیاری از بیماری های زن و شوهر و یا حتی بچه مربوط به زمان نزدیکی نامناسب است؟ از احادیث و روایات دینی و نیز توصیه های پیامبر بزرگوار اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) به حضرت علی (علیه السلام) چنین بر می آید که هر زمان برای نزدیکی و همبستری زن و شوهر مناسب نیست.

با توجه به پایین بودن شانس بارداری در هر ماه (طبق گفته متخصصین حدود 25 درصد) و نیز عمر کوتاه تخمک آزاد شده (معمولا حداکثر 24 ساعت) ، محاسبه زمان دقیق نزدیکی برای بارداری فوق العاده حساس است به طوری که هم احتمال حاملگی زیاد باشد و هم زمان آمیزش مناسب باشد تا انشاء ا... به فضل الهی بارداری سالمی شکل بگیرد.

سایت 2زندگی جهت سهولت انتخاب زمان نزدیکی مناسب برای زن و شوهر ها به منظور بارداری و بچه دار شدن و یا حتی عدم بارداری ، برنامه محاسبه زمان های مناسب آمیزش را بر اساس دستورات اسلام طراحی نموده است. این برنامه شب و روز نزدیکی مناسب و نیز ساعت نزدیکی مناسب را بر اساس موقعیت جغرافیایی مکان سکونت شما نمایش می دهد و شما با خیال راحت می توانید برای جماع و رابطه زناشویی سالم اقدام نمایید.


پیامبر بزرگوار اسلام حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) در قالب سفارشاتی ، زمان نزدیکی مناسب و شرایط محل جماع و سایر شرایط نزدیکی مناسب با همسر را به حضرت علی (علیه السلام) نعلیم نموده اند. از آنجایی که برخی مفاهیم موجود در این سفارش ممکن است برای عده ای ناشناخته باشد و نیز چون برخی مفاهیم با زمان های شرعی مربوط به موقعیت جغرافیایی شخص ارتباط دارد ، برنامه محاسبه زمان مناسب جماع ، این مفاهیم را در قالب این برنامه به صورت بسیار ساده بیان کرده و به شما بیان می کند که بر اساس موقعیت جغرافیایی شما ، کدام ساعات و در چه روزهایی برای مجامعت با همسر مناسب است.

این برنامه در حال حاضر فقط برای زوج های مقیم ایران یا زوج هایی که قصد دارند رابطه زناشویی خود را در ایران انجام دهند قابل استفاده می باشد.

این برنامه در دو نسخه رایگان و غیر رایگان ارائه شده است. در نسخه رایگان ، شما فقط می توانید زمان های مناسب نزدیکی برای امشب و امروز را مشاهده نمایید.

جهت پوشش دادن نیازهای زوج های مختلف ، نسخه غیر رایگان این برنامه در چندین حالت ارائه شده است که شرایط آن ها طبق جدول زیر است:

نوع برنامهطول مدت محاسبهتعداد روزهای هدیهروزهای قابل نمایش در هر لحظهمبلغ
45 روزه (1.5 ماهه)45 روز3 روز5 روز55,000 تومان
90 روزه (3 ماهه)90 روز6 روز7 روز65,000 تومان
180 روزه (6 ماهه)180 روز12 روز8 روز80,000 تومان
270 روزه (9 ماهه)270 روز18 روز9 روز90,000 تومان
360 روزه (12 ماهه)360 روز24 روز10 روز95,000 تومان


برای استفاده از برنامه محاسبه زمان نزدیکی مناسب چه چیزی لازم است؟

استفاده از برنامه محاسبه زمان نزدیکی بسیار ساده است و فقط کافی است یک اتصال به اینترنت داشته باشید ؛ سپس در سایت عضو شوید ، محل سکونت خود را انتخاب نموده و یک نوع برنامه محاسبه نزدیکی را خریداری نمایید.

اگر عضو سایت هستید

اشتراک گذاری در:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر