موضوعات وبسایت : سلامت

باینری آپشن در ایران

باینری آپشن در ایران

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 10 آذر 1399 ساعت 23:54

سلام خدمت تمام دوستان عزیزم. بروکرهای باینری آپشن که معامله گران ایرانی را می پذیرند و مورد اعتماد هم هستند در زیر لیست کردم و به مرور آن را تکمیل میکنم. لطفا به صفحه بلک لیست من هم در این رابطه مراجعه کنید. من بروکر هایی که از اونها تونستم حداقل چندبار دریافت داشته باشم لیست کردم ، هر بروکری به هرحال کم و کاستی دارند ، مطمئنا ایرادهایی هست برای هر کدوم که خوب اون رو دیگه نمی تونم کاریش بکنم ، تنها معیار من در اینجا اینه که بروکر در پرداخت سود مشتری هاش مشکل ایجاد نکنه.

قبل از سرمایه گذاری در یک بروکر باینری آپشن چند نکته حائز اهمیت است:

  1. هرگز دوتا حساب در یک بروکر باز نکنید، باعث میشه به مشکل بخورید و ممکنه حساب شما را بلاک کنند.
  2. معامله در فارکس و باینری آپشن، همراه با ریسک زیاد می باشد و برای کسانی که مشکلات مالی دارند نیست.
  3. لطفا به قدری سرمایه گذاری کنید که اگر خدای نکرده ضرر کردید و پولی از دست دادید در زندگیتان تغییری ایجاد نکند.
    از وام، قرض و …. برای سرمایه گذاری استفاده نکنید.
  4. درمورد بونس یا پاداش، اگر فکر می کنید سرمایه شما کمه می تونید بپذیرید، ولی از قبل قوانین آن مطالعه کنید.
  5. به شدت توصیه می کنم قبل از سرمایه گذاری تمام جوانب کار را مد نظر قرار دهید چون مسئولیت هرگونه سود و ضرر شما به هر دلیل که باشد مستقیما متوجه خود شما خواهد بود.

2 بروکر باینری آپشن برای معامله گران داخل ایران

بروکر باینری آپشن آلپاری

%D8%A2%D9%84%D9%BE%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

  • در زمینه فارکس و باینری آپشن بروکر معروف و محبوبی هستش در میان ایرانی ها
  • نکته مثبت این بروکر پشتیبانی فارسی و زبان فارسی وبسایتشونه (برای اونایی که مشکل زبان دارن).
  • حداقل سرمایه برای شروع در این بروکر فقط 1$ است و معامله ها از 1$ شروع میشه.

به وبسایت اصلی بروکر Alpari مراجعه کنید


بروکر اکسپرت آپشن

225.gif

  • یکی از بروکرهایی هست که میشه به عنوان ایرانی درش حساب داشت.
  • حداقل سرمایه برای شروع در این بروکر 50$ است و معامله ها از 1$ شروع میشه.
  • آخر هفته ها هم می تونید معامله کنید.
  • خیلی از تریدرها به خاطر معامله ی نفت و بیت کوین طرفدارشن. البته نکته ای که در مورد این بروکر هست تغییر payout هست. نکته دوم اینه که تریدرها بعد اقدام به باز کردن حساب به اسم اطرافیانشون می کنند که این خلاف مقررات بروکره و ممکنه از روی IP تشخیص بده و حساب شما را ببنده. پس هر نفر یک حساب!

به وبسایت اصلی بروکر Expert Options مراجعه کنید

لطفا توجه داشته باشید ، معامله در باینری آپشن می تواند سود و منافع مالی قابل ملاحظه ای داشته باشد ، اما در عین حال خطر از دست رفتن بخش و یا کل سرمایه شما نیز وجود دارد و این نکته را باید سرمایه گذاران مبتدی مد نظر داشته باشند. به شدت توصیه می کنم قبل از هر گونه سرمایه گذاری ، شرایط و قوانین این بروکرها را خوانده باشید و در مورد آن بروکر تحقیق کافی انجام داده باشید و فقط به تبلیغات وبسایت اکتفا نکنید.

معروفترین بروکرهای باینری آپشن در سال 2020

متاسفانه به دلیل مشکلات سیاسی و … معامله گران ایرانی قادر به ثبت نام در این بروکرهای باینری آپشن نیستند. البته ، بعضی از دوستان ایرانی با جعل مدارک و همینطور تغییر IP (پروکسی و VPN و …) اقدام به افتتاح حساب درآنها می کنند. باید بگم بروکرها در هنگامی که ان شالله به سود بیافتید و اقدام به برداشت پول کنید. شما را زیر زره بین می گذارند و مدارک شما را و همینطور صحت IP شما و مطابقت آن با محل سکونتتان و … . خلاصه اگر به چیزی شک کنند ، حسابتان بلاک می شود و سرمایه و سودهایتان از دست میرود. پیشنهاد می کنم اینکار را نکنید ، باور کنید اولین نفر نیستید ، بارها دوستان امتحان کرده اند و نتیجه ای برایشان نداشته!

5 بروکر برتر باینری آپشن برای خارج از ایران

در ادامه‌ی مقاله 5 بروکر برتر سال 2019 را از دید معامله گران معرفی خواهیم کرد.

1- بروکر IQ Option

این بروکر در سال 2012 راه اندازی و تبدیل به یکی از بروکرهای محبوب شود. بالاترین سودی که این بروکر به مشتریان خود می‌دهد تا 95% است. استفاده از آن برای مردم کشورهای آمریکا، استرالیا، کانادا، روسیه، بلژیک، ژاپن، ترکیه، ایران، سودان و سوریه امکان پذیر نیست. این بروکر توانسته مجوز فعالیت خود را از سازمان بین المللی CySEC دریافت کند.

  • حداقل مبلغ سپرده گذاری: 10 دلار
  • حداکثر سود: 95%
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید، آیفون

2-بروکر Binary.com

این بروکر و کارگزاری باینری آپشن تحت لیسانس سازمان‌های بریتانیایی است و کارگزاری مجاز برای جزایر بریتانیا، کشورهای مالت، ایرلند و بریتانیا است. استفاده از این بروکر در کشورهای آمریکا، کانادا، ژاپن، هنگ کنگ و کاستاریکا امکان پذیر نیست.

  • حداقل سپرده گذاری: 5 دلار برای کیف پول های الکترونیکی و 10 دلار برای کارت‌های اعتباری و نقدی
  • حداکثر سود: بسته به نوع معامله و تجارت از 100 تا 1000 درصد
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید و آیفون

3-بروکر HighLow

این بروکر و کارگزاری باینری آپشن به عنوان یک کارگزاری مجاز در کشور استرالیا فعالیت می‌کند. تجار آمریکایی اجازه‌ی فعالیت در این بروکر را ندارند. پشتیبانی از مشتریان با ایمیل و تلفن به زبان‌های انگلیسی و ژاپنی انجام می‌شود.

  • حداقل سپرده گذاری: 50 دلار
  • حداکثر سود: 200 درصد
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید و آیفون

4-بروکر 24Option

از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرده است و موفق به دریافت مجوز از سازمان CySEC شده است. در این کارگزاری امکان تجارت برای مردم کشورهای آمریکا و استرالیا وجود ندارد. پشتیبانی از مشتریان با تلفن، چت زنده و ایمیل به زبان انگلیسی و 13 زبان زنده‌ی دیگر امکان پذیر است.

  • حداقل سپرده گذاری: 100 دلار
  • حداکثر سود: 88 درصد
  • پلتفرم‌های پشتیبانی شده: سایت، اندروید و آیفون

5-بروکر 365Trading

این بروکر از سال 2012 در قبرس تاسیس شد و تحت لیسانس و مجوز سازمان بین المللی CySEC فعالیت می‌کند. این بروکر به صورت تخصصی معاملات باینری آپشن را انجام می‌دهد و در کشورهای عضو اتحادیه‌ی اروپا فعالیت می‌کند و تجار و معامله گران آمریکایی اجازه‌ی فعالیت در این بروکر را ندارد.

  • حداقل سپرده گذاری: 100 دلار
  • حداکثر سود: 80 درصد
  • پلتفرم‌های حمایت شده: ‌سایت، اندروید و آیفون

کدام یک از بروکرهای باینری آپشن را انتخاب کنیم؟

باینری آپشن به دلیل ساده بودن نوع تجارت و درآمد و سود بالا کسب کردن، یکی از محبوب ترین تجارت‌های آنلاین است. با این حال، همانند هر سرمایه گذاری، داشتن سود و پاداش‌های بالا ریسک و خطرات زیادی را شامل می‌شود. از این رو برای شما مهم است که در مورد این نوع تجارت آنلاین و اینترنتی و استفاده از تحلیل‌ها و نمودارهای مالی آن آگاهی پیدا کنید و به طور کامل درک کنید که چگونه کار می‌کند. برای انجام تجارت به این سبک باید عضو بروکر یا کارگزاری باینری آپشن شوید و از طریق پلتفرمی که در اختیارتان می‌گذارند؛ معامله‌های مالی خود را انجام دهید. پیدا کردن بهترین بروکر همیشه هم آسان نیست. بیش از 100 کارگزاران در سال 2014 تاسیس شدند ولی تنها چند بروکر مدرک رسمی CySEC گرفته اند. به اولین وب سایتی که باز می کنید و یا به تبلیغات رنگارنگ در این زمینه اعتماد نکنید. در اینجا چند عامل آورده شده ، که قبل از تصمیم به سرمایه گذاری باید در نظر گرفته شود.

1)قابلیت اطمینان : آیا این بروکر قابلیت اطمینان است؟ دقت کنید که کارگزاری را انتخاب کنید ، با بالاترین امتیاز از نظر همه خدماتی که ارائه می دهد ، به کمتر راضی نشوید. به بررسی ها و انتقادهای وبسایت ها در مورد آن بروکر توجه کنید. فراموش نکنید از صفحه لیست سیاه من هم بازدید کنید. فقط به خاطر کم بودن حداقل سرمایه مورد نیاز آن بروکر در آن حساب باز نکنید!

2)باز پرداخت : چرا به سود کم راضی هستید؟ به طور متوسط بروکرها به شما 75٪ در معاملات برد و 0٪ در معاملات باخت می دهند. به خاطر داشته باشید که برخی از کارگزاران ، تا 95٪ در معاملات برد و 5٪ – 15٪ در معاملات باخت سود می دهند.

3)CySEC : قبل از باز کردن حساب مطمئن شوید که بروکر مد نظر مدرک CySEC را داشته باشد. البته این بدین معنی نیست که بروکر دارای این مدرک ۱۰۰٪ قابل اطمینان است ولی   امکان اشتباه را کمتر می کند. (که متاسفانه یکی از قوانین این مدرک ، بروکرها را از پذیرش معامله گران در ایران منع می کند.)

در آمریکا سازمان CFTC ، فقط بروکر نادکس (NADEX) را به عنوان بروکر قانونی باینری آپشن تایید کرده است. سازمان انگلیسی FCA در مراحل نهایی پیش نویسی از لیست بروکرهای ریگوله ی (مورد اطمینان) باینری آپشن است. در حال حاضر FCA اجازه داده چند بروکر مورد تایید CySEC در بریتانیا کار کنند. چندین سازمان دیگر مثل سرویس استرالیایی ASIC ، سرویس های کانادایی BCSC ، OTC و سرویس FSB از آفریقای جنوبی ، معروف ترین ناظرین صنعت باینری آپشن هستند.

معمول ترین ریگولیشن ، CySEC هست که در اروپا به طور کل ، به 15 بروکر اعتبار نامه داده است. البته چندین سازمان نظارت محلی هم وجود دارند مثل AMF فرانسوی ، CONSOB ایتالیایی و BAFIN آلمانی. متاسفانه در آسیا کمتر بر این بروکرها نظارت می شود و به همین دلیل بیشتر تمرکز کلاهبرداران در صنعت فارکس و باینری آپشن بر آسیاست.

%D8%A8%D8%B1%D9%88%DA%A9%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%A7%D8%B7%D9%85%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B1%DB%8C-%D8%A2%D9%BE%D8%B4%D9%86.pngبروکرهای باینری آپشن که قابل اطمینان هستند

بروکرهای باینری آپشن با کمترین سپرده مورد نیاز

شروع با بودجه کم؟ متوسط سپرده نیاز برای باینری آپشن ، 200$ است. برخی از کارگزاران تا 500$ برای شروع می خواهند. در بروکرهایی که بالا معرفی کردم ، با کمترین سرمایه می توانید حساب باز کنید. به خاطر داشته باشید که تجارت آنلاین دارای ریسک بالاست و حداکثر سرمایه برای شروع بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار توصیه می شود.

متاسفانه برای تریدرهای ایرانی فعلا بروکرهای باینری آپشن زیادی برای انتخاب وجود نداره، بیشتر بروکرهایی هم که اجازه ترید به ایرانی ها می دهند سابقه خوبی از طرف مشتری هاشون ندارند.

خلاصه ای از بروکرهای باینری آپشن که من با آنها تجربه داشتم

راستش منم مثل بعضی از شما کلاه سرم خیلی رفته، توسط بروکرهایی که الان بعضی شون دیگه نیستند. اولیش cedar finance بودش. با یه ایمیل در مورد یه نرم افزار ترید خودکار باش آشنا شدم و اولین کلاه 300 دلاری سرم رفت. دومی banc de binary بود و سومی هم AAoption و… . با همشون هم از طریق این سایت های تبلیغاتی یا ایمیل و … آشنا شدم. بروکرهایی ک در بالای این صفحه اوردم ، برای خود من سودمند بودند و همینطور در این چند ماهه بازدید کننده های وبسایتم هم تایید کرده اند.

البته خودتون می دونید که انتخاب بروکر مناسب بخشی از راه هست، بخش مهم دیگه مهارت ترید خودتونه.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر