موضوعات وبسایت : سلامت

علت لکه بینی بعد از مثبت شدن بی بی چک

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 17:45

سلام، من 27 ساله هستم. قدم 160 سانتیمتر و وزنم 53 کیلوگرم است، اولین روز آخرین قاعدگی من در تاریخ 13 دی ماه می باشد. طول دوره های قاعدگی من یا به عبارتی فاصله اولین روز شروع قاعدگی تا اولین روز شروع قاعدگی بعدی 28 روزه است. قاعدگی من منظم است. معمولا برای جلوگیری از بارداری از، هیچی استفاده نمی کردیم. مدت زمان اقدام ما برای بارداری سه ماه است. بارداری های قبلی و نوع زایمان و سقط های قبلی: نداشتم. سونوگرافی ها و آزمایش های انجام شده عبارتند از، تست خانگی و جواب مثبت. سوال من این است که دیشب یکم لکه بینی داشتم اما از صبح دیگه لکه ندیدم، تمام حالت بارداری رو دارم. میخواستم بدونم علت لکه بینی چی هستش؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

با توجه به این که تست خانگی شما یعنی بی بی چک مثبت شده است و پنج روز تعویق در تاریخ قاعدگی دارید به احتمال زیاد باردار هستید و برای اطمینان بیشتر می توانید در آزمایشگاه یک آزمایش بتا hcg از بارداری انجام دهید تا بارداری قطعاً مشخص شود. ضمناً داشتن لکه بینی در اوایل بارداری امری طبیعی می‌تواند باشد به شرط آن که این لکه بینی به خونریزی های واضح تبدیل نشود. معمولا لکه بینی ناشی از لانه گزینی جنین است. بهتر است استراحت تان را بیشتر کنید. فعالیت سنگین انجام ندهید. نزدیکی نکنید و حدوداً 10 روز آینده یک سونوگرافی از بارداری و سلامت جنین و بررسی ضربان قلب آن انجام دهید، چون در حال حاضر با توجه به تاریخ آخرین قاعدگی تان پنج هفته باردار هستید و برای انجام سونوگرافی بسیار زود است.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی
شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۹۱۳۰۱۸۱۸

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،
از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

اولین ارزیابی را شما انجام دهید!

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: farzand.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر