موضوعات وبسایت : سلامت

جايگزيني وثيقه

جايگزيني وثيقه

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 04 شهریور 1398 ساعت 02:29

جايگزيني وثيقه

تنها دارايي پدر ما یک ملک است که براي اتهام برادرم به وثيقه گذاشته و الان ساليان سال است که از صدور حکم براي برادرم خبري نيست و ما بلا تکلیفیم چه کنیم و به فروش اين ملک هم نيازمنديم و نميدانيم چه کنیم؟ نه شعبه ﭘرونده را ميتونيم پیدا کنیم نه خود ﭘرونده، مانده ايم چه کنیم؟
✅ پاسخ
سلام
ذينفع مي تواند با مراجعه به اداره ثبت اسناد و املاك سابقه مكاتبه مقام قضايي ومشخصات مراجع قضايي را استخراج و با مراجعه به آنجا در صورتي كه پرونده مختومه شده باشد تقاضاي آزادي وثيقه را بنمايد و اگر پرونده مختومه نشده باشد با جايگزيني وثيقه يا تحويل متهم سند خود را آزاد كند.
پیروز باشید

درخواست قبولي وثيقه توسط وثيقه گذار از دادگاه

رياست محترم شعبه …… دادگاه عمومي

با سلام ،
احتراماً ، به استحضار مي رساند ،
چون در خصوص آقاي ………. فرزند …….. به اتهام ……. توسط آن دادگاه محترم قرار وثيقه صادر گرديده است، لذا ، اينجانب ……….. فرزند ……….. با توديع وثيقه ملكي به مبلغ …….. ريال متعهد مي گردم هر زمان كه دادگاه متهم را احضار نمايد وي را حاضر نمايم . در غير اين صورت وثيقه فوق به نفع دولت ضبط گردد . در ضمن اصل و فتوكپي سند مالكيت شماره ………. كه شش دانگ آن متعلق به اينجانب مي باشد ، تقديم مي گردد .
با تشكر و تجديد احترام
نام و نام خانوادگي (وثيقه گذار )
امضاء
آدرس : خيابان .. كوچه ………. پلاك ………..

معمولاً پس از تقديم درخواست وثيقه گذار به شكل فوق جهت تعيين ميزان بهاي ملك قرار كارشناسي صادر و به قيد قرعه يك نفر كارشناس جهت انجام كارشناسي تعيين مي گردد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر