موضوعات وبسایت : سلامت

لایحه دفاعیه تعدیل تقسیط مهریه زوجه

لایحه دفاعیه تعدیل تقسیط مهریه زوجه

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 12 آذر 1400 ساعت 15:09

امروز با موضوع بررسی و ارائه نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه با شما هستیم.

با توجه به گران شدن قیمت سکه طلا که مرجعی برای تعیین مهریه در سالهای اخیر بوده است، تقدیم دادخواست تعدیل اقساط مهریه نیز به وفور در دادگاههای خانواده توسطمردانی که محکوم به پرداخت قسطی مهریه هستند به چشم می خورد.

دفتر حقوقی و وکالت محمدرضا مهری با داشتن بیش از بیست سال سابقه خدمات قضایی و حقوقی، آماده پذیرش درخواست های عزیزان در موضوع نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه و همچنین مذاکره با زوجین جهت تعدیل اقساط مهریه می باشد.

نکات مهم در موضوع نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه 

  • چگونه می توان اعسار از پرداخت یکجای مهریه را به اثبات رساند؟
  • آیا می توان معامله به قصد فرار از دین مرد جهت فرار از پرداخت مهریه را اثبات نمود؟
  • جستجوی وکیل متخصص خانواده در تهران چگونه امکان پذیر است؟

نمونه لایحه پرونده تعدیل اقساط مهریه

ریاست محترم شعبه مرجوع الیه دادگاه تجدید نظر استان تهران

سلام علیکم با احترام اینجانب  در مقام وکیل تجدید نظر خوانده و در پاسخ به لایحه تجدید نظر خواهی معموله از سوی وکیل آقای …..  نسبت به دادنامه تجدید نظر خواسته  متضمن صدور حکم بر بی حقی در دعوی اعسار و تعدیل اقساط معوقه( ۷ سال تعلل ) خاطر عالی را مستحضر میدارم تجدیدنظر خواهی معموله از سوی یاد شده با هیچ یک از شقوق ذیل ماده ۳۴۸ ق.آ. د.م انطباق ندارد.

مقدمتا مطالب ذیل از باب نیک اندیشی تسوید و ادامه پاسخ عناوین احصاء شده تجدید نظر خواه داده خواهد شد:

عالی جنابان علم حقوق که در معنی دانش سیاست مُدُن باشد الزم و اهم علوم و فنون است زیرا که بدون دانستن این علم و فن، احدي به درستي از عهده رتق و فتق امور مملكت برنيايد و پيشرفتي چنان كه بايد و شايد ننمايد و چون كار ملك و ملت مختل ماند كار دنيا بي سامان خواهد بود و اختلال كار اين جهان البته اسباب اغتشاش كار جهان ديگر خواهد شد یعني دنياي هر قوم خراب باشد، آخرت شان نيز خراب است.

شما خود بهتر مي دانيد كه عبادت و بندگي با پريشاني و سرگرداني ميسر نشود و دست و دل شكسته پي هيچ كار نرود.

پس علم حقوق كار دنيا و آخرت هر دو را اصلاح می کند و خلایق را به سر منزل سعادت ابدی و مأمن سلامت و راحت سرمدی می رساند و از تنگنای شقاوت و رنج تزلزل و ناامنی می رهاند.

تبادل لوایح در مرحله تجدیدنظرخواهی

تجدید نظر خواه بهمراه برادران خود دارای یک نیمه کارخانه یا کارگاه بزرگ‌ تولید انواع درب های ضد سرقت و غیره بوده و در مرحله بدوی وکیل مشارالیه هیچ تعرضی به اسناد و مدارک ابرازی در این ضمیمه معمول نداشت و اسناد کارگاه تولید درب های ضد سرقت و غیره از تعرض ایشان مصون ماند.

بعلاوه جای بسی تعجب است تجدید نظر خواه در طول چند سال دادرسی در مورد اختلافات با موکل و پرونده طلاق ن تنها خود را معلول عقلی نمی دانست بلکه موکله را به عناوین مختلف متهم میساخت.

حال چگونه میتوان از این فرد که تعلل ۷ ساله در پرداخت مهر و اقساط مهر موکله دارد قبول نمود دچار معلولیت ذهنی آن هم  بدون ارائه مدرک‌ پزشکی قانونی باشد.

بعبارت دیگر ادعای داشتن معلولیت ذهنی یا هر چیز دیگر که در دادخواست بدوی بدان اشاره نشده و جزو دلایل تعرفه نگردیده به استناد اصل تناظر قابلیت سنجش قضایی حتی در فرض بعید نخواهد داشت.

بنائا به مراتب و معنونه در فوق:

و با تکیه بر لایحه دفاعیه جلسه اول رسیدگی و دلایل ابرازی و تناقض در شهادت شهود تلقینی؛ در این مرحله دلیلی که بتواند دفاعیه  را مخدوش و موجب نقض دادنامه شود مشاهده نگردید.

تایید دادنامه بدوی و احقاق حق موکله که بواسطه اعمال تجدید  نظر خواه از حیذ زندگی و آینده ساقط شده قویاُ مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

وکیل متخصص پرونده تعدیل اقساط مهریه

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان، متشکل از وکلای پایه یک دادگستری، کارشناسان رسمی دادگستری، قضات بازنشسته و اساتید برتر حقوق در ایران، آماده پذیرش کلیه دعاوی عزیزان در پرونده های خانواده، کیفری، حقوقی و ثبتی می باشد.

جهت انتخاب بهترین وکیل خانواده در ایران، و مشاوره با همکاران موسسه حقوقی و داوری بین المللی طلیعه عدالت و مهر پارسیان، در روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 18 و پنج شنبه از ساعت 9 الی 14 با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

  • 021-88795408
  • 021-88796143
  • 09121281014
  • 09120067661
  • 09120067665

در خارج از ساعات اداری اعلام شده و جهت مشاوره آنلاین نیز می‌توانید از طریق تکمیل فرم از طریق سایت گروه وکلای مهر اقدام فرمایید.

گروه وکلای رسمی مهر پارسیان

23 اردیبهشت 1398

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر