موضوعات وبسایت : سلامت

آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک 9710103662805476 اقدام نمایید

آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک 9710103662805476 اقدام نمایید

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 آذر 1399 ساعت 15:24

تعداد مشاهده این مطلب: 8,493,989 مرتبه

4595590922.jpg

برای مشاوره مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

برای مشاوره مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

به استناد قانون آیین دادرسی کیفری ، قوه قضاییه موظف شد تا اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی ابلاغ نماید . به این منظور ، قوه قضاییه در سال 1395 سامانه ای را طراحی نمود تا مشاهده ابلاغیه دادگستری از طریق آن امکان پذیر شود .

به موجب این تصمیم در حال حاضر تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی دادگاه ، صرفا از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی تحت عنوان " سامانه ثنا " صورت می پذیرد و دیگر هیچ گونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی درب منزل اشخاص فرستاده نمی شود ، لذا به منظور مشاهده ابلاغیه دادگاه ، باید نخست ثبت نام کرده و سپس اقدام به مشاهده آن نمود .

اما در حال حاضر برای بسیاری از متقاضیان استفاده از این سامانه ، چگونگی مشاهده ابلاغیه الکترونیکی از طریق سامانه ثنا  جای سوال دارد . به همین مناسبت در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نحوه ثبت نام در سامانه ابلاغ ثنا و مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا بپردازیم .



ثبت نام در سامانه ابلاغ ثنا

برای استفاده از سامانه ابلاغ الکترونیکی ثنا و رویت ابلاغیه الکترونیکی دادگاه ، در مرحله اول و قبل از هر اقدامی باید در این سامانه ثبت نام کرد . برای انجام ثبت نام در سامانه ثنا لازم است حتما به صورت حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و برخلاف گذشته دیگر امکان انجام ثبت نام به صورت الکترونیکی از طریق سایت سامانه ثنا فراهم نیست .

به منظور ثبت نام در سامانه ثنا باید با در دست داشتن مدارکی مانند مدارک شناسایی ، آدرس محل سکونت و کد پستی و سایر اطلاعات از این دست به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه  و رمز ورود به سامانه ثنا را دریافت کرد . 


instagram.gif

مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

پس از ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز ورود شخصی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ، نوبت به مشاهده ابلاغیه الکترونیکی دادگاه می رسد . برای این منظور با مراجعه به صفحه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی ، باید شماره ملی و رمز شخصی ورود به سامانه را وارد نمایید . 

1552242481_2%20(2).png

پس از آن ، " رمز عبور موقتی " به تلفن همراه شما پیامک می شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد نمایید . در صورتی که رمز عبور موقتی به گوشی شما ارسال نشد ، از گزینه " رمز موقت خود را فراموش کرده ام ، ارسال مجدد رمز موقت " استفاده کنید . 

                                                                                                                                   1552253110_%D8%A7%D8%A8%D9%84%D8%A7%D8%BA%202.jpg

با وارد نمودن کد عبور موقتی ، وارد صفحه جدیدی می شوید که کلیه ابلاغیه های شما ، در تمام دعاوی قابل مشاهده و دریافت هستند . با انتخاب گزینه " ابلاغیه های جدید " و یا " ابلاغیه های مشاهده شده " ، به ابلاغیه های تان دسترسی پیدا می کنید .

1552242541_22.png

با انتخاب گزینه " مشاهده ابلاغیه " ، جزئیات کامل مربوط به ابلاغ شما نمایش داده می شود . در صورت لزوم ، می توانید با انتخاب گزینه " دریافت نسخه چاپی ابلاغیه" ، که با رنگ قرمز مشخص شده است ابلاغیه مورد نظر را چاپ نمایید .

1552242562_333.png

1603865805_star.png

برای ورود به صفحه مشاهده ابلاغیه الکترونیکی کلیک کنید

لازم به ذکر است که تاریخ مشاهده ابلاغیه توسط کاربر ، تاریخ ابلاغ محسوب شده و کلیه آثار قانونی ابلاغ ( مانند مهلت تجدید نظر خواهی از رای دادگاه ) ، از آن تاریخ محاسبه خواهد شد . بهتر است پس از مشاهده ابلاغیه ، با انتخاب گزینه " خروج " از نوار بالای صفحه ، از حساب کاربری خارج شوید تا از سوء استفاده های احتمالی از اطلاعات شخصی شما ، به خصوص در مکان های عمومی پیش گیری شود . 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دریافت ابلاغیه در کانال تلگرام آیین دادرسی و ادله اثبات دعوا عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دریافت ابلاغیه پاسخ دهند .


7.gif

سوالات متداول


1- آیا برای اطلاع از آرای دادگاه باید حتما ثنا داشته باشیم ؟

بله درحال حاضر تمامی اوراق قضایی بصورت الکترونیک و از طریق سامانه ثنا برای مردم ارسال میشه .



2- برای من پیامک ابلاغیه جدید اومده ، برای مشاهده باید چیکار کنم ؟

برای مشاهده ابلاغیه باید ابتدا در سامانه ثنا ثبت نام کنین و سپس وارد بخش ابلاغیه های جدید در سامانه ثنا بشین .



3- من ابلاغیمو مشاهده کرده ولی نمیخوام برم دادگاه . آیا مشکل ساز میشه ؟

بله زمان مشاهده ابلاغیه توسط شما ثبت شده و به معنی ابلاغ قانونی به شما هست ، در نتیجه عدم حضور در دادگاه توجیه قانونی نداره .



برای مشاوره مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

برای مشاوره مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا

مطالب مرتبط:


برچسب ها:

سامانه ثنامشاهده ابلاغیهدریافت ابلاغیه نظرات کاربران



فاطمه پاینده

1399/04/30

سلام.برام پیام اومده ک رای صادر شده تو سامانم ک میام نوشته رای صادر شده به همراه پیوست به یه شماره ای ک زده ارسال میشهاین ینی چی؟خب من رای کجا باید ببینم

btn-send.jpg

Sh

1399/02/15

در صورت عدم پیگیری و باز نکردن ابلاغیه چه پیامدهایی داره؟!


پاسخ مشاور: با سلام اینکار ممکن است به ضرر شما تمام شده و در صورتی که مهلت اعتراض وجود داشته باشد و شما ابلاغیه را باز نکرده باشید و در مهلت مقرر نسبت به اعتراض اقدام نکنید حق شما تضییع می شود . در هر صورت چه شما ابلاغیه را مشاهده کنید و چه مشاهده نکنید پرونده طبق روال خود پیگیری می شود بنابراین توصیه می شود حتما ابلاغیه ها را مطالعه کنید تا از روند پرونده مطلع شده و امکان دفاع از خود را پیدا کنید .

بدون نام

1399/02/06

سلامبرای من ابلاغیه اومده و گفته پیوست هم ارسال شده، اما هیچ پیوستی رو مشاهده نکردم.کدوم قسمت میتونم پیوستها رو ببینم

btn-send.jpg

سامان پلوک

1399/02/06

سلام من برام پیام امده ولی هر چی کد ملیمو میزنم میگه باید ۱۰ رقمی باشه در حالی که ۱۰ رقمیم هست و نمیره مرحله بعد .الان من باید چیکار کنم


پاسخ مشاور: با سلام وارد سایت خدمات الکترونیک قضایی شده و کیبورد گوشی یا سیستم خود را انگلیسی کرده و سپس کد ملی را وارد کنید احتمال دارد از سایت های متفرقه وارد شده باشید .

محمد حیدری

1399/01/23

رمز گم کردم بعداز مراجعه به دفت سه تا رمز به گوشی امد وارد کنی جواب نمیدهد

btn-send.jpg

.....

1399/01/23

من یه خرید اینترنتی داشتم که خداروشکر مبلغش نزدیک 150 هزارتومان بود . وقتی پول را واریز کردیم طرف بلاکمون کرد و رفت پی کارش. بنده میدونستم که ارزش شکایت نداره ولی چون اطرافیانم گفتند که شکایت کن که حداقل سر چندین نفر دیگه کلاه نره از طریق همین سامانه ثنا شکایت کردم و کلی هم برای ثبت شکایت هزینه کردم . الان بعد سه ماه لطف کردن رای دادن به قرار منع تعقیب و نوشتن که چون بارها گفتن که در خرید اینترنتی همه جوانب را بررسی کنید ، الان دیگه کاری نمیکنن. میخواستم از این طریق از زحماتی که میکشن کمال تشکر را داشته باشم

btn-send.jpg

Ali

1399/01/21

رمز شخصی فراموش کردم نمیتونم ابلاغیه ک اومده ببینم چکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، از گزینه بازیابی رمز عبور در سامانه خدمات الکترونیک قضایی ( عدل ایران ) استفاده نمایید .

داریوش زنگنه

1399/01/20

سلام من قبلا ابلاغیه رو مشاهده کردم ولی باز الان میخام مشاهده کنم ولی هرچی میزنم باز نمیشه باید چکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، مشخصات ابلاغیه یا شماره پرونده تان را وارد کنید تا بتوانید اطلاعات مربوط به پرونده تان را مشاهده کنید .

حمید

1399/01/20

سلام چند روز هستش که میخوام وارد سامانه بشم، ولی دائما میزنه شماره ملی درست وارد نمایید


پاسخ مشاور: سلام، با کیبورد انگلیسی وارد کنید .

علی نعیمی

1399/01/20

برای بازیابی رمز سریال شناسنامه ندارم راهی دیگه نیست رمز بازیابی کنم شناسنامه نیست که سریال بزنم


پاسخ مشاور:

با سلام می توانید حضوری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید از طریق سایت ممکن نیست بدون داشتن سریال شناسنامه

مهدیار

1399/01/16

منم نرم افزار و دانلود ونصب کردم کیبوردم انگلیسیه ولی بازم میزنم اطلاعات نادرست چیکارکنم؟قبلا اینجوری نبود ادمو کلافه میکنه

btn-send.jpg

پیمان

1399/01/06

رمز زدم نمیره بازیابی کردم دوباره رمز داد ولی بازم نمیره و رمز اشتبا است میزنه من دوباره ثبت نام بکنم ؟ ابلاغیه من مهلتش گذشت که اخر سالی همه جا بسته هیچ پاسخگویی نیست معلوم نی پرونده چی شد چطو شد


پاسخ مشاور: با سلام یکبار دیگر رمز خود را بازیابی کنید . در هنگام ورود رمز و کد ملی حتما کیبورد گوشی یا لب تاب خود را انگلیسی کنید . دقت کنید حتما وارد سایت سامانه خدمات الکترونیک قضایی شوید و از طریق این سایت برای مشاهده ابلاغیه اقدام کنید .

حسن

1399/01/05

من ٹنا رو روی گوشی نصب کردم قبلا با شمارہ ملے و رمز عبور باز میشد ولی الان باز نمیشہ میگہ اطلاعات غلطہ

btn-send.jpg

رضا

1398/12/29

سلام بنده یه کارگر ساده ام و تو شرکت حادثه ای برام پیش اومده تا چند ماهی تو خونه افتاده و استراحت میکردیم دیدم شرکت برام کاری نمیکنه شکایت کردم و تمام مدارک بیمارستان را پزشک قانونی خواست ودید در آخر نظریه پزشکی که شرکت منو برده بود خواست که برام تایید نکرد و گفت مشکلم از قبل بوده حالا اگه من نه میتونم کار کنم نه چیزی بهم میدن و نه چیزی دارم که وکیل بگیرم و نه دادگاه منو میفرسته پیش دکترای دگه که معلوم بشه چه مشکلی دارم خواستم خواهش کنم راهنمایی کنید باید چیکار کنم به بشه ثابت کرد و به حقم برسم.. من از اصفهانم و در استان یزد برام حادثه پیش اومده و توی آن شرکت کار میکردم هم دوربین هست و هم شغلم طوری بود که آدم ناسالم قادر به انجامش نیست و منم کاملا سالم بودم تا قبل از این حادثه حالا اگه راهی هست که بتونم کاری برای خودم انجام بدم لطف کنید راهنمایم کنید ممنون


پاسخ مشاور: سلام، دوست عزیز برای مطالبه حقوق قانونی تان می توانید به ادارات کار مراجعه نمایید و فرم های لازم را پر کنید . همچنین در صورتی که شرایط مطالبه بیمه بیکاری را داشته باشید می توانید برای آن اقدام نمایید .

افشین

1398/12/28

از کسی شکایت کردم براش ابلاغیه ارسال میشه حضور نداره سر جلسه هاش حکم دادگاه چیه


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که حضور پیدا نکنند حکم غیابی صادر می شود و می توانند ظرف بیست روز واخواهی کنند.

افشین

1398/12/28

من از کسی شکایت کردم پیام ابلاغیه براش ارسال میشه سر جلسه ها نمیاد


پاسخ مشاور: سلام، بله ابلاغیه برای ایشان نیز ارسال می شود .

مهرداد

1398/12/28

کار را آسان کرده

btn-send.jpg

محمد

1398/12/28

سلام. وقت بخیر. برای یک موضوعی وکیل گرفتم و شکایت کردم. امروز برای من شماره پیگیری اومد. خودم سامانه ثنا ثبت نام نکردم.چجوری باید پیگیری کنم؟ممنونم


پاسخ مشاور: سلام، می توانید در سامانه ثبت نام کنید و با شماره پیگیری ، از روند پرونده تان مطلع شوید .

حمیدنوروزی نیا

1398/12/27

سلام.سامانه سناثبتنام کردم.ابلاغیه برام امده چطوری واردسامانه بشم


پاسخ مشاور: سلام عبارت سامانه خدمات الکترونیک قضایی را سرچ کنید وارد این سایت شوید در قسمت مشاهده ابلاغیه با استفاده از کدملی و رمز شخصی خود وارد شده و ابلاغیه مورد نظر را مشاهده کنید .

وحيد پناهي كمي اباد

1398/12/27

ابلاغيه خود را مشاهده كنم


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه هایتان در سامانه ثنا عضو شوید و پس از دریافت رمز عبور ، به سامانه وارد شده و ابلاغیه جدیدتان را ببینید .

علی صادقی

1398/12/27

میخواستم بپرسم برای من ابلاغیه اومده چند روز مهلت دارم باز کنم تا تاریخ ابلاغ دیرتر بخوره وقت برای اعتراضم بیشتر بشه و به تعطیلات عید نخوره


پاسخ مشاور: با سلام از روزی که ابلاغیه بر روی سایت بارگزاری می شود تاریخ اعتراض محاسبه می شود نه از تاریخ مشاهده .

مجتبی

1398/12/27

سلام من الان چند ماهه نمیتونم وارد سایت بشم برنامه ابلاغ هم نصب کردم رو گوشیم الان تا رمز عبورو وارد میکنم میگه اطلاعات دریافتی نادرست است


پاسخ مشاور: سلام، برای رفع مشکل می توانید با استفاده از کامپیوتر مراحل را طی کنید . همچنین بهتر است از صحت اطلاعات اعلام شده اطمینان حاصل کنید .

سکینه نساجی

1398/12/26

باسلام میخوام ابلاغیه رو قسمت مشاهده بخونم باز نمیشه چیکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، زمانی که ابلاغیه در حساب کاربری تان قرار گرفت می توانید آن را مشاهده کنید .

سید حافظ کشاورز

1398/12/25

با سلام می خواهم ابلاغیه های جدید دادگستری را از طریق سامانه ثنا مشاهده کنم


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم ابتدا در سایت عضو شوید و با وارد کردن رمزهای عبور ، وارد سامانه شده و به قسمت ابلاغیه های جدید مراجعه نمایید .

.

1398/12/25

چرا این سایت برای گوشی جواب نمیده من اصلا نمیتونم ابلاغیه رو ببینم


پاسخ مشاور: سلام، در صورت امکان می توانید نرم افزار ابلاغیه را نیز نصب و استفاده کنید .

رحمانی

1398/12/25

هر چه تلاش میکنم نمی تونم وارد سامانه بشم و ابلاغيه رو مشاهده کنم


پاسخ مشاور: بستگی دارد به اینکه سیستم چه پیامی میدهد ، مقاله ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی را مطالعه کنید .

سهرابی

1398/12/24

سلام , من کل مراحل مشاهده ابلاغیه رو انجام میدم ولی نمیتونم روی گوشیم متن ابلاغیه رو مشاهده کنم . سایت ازم می خواد ابلاغیه رو چاپ کنم ولی من می خوام بدون چاپ کردن حکم دادگاه رو روی گوشیم نگاه کنم. لطفا راهنمایی کنــــــــــــــــید.


پاسخ مشاور: با سلام به قسمت مشاهده شده مراجعه کنید و ابلاغیه را ببینید یا چاپ نماید یا از تصویر به وسیله گوشی یا سیستم از ابلاغیتون عکس بندازید .

سمیرا زالپور

1398/12/24

سلام من چه طوری میتونم تاریخ اخطاریه هامو دریافت کنم شماره پروندمو نمیدونم اما رمز شخصیمو میدونم اما شماره پروندمو نه


پاسخ مشاور: باسلام مقاله دریافت ابلاغیه الکترونیکی از سامانه ثنا را مطالعه کنید یا به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید .

جلیل دلفی

1398/12/24

گواهی عدم سوءپیشینه


پاسخ مشاور: به سایت سامانه ثنا مراجعه کنید .

مهدیه

1398/12/24

سلام . من هرچی کد امنیتی میزنم وارد نمیشه


پاسخ مشاور: با سلام متاسفانه گاهی سامانه مشکل دارد .

معصومه

1398/12/24

سلام ببخشیدهرچی شماره ملی روواردمی کنم میگه بایدده رقم باشه من ده تاواردمی کنم امانمیشه


پاسخ مشاور: سلام، صرفا اعداد را وارد کنید ( بدون خط تیره ) .

سارا

1398/12/24

نمیتونم ابلاغیه رو ببینم چکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، بفرمایید در کدام مرحله با خطا مواجه هستید .

صمد

1398/12/24

سلام واسم ازهمدان ابلاغیه اومده نمیدونم واسه چیه ازکجا بفهمم موضوع چیه


پاسخ مشاور: سلام، دوست عزیز باید ابلاغیه هایتان را با مراجعه به سامانه ثنا مشاهده کنید .

غلامرضا کاویانی

1398/12/24

سلام روز 13اسفند قاضی به من گفت رای صادرشده ولی امروز ثنا ثبت نام کردم جوابی نیومده


پاسخ مشاور: سلام، طی روزهای آینده که ابلاغیه در حساب کاربری تان قرار گرفت می توانید آن را مشاهده کنید .

غلامرضا کاویانی

1398/12/24

رای من صادرشده


پاسخ مشاور: سلام، به سامانه ابلاغ ثنا مراجعه و در آن عضو شوید .

مریم چهرقانی

1398/12/23

نن تمیتونم پروندمومشاهده کنم


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم ابتدا باید در سامانه عضو شوید و سپس با وارد کردن رمز عبور و کد ملی وارد سامانه شوید .

مرتضی

1398/12/23

سلام.سامانه ثنا ازصبح باز نمیشه و بالا نمیاد

btn-send.jpg

حمیدرضا

1398/12/23

سلام برامن ابلاغیه اومده چندروزه سعی میکنم ببینم چیه میزنم ابلاغیه ثنایامشاهده ابلاغیه دادگستری یاالکترنیک اماواردنمیشه میزنه دسترسی به این سایت امکان پذیرنیست چکاربایدانجام بدم؟تشکر


پاسخ مشاور:

با سلام ابتدا اطمینان حاصل کنید که فیلتر شکن روی دستگاه شما خاموش باشد و سپس عبارت سامانه خدمات الکترونیک قضایی را جستجو کرده و دقیقا وارد همین سایت شوید .

زهرا

1398/12/22

رمز فراموش کردم و برای رمز مجدد هم‌روی سریال شناسنامه ایراد میگیره میگه اشتباهه باید چکار کنم


پاسخ مشاور: لطفا مقاله بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی را مطالعه نمایید .

مهدی

1398/12/22

سلام ببخشید رمز پرونده حذف شده دوباره از کجا بگیرم


پاسخ مشاور: مقاله "بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی " را مطالعه نمایید .

مهدی

1398/12/22

سلام ببخشید رمز پرونده حذف شده از کجا دوباره بگیریم


پاسخ مشاور: با سلام به مقاله بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی مراجعه کنید .

مهسا

1398/12/22

سلام برای من پیامکی مبنی بر صدور رای اومده اما از هر مرورگریم وارد میشم بازم رای دادگاهم صفر میزنه


پاسخ مشاور: سلام، طی روزهای آینده پیامی به شما ارسال می شود که ابلاغیه در حساب کاربری شما قرار گرفت . در این هنگام می توانید به سایت ابلاغیه مراجعه و آن را ملاحظه کنید.

احسان شاکر

1398/12/21

سلام. ببخشید برای بنده پیامک آمده مبنی بر صدور رای دادگاه. ولی هرکاری میکنم در سامانه ثنا نمیتوانم رای را ببینم. و اصلا" رای وجود ندارد. چرا؟ چه کنم؟ با تشکر


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که رمز عبور گرفته اید و اطلاعاتتان را صحیح وارد می کنید ، مجددا با مرورگر دیگر ( اینترنت اکسپلورر ) امتحان کنید .

مرتضی

1398/12/21

چجوری اخرین ابلاغیمو ببینم


پاسخ مشاور: سلام، در سامانه ثنا عضو شده و پس از ورود به سامانه ، قسمت ابلاغیه های جدید را ملاحظه کنید .

بهترین

1398/12/20

سلام خسته نباشید خدمت شما سایت درستش کنید بازنمی کند هرابلاغ بایدهزینه بدهم ووقتم گرفته بشه


پاسخ مشاور: سلام، دوست عزیز سامانه ثنا وابستگی به سایت مشاوره حقوقی دینا نداشته و متعلق به قوه قضاییه است .

lpln

1398/12/20

سلام وقت بخیر من قصد دارم اظهار نامه برای فردی ارسال کنم در ثنا هم ثبت نام کردم ودفاتر خدمات قضایی هم پذیرش ندارن آیا من میتونم بصورت الکترونیکی اظهار نامه رو ارسال کنم ویا روش دیگه ای وجود داره یاخیر؟


پاسخ مشاور: سلام، بله می توانید به صورت الکترونیکی اظهارنامه بفرستید .

سوری

1398/12/19

سلام با کلی تلاش تا مرحله شماره ابلاغ و اسم رفتم باید تایید و میزدم که ابلاغیه رو ببینم متاسفانه هرچی رو تایید زدم عمل نکرد الان چکار کنم.


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که برای شما پیامک شده که "ابلاغ در حساب کاربری شما قرار گرفت" ، می توانید آن را مشاهده کنید .

با سلام من ۲ سال هست که وکیل گرفتم یکی یه زمین فروخته شده به من دوباره فروخته

1398/12/18

کلاه برداری کرده وکیل هم کاری نمیکنه من باید چکار بکنم


پاسخ مشاور: سلام وکیل خود را عوض کنید یا شخصا پیگیر پرونده بشوید .

هومن

1398/12/17

قبل با گوشي راحت ميتونستم وارد سامانه بشم الان اصلان نميشه خيلي سخت بد ميشه رفت


پاسخ مشاور: سلام، می توانید از مرورگرهای اینترنت اکسپلورر استفاده کرده و یا اینکه نرم افزار جدید را از سامانه نصب نمایید .

معصومه زحمتکش دوستاباد

1398/12/15

1428994964

btn-send.jpg

جمشید

1398/12/14

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

سیدجلال حسینی

1398/12/14

سلام باعرض خسته نباشید برای مشاهده ابلاغیه نمیتونم وارد سایت بشم چیکار بتید بکنم


پاسخ مشاور: سلام، از اینترنت اکسپلورر استفاده کنید .

محرفی

1398/12/14

سلام.لطفاً این سایت مزخرف رو ببندید هرچه کار میکنیم باز نمیشه مثلاً مینویسه کد ملی اشتباهه یا....


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم در صورتی که از صحت اطلاعات اعلام شده اطمینان دارید ، در فرصتی دیگر امتحان کنید .

قاف جلیل

1398/12/14

من ثبت نام کرده بودم ولی رمز یادم نیست


پاسخ مشاور: سلام می توانید از گزینه بازیابی رمز عبور اقدام کنید .

الهه

1398/12/13

در متن ابلاغیه نوشته شده (به حضور ارسال میگردد)یعنی میفرستن خونه برام؟


پاسخ مشاور: خیر زمانی که از طریق سامانه ارائه شده ، حضوری ارسال نمی شود .

امیر

1398/12/13

کد ملی ورمز شخصی خود وکدامنیتی را وارد میکنم ولی وارد سامانه نمیشه باید چکار کرد


پاسخ مشاور: سلام، از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان حاصل کرده و یا مجددا امتحان کنید . ممکن است سامانه موقتا با اشکال مواجه شده باشد .

جواد

1398/12/13

چرا ابلاغیه ها با گوشی باز نمیکنه


پاسخ مشاور: سلام، می توانید با ورود به سایت عدل ایران با استفاده از مرورگر اینترنت اقدام کنید .

هادی نکونام

1398/12/13

بابا سه روز خیلی زیاد لطفا زودتر جواب بدید به یه دردی بخوره

btn-send.jpg

هادی نکونام

1398/12/13

سلام من دوهفته پیش ثبت ثنا کردم یه الان برام پیام اومده ک قرار نهایی گذاشتن ولی هرچی میرم درخواست دمز جدید بدم میگه شماره شناسنامه اشتباهه ، حالا چکار کنم،رمز اولمو یادم نیس


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان دارید می توانید برای پیگیری مشکل به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید .

شیرین غریبی

1398/12/13

سلام چطوری میتونم ابلاغیه های قبلب روکه مشاهده کرده بودم مجددا ببینم و چاپ کنم


پاسخ مشاور: سلام، از قسمت ابلاغیه های مشاهده شده اقدام نمایید .

بابا جعفری

1398/12/12

رای صادر شده


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده رای صادر شده به سامانه ثنا مراجعه کنید .

سعید

1398/12/12

با سلام میشه زمان ابلاغیه رو عوض کرد یا شخص دیگری مراجعه کنه


پاسخ مشاور: با سلام خیر نمیشه مگر در صورت داشتن عذر موجه مورد پذیرش قانون مثل فوت اقوام درجه یک.

مهدی

1398/12/09

سلام چرا اینجوری شده کدامنیتی میزنم میگه اشتباه هست هزار بار زدم

btn-send.jpg

..

1398/12/09

سلام .قبلا ابلاغیه هامو از طریق گوشی میدیدم.الان مدتیه اصلا صفحه ای ک درخواست رمز شخصی وکد ملی میکنه رو تو هیچ کدوم از سایت ها نمیبینم.لطفا خودتون با گوشی امتحان کنید ببینید واقعا نمیشه.بعد پاسخگو باشید


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم شما می توانید مجددا نرم افزار موجود در سایت عدل ایران را نصب و مورد استفاده قرار دهید . مسئولیت صحت کارکرد نرم افزارهای موجود بر عهده وبسایت حقوقی دینا نمی باشد .

محمد غفاری

1398/12/09

ابلاغیه

btn-send.jpg

سعید رضایی

1398/12/07

خیلی خیلی ضعیف است سامانه کار نمیکند


پاسخ مشاور: متاسفانه گاهی با مشکل مواجه می گردد .

مصطفی فرزین

1398/12/07

سلام رمز مو فراموش کردم اطلاعات و درست وارد میکنم برلی رمز مجدد اما ایمیل میخواد ایمیل قدیمم و ندارم لطفا راهنمایی کنید


پاسخ مشاور: با سلام مقاله بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی را مطالعه نمایید .

محمد

1398/12/07

سلام من رمز رو عوض کردم و هر کاری میکنم نمیره تو سایت همش خطا میده چکار کنم


پاسخ مشاور: باسلام مقاله بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی را مطالعه نمایید .

سیدحسن

1398/12/07

اصلا سامانی نداره اسمش رو بزارین بی سامان لطفا


پاسخ مشاور: برای انتقاد و شکایات به سامانه ابلاغ ثنا مراجعه نمایید .

رسول صادقی

1398/12/07

سلام.امروز ابلاغ واسم اومده .رمز ثنا رو گم کردم .سریال شناسنامه از روی شناسنامه های جدید چطور باید بردارم.یعنی کدوم شماره سریاله؟؟؟


پاسخ مشاور: با سلام مقاله بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی را مطالعه نمایید .

محمودی

1398/12/07

سلام ایا با ثبت ثنا اگر حرگوشه کشور شکایتی علیه شما بشه به شما ابلاق میشه میشه راهنمایی کنیدی به چه شکل انجام میشه


پاسخ مشاور: با سلام بله هر گونه شکایت و دادخواستی علیه هر فرد از طریق ابلاغیه یا پیامک یا سامانه ابلاغ می شود .

مرتضی

1398/12/07

بنده میخوام پیگیر شکایتم بشم و روند رسیدگی رو مشاهده کنم از این سیستم قابل مشاهده هست یا نه؟


پاسخ مشاور: بله از طریق سامانه ثنا می توانید از روند پرونده مطلع شوید .

فاطمه میردریکوند

1398/12/06

مشاهده اخرین ابلاغیه


پاسخ مشاور: به سامانه ثنا مراجعه نمایید .

.

1398/12/06

مجبورن اینترنتی کنن مسخره هر دفعه چن بار طول می کشه وا شه

btn-send.jpg

حمید

1398/12/06

ثبت نام کردم .پیامک آمده ابلاغیه دارم دوساعته نشستم که وارد بشم همش آموزش میاد بالا این سامانه درپی ادمو کلافه میکنه.


پاسخ مشاور: سلام، وارد سایت عدل ایران بشوید و با وارد کردن رمز عبور و کد ملی به سامانه وارد شوید .

مصطفی

1398/12/05

سلام .من نرم افزار ابلاغیه رو دارم .قبلا استفاده میکردم مشکلی نداشت ولی الان هر چی سعی کردم نتونستم واردش بشم لطفا راهنمایی کنید


پاسخ مشاور: سلام، می توانید دوباره آن را نصب و استفاده کنید . نرم افزار در سایت عدل ایران موجود است .

محمد

1398/12/05

سلام خسته نباشید قرار نهایی صادر شده یعنی چی یعنی باید چیکار کنم و هیچی هم تو سامانه نیست


پاسخ مشاور: سلام، تکلیف نهایی پرونده با این قرار مشخص خواهد شد . در صورتی که قرار صادر شده در حساب کاربری تان قرار گیرد قادر به مشاهده آن خواهید بود .

محمد

1398/12/05

سلام خسته نباشید. عرض کنم خدمت شما واسه من اس ام اس اومده قرار نهایی صادر شد ولی تو سامانه میرم هیچ ابلاغیه و هیچ قراری و هیچ چیزی نیست. و اینکه اس ام اس قرار نهایی الان ۱۲ روز هستش که واسم اومده دفتر هاب خدمات قضایی میگن ظرف چند روز بعد از ای ام اس جواب تو سامانه میشینه والا الان دو هفته شده خواهش میکنم راهنمایی کنید من باید چیکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، بله زمانی که ابلاغ در حساب کاربری تان قرار گیرد قادر به مشاهده ابلاغیه خواهید بود که این موضوع از طریق پیامک به اطلاع شما خواهد رسید .

مجید

1398/12/05

همه ایناسرکاریه من هم ثبت نام کردم الان چندروزه برام ابلاغیه اومده به هیچ طریقی بازنمیکنه همه راه هاروامتحان کردم


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم برای مشاهده ابلاغیه باید ابتدا در سایت عضو شده باشید . همچنین در صورتی ابلاغیه را می توانید مشاهده کنید که در حساب کاربری تان قرار گرفته باشد .

مصطفی پیکار

1398/12/05

سلام چرا این سامانه کار نمیکنه هرچی رمز میزنم میگه اشتباه


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان دارید ، مجددا امتحان کنید .

سیدجلال بانژاد

1398/12/05

سلامبرام پیامک اومده که پرونده شماره فلان قرار نهایی صادر شد ولی هیچ ایلاغیه ای تو سامانه نمیبینم لطفا راهنمایی کنید


پاسخ مشاور: سلام، از زمانی که ابلاغ در حساب کاربری شما قرار بگیرد قادر به مشاهده آن خواهید بود .

کامران فرهمند

1398/12/05

برای من پیامک ابلاغیه اومده رفتم ثبت ثنا کنم که ببینم مضمون ابلاغیه چیه بهم گفتن قبلا با همین شماره موبایل ثبت ثنا کردی در صورتی که من چنین کاری انجام ندادمو الان هم نمیتونم ابلاغیه ام رو ببینمچکار باید بکنم


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که امکان پذیر است ، با شماره همراه دیگری روال ثبت نام را انجام دهید .

ناصر

1398/12/04

سلام خسته نباشید من ابلاغیه برام اومده و تو سایتم هست اما باز نمیشه جریان چیه


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است هنوز متن ابلاغیه در حساب ثنا قرار نگرفته باشد ، مجددا در فرصت دیگری امتحان کنید .

هستی

1398/12/04

با سلام. این سامانه مثل تمام چیزای دیگه توی ایران مشکل داره چرا به کدهای ملی که با ۰ شروع میشن خطا میده؟ نمیتونم ابلاغیه مو ببینم واقعا یه چیز رو راه اندازی میکنید لطف کتید اول تمام جوانبش رو برنامه ریزی کنید بعد با افتخار نرم افزار بیرون بدید. با تشکر


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم سامانه ثنا متعلق به مرکز آمار قوه قضاییه می باشد .

مختاری

1398/12/04

سلام من رمز شخصی و گم کردم برام ابلاغیه اومده تو قسمت درخواست رمز که سریال شناسنامه و میزنم میگه اشتباهه چکارکنم


پاسخ مشاور: سلام، سریال شناسنامه تان را فقط به صورت عدد وارد کنید .

میلادامجدیان

1398/12/04

چگونه ابلاغیه خودرابگیرم


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه هایتان ابتدا باید در سایت ثنا ثبت نام کنید .

زهره یوسفی

1398/12/03

ببینم سهام اومده

btn-send.jpg

مسعود

1398/12/03

سرکاری ه واقعا.نیم ساعت تو سامانه هستم که ابلاغیه ببینم.


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم ابتدا باید در سامانه ثنا عضو شوید و سپس با وارد کردن اطلاعات ، می توانید ابلاغیه ها را ملاحظه کنید .

*

1398/12/03

کسی که کد عبور رو فراموش کرده باید چکار کنه؟؟؟؟


پاسخ مشاور: سلام، می توانید اقدام به بازیابی رمز عبورتان نمایید .

الهه

1398/12/03

سریال شناسنامه روچجوری بنویسم توی سامانه چون همش میگه اشتباه است


پاسخ مشاور: مقاله ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی را مطالعه نمایید .

پروانه عباسی

1398/12/03

من متاسفانه اصلا در جریان روند کار نبودم و الان متوجه شدم چطوری باید ابلاغیه رو ببینم . سه روز از تاریخ حضور در دادگاه گذشته ، میخواستم بدونم راهی داره که بتونم برم دادگاه برای ادامه فرایند طلاق


پاسخ مشاور: بله به دادگاه مراجعه نمایید یا با اطلاع از طریق سامانه در جلسات بعدی دادگاه حضور پیدا کنید .

آرش شجاعی

1398/12/03

چطوری باید ابلاغیه رو ببینم


پاسخ مشاور: با مطالعه مقاله مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

محسن شجاعی

1398/12/03

سلام.واقعا این سامانه الکترونیکی یا...قبلا نامه میاوردن جلوی در الان باید خودمان بریم از دفتر قضایی بگیریم .چون هیچ سایتی جواب درست نمیده فقط باید رفت دفتر قضایی (کار خودتان را واگذار کردین به مردم)یه فکری برای مشاهده ابلاغیه از طریق گوشی موبایل برای مردم بکنید.


پاسخ مشاور: باسلام ابتدا ابلاغیه از طریق پیامک و سپس از طریق سامانه ثنا قابل دسترسی است . برای انتقاد و پیشنهاد به سایت سامانه ثنا مراجعه فرمایید .

Saeed shikh

1398/12/02

ابلاغیه ای که بهم میاد رو چطوری ببینم


پاسخ مشاور: مقاله " مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا " را مطالعه نمایید .

زهرا

1398/12/02

اصلا خوب نیست صد بار کد ملی زدم ابلاغیه رو نشون نمیده میگه کد ملی ده رقم نیست درصورتی که ده بار با دقت وارد کردم


پاسخ مشاور: به دفتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

مهدی

1398/12/02

سلام من وارد پیجم شدم و 2 تا ابلاغیه اومده ک طرف سمت راست شماره ابلاغیه هست طرف چپ نوشته مشاهده هر کاری میکنم نمیتونم بخونم لطفا بگین چیکار کنم !!


پاسخ مشاور: با سلام باید با وارد شدن در قسمت مشاهده ابلاغیه را رویت نمایید ، در صورتی که یک بار ابلاغیه را مطالعه کردید باید به قسمت مشاهده شده مراجعه نمایید .

نورالدین

1398/12/01

سلام. هفته هاست سعی میکنم ابلاغیه رو در خارج کشور ببینم.باز نمیشه اصلا باور کردنی نیست ..


پاسخ مشاور: با سلام در صورت عدم موفقیت از فردی در ایران بخواهید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کند .

مصطفی

1398/12/01

من ۲۶ بهمن ابلاغیه برام اومده اما اصلا نمیتونم وارد سامانه ابلاغ بشم مینویسه اطلاعات دریافت نشد


پاسخ مشاور: در صورتی که از صحت اطلاعات خود اطمینان دارید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

غلامحسین یکه خانی

1398/12/01

الله بالله این سامانه خیلی نیاز به اصلاح داره ابلاغ برام اومده روش کلیک کردم باز نمیکنه از طرفی هم تیک می زنه مه من اون ابلاغو دیدم.خیلی روی اعصابه.این قد دم از حق الناس می زنید از شما توقع بیشتره


پاسخ مشاور: برای مشاهده ابلاغیه به قسمت مشاهده شده مراجعه نمایید و برای انتقاد و پیشنهاد به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

محمود احمدنزاد

1398/11/18

سلام این سامانه بکلی مورد داره اصلا کارنمیکنه تواین چند روز اعصابمونو بهم ریخته خواهشا یه فکری براش بکنید

btn-send.jpg

احسان

1398/11/18

سلام واردسامانه ثنا شودم یک ابلاغیه جدید دارم روش کلیک میکنم یه شماره ابلاغیه میاد ویه طرفش نوشته مشاهده روش کلیک میکنم ولی هیچ ابلاغیه ای رویت نیشود چندین بارتکرارکردم


پاسخ مشاور: سلام پس از اینکه ابلاغیه در حساب کاربری تان قرار گرفت قابل مشاهده خواهد بود .

سلیمان

1398/11/16

اطلاع از ابلاغیه ای که برام آمده


پاسخ مشاور: سلام در سامانه ثنا عضو شوید .

ابوالفضل

1398/11/16

اصلا راضی نیستم

btn-send.jpg

ناصر

1398/11/16

من در سامانه ثنا ثبت نام کردم اما نه کد قبالی ونه با کد جدید نمی تونم ابلاغیه خودم را ببینم .


پاسخ مشاور: سلام می توانید برای ورود به سامانه رمز عبورتان را بازیابی کنید .

محسن

1398/11/15

مشاهده ابلاغیه

btn-send.jpg

.

1398/11/15

با سلام من هرکاری میکنم ابلاغبه جدید رو نمایش نمیده


پاسخ مشاور: سلام ؛ از زمانی که ابلاغیه در حساب کاربری تان قرار گیرد قادر به مشاهده آن خواهید بود .

فرشادجابری

1398/11/15

سلام برای من پیامک اومده


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو شوید .

عباس

1398/11/14

مشاهده ابلاغيه

btn-send.jpg

رضا

1398/11/14

سلام اگه کسی از من شکایت کرده باشه باید صبر کنم تا ابلاغیه بیاد برام یا باید برم ثبت نام کنم ببینم ؟ بعرش اگر منع تعقیب بخورم باید باز برم دادگاه ؟


پاسخ مشاور: سلام باید در سایت ثبتنام کنید تا ابلاغیه هایتان را ملاحظه نمایید .

مسعود

1398/11/14

سلام. برام پیامک اومده درمورد پرونده شعبه حقوقی رای صادر شد جریان چیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده آراء صادر شده به سامانه ثنا مراجعه نمایید .

عباس

1398/11/14

سلام چرا نرم افزار ابلاقیه چند وقتی هست جواب نمیده باز نمیشه روی گوشیم نصب کردم خوب بود حالا باز نمیشه اگه خراب شده حذفش کنم


پاسخ مشاور: سلام، از طریق سایت ثنا می توانید ابلاغیه ها را مشاهده کنید .

محمدرضا معین الدینی

1398/11/12

سلام من برام یه پیامک اومده مبنی بر اینکه برای شما قرار نهای صادر شده ولی میرم داخل سامانه هیچ چیزی نیسته اصلا نمیدونم از کجا یا در مورد چه پرونده ای هست


پاسخ مشاور: سلام، متن قرار نهایی برای شما در روزهای آتی در سامانه قرار گرفته و قابل مشاهده خواهد بود .

حسین

1398/11/11

یه مدتی که سیستم میزنه خطای نادرست.یعنی چه.ورودبه سیستم امکان پذیرنیست.بایدچیکارکنیم


پاسخ مشاور: سلام، در فرصت دیگری برای ورود به سامانه اقدام نمایید .

داریوش

1398/11/11

دریاف ابلاغیه

btn-send.jpg

محمد

1398/11/09

سامانه مشکل داره قبلا کار میکرد الان اصلا نمیشه وارد شد همه کاربران امین مشکل رو دارند.میزنه کد ملی ۱۰ رقم من درست وارد کردم ۱۰ رقم مشکل از سامانه هیت یک هبته نمیتونم وارد بسم


پاسخ مشاور: سلام، برای کد ملی صرفا عدد وارد کنید بودن خط تیره ما بین اعداد .

Reza

1398/11/09

خیلی نامشخصه!

btn-send.jpg

رضا

1398/11/09

ممنون خیلی عالی هست

btn-send.jpg

مهدی

1398/11/09

با سلام و عرض ادب من هر چی مینویسم خطا میده سیستم نام خالی هست


پاسخ مشاور: سلام، در فرصت دیگر مجددا امتحان کنید .

علی

1398/11/09

سلام یه ابلاغیه برام اومده صفحه باز نميشه تا رمز راوارد کنم


پاسخ مشاور: سلام، مجددا امتحان کنید .

اسفندیار

1398/11/09

سلام برای من پیامک ابلاغیه ده روز پیش اومده اما هنوز ابلاغیه وارد سامانه ثنا نشده باید چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، منتظر ابلاغیه بمانید .

حسین نوری

1398/11/09

چرامیزنم مشاهده ابلاغیه جدید نمیاره میگه دسترسی به این سایت امکان پذیر نیست


پاسخ مشاور: سلام، با یک مرورگر دیگر امتحان کنید .

ابوالحسن اصل دهقان

1398/11/09

سلام مدتیه خیلی کند شده و با گوشی نمیشه وارد شد و اباغ رو دید

btn-send.jpg

رسول نصر

1398/11/09

سلام یک هفته است هرچی میام واردسایت بشم میگه اطلاعات درست نمیباشد ولی ازکافینت باهمین رمزواردشدم مشگل کجاست بیزحمت اگه سایت مشاهده ابلاغیه جدید دارید بنویسیدتادانلودکنم


پاسخ مشاور: سلام، از همان مرورگری که در کافینت استفاده کرده اید ، استفاده کنید .

Hasan

1398/11/08

سلام هر چی وارد میشم ابلاغیه رو ببینم وارد نمیشه


پاسخ مشاور: سلام اطلاعاتتان را به صورت صحیح و کامل وارد کنید .

رضایی

1398/11/08

همه چیزش مسخره ست هیچی انجام نمیشه یکیش رودرست میکنی مرحله بعدش خرابه

btn-send.jpg

یوسف خدایی

1398/11/08

دیدن ابلاغیه

btn-send.jpg

طاهر

1398/11/08

کد امنیتی هر کاری میکنم اشتباه میشه

btn-send.jpg

حسین قرایی

1398/11/08

عالی

btn-send.jpg

کریم

1398/11/08

سلام الان بیش از 7 روز برام پیام اومده که در مورد پرونده شما رای صادر شده ولی هنوز تو سامانه ثنام هیج چیز وارد نشده من شهرستان هستم دادگاه منم تهرانه. آیا از طریق دیگه ای هم میتونم از رای دادگاه اطلاع پیدا کنم. ممنون


پاسخ مشاور: سلام، وقتی پیامکی برای شما صادر شد که ابلاغ در حساب کاربری تان قرار گرفته است، می توانید آن را ملاحظه نمایید .

محمد

1398/11/07

بسیار سامانه مزخرفیه من هر بار وارد میشم با کلی سردرگمی روبرو هستم بعد از اون هم مجبورم حضورا برم دادسرا کاش بجای اون پیام‌های مکرر که به سایت مراجعه کنیم نتیجه رو تو همین پیامک‌ها میگفتین و این همه ملت و اسیر نمیکردین


پاسخ مشاور: سلام، ابلاغیه های اشخاص محرمانه و مهم تلقی می شوند و برای مشاهده آنها باید در سامانه ثنا عضو شوید .

فاطمه مهدوی

1398/11/07

سلام.من ۲بار برام پیام ابلاغیه اومده ک باید مشاهده کنم ولی حدود ۵ روز که نمیتونم برام و ابلغیه رو ببینم


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو شده باشید .

پدرام

1398/11/07

سلام.آیا امکان داره شکایتی علیهمون بشه ولی هیچ ابلاغیه ای تو این سامانه واسمون ارسال نشه؟


پاسخ مشاور: سلام، معمولا به شما ابلاغ می شود .

علی رمضان کرجی

1398/11/07

سایت باز نمیشه ابلاغیم رو ببینم،تازه ثبت نام کردم،چکار کنم


پاسخ مشاور: سلام اگر از صحت اطلاعات اعلام شده اطمینان دارید ، در فرصت دیگری مجددا امتحان کنید .

عزیز علی میری طرهان

1398/11/06

مشاهده ابلاغیه جدید


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه جدید در سامانه ثنا عضو شوید .

مریم بیرامزاده

1398/11/06

به هیچ عنوان رمز عبور دریافت نمی کنم


پاسخ مشاور: سلام رمز عبور موقت به شماره تلفن اعلام شده حین ثبتنام ارسال می شود .

عبدالکریم‌رسا

1398/11/06

ابلاغی‌ددگاه

btn-send.jpg

علی

1398/11/06

اگر شاکی از شکایت خود صرف نظر کند و ابلاغیه اومده باشد که به سورا حل اختلاف مراجعه کنید اگر شاکی نرود پرونده بسته میشود؟ مشکلی پیش نمیاد؟


پاسخ مشاور: سلام، بله پس از مدتی بایگانی خواهد شد .

علی

1398/11/06

سلام بنده شاکی هستم ابلاغیه برای بنده اومده و منو معرفی کرده به شورای حل اختلاف من از شکایتم منصرف شدم ایا مراجعه نکنم مشکلی پیش می اید


پاسخ مشاور: سلام، خیر مشکلی نیست .

بتی

1398/11/05

سلام میخوام ابلاغیه مشاهده شده رو دوباره ببینم روی گزینه مشاهده کلیک میکنم ولی نمیاره چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، گزینه نسخه چاپی ابلاغیه را انتخاب کنید .

محمدامین شایقی

1398/11/05

سلام من هر کار میکنم نمی تونم وارد سامانه بشم ابلاغیه که برام آمده نگاه کنم همه مشخصات درست وارد میکنم ولی وارد نمیشه راهنمایم کنین ممنون


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان دارید در فرصت دیگری مجددا امتحان کنید .

نیلوفر ریاحی

1398/11/05

آقا این چه سایتی هست . چرا نمیشه وارد شد


پاسخ مشاور: سلام، سایت ثنا برای مشاهده ابلاغیه می باشد .

حسن عباسی .

1398/11/05

خیلی خوبه اما کند هست

btn-send.jpg

ثنا

1398/11/05

چرا باز نمیشه


پاسخ مشاور: سلام مجددا امتحان کنید .

محسن

1398/11/04

سلام ادمین محترم سایت برنامه ثنا کار نمی کنه چند روزه ما چگونه اباغیه هامونو مشاهده کنیم؟خاهشن نگو برو کافینت خودم عقلم می رسه توهین به شعورمون نکن وقتی سایت خرابه کافی نت چجوری بازش میکنه آیا ابزار خاصی داره که ما نداریم؟


پاسخ مشاور: سلام، در کدام مرحله با اشکال مواجه می شوید ؟

پاسنگ

1398/11/04

هرکاری میکنم توگوگل ابلاغیه رومشاهده کنم روی مشاهده کلیک میکنم امابازنمیشه سه روزه تلاش میکنم امابی فایده تواینترنتم که اصلارام نمیدن بایدچیکاکنم


پاسخ مشاور: سلام مخاطب محترم برای مشاهده ابلاغیه تان باید در سامانه ثنا عضو شوید و رمز شخصی از یکی از دفاتر خدمات قضایی دریافت کرده باشید .

محمدی

1398/11/04

سلام.سامانه بسیار مزخرف، با عملکرد ضعیف، رابط کاربری بسیار بد، دوسعته کد ملی و رمز ثنا و کد اپنیتی رو میزنم ولی ارور میده.ما که تحصیلکرده هستیم نمیتونیم یه ابلاغیه رو از سامانه تون بخونیم وای به حال ملت گرفتار.


پاسخ مشاور: سلام ممکن است موقتا سامانه با اشکال مواجه شده باشد ؛ در فرصت دیگری مجددا امتحان کنید .

بهناز

1398/11/03

سلام... اگر متهم ابلاغ خود را مشاهده نکند و در دادگاه حاضر نشود چه اتفاقی میافتد


پاسخ مشاور: سلام، پیامدهای حقوقی عدم مشاهده ابلاغیه به عهده خود متهم خواهد بود .

داود مرشدی

1398/11/03

باسلام براشکایتم دوماهه خبری نشد درست همون موقه که شهرستان بودم مرخصی هستم دو سه بار ابلاغیه اومد برام نتونستم برم دادگاه ی موقه دیگه برم چی میشی لطفا راهنماییم بکنید باتشکر


پاسخ مشاور: سلام، صرفا در همان موقعی که به شما ابلاغ شد بایستی در دادگاه حضور پیدا کنید . برای مشاهده روال قضایی پرونده می توانید در سامانه ثنا عض شوید .

حسن

1398/11/03

اقا من‌میخوام ابلاغیمو مشاهده کنم ولی هر چی میزنم‌مشاهده ابلاغیه ی چیز دیگ‌ میاد چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام . در صورتی که ابلاغیه جدید در حساب کاربری شما قرار گرفته باشد قابل مشاهده خواهد بود .

Reza

1398/11/03

سیستم بسیاربسیارکندوناکارآمدهستش.کدملی میزنیم میگه اشتباهه.رمزو میزنیم به همین ترتیب.سیستموبازمیکنیم بابدبختی مشاهده ابلاغیه رومیزنیم اونم صفحه ربازنمیکنه.خواهشاایرادات سیستمورفع کنید.والادردسر واسه خیلی هادرست میشه


پاسخ مشاور: سلام مخاطب محترم سایت ثنا متعلق به مرکز آمار قوه قضاییه است .

حسین

1398/11/03

سلام خسته نباشید سامانه ثنا ابلاغ نمیاد برام بازهم نمیشه قبلا ثبت نام کردم فقط پیام میاد برایم


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که ابلاغیه جدیدی داشته باشیدو در حساب کاربری تان قرار گرفته باشد می توانید آن را مشاهده کنید .

مرادی

1398/11/03

با سلا م برای ورود به سامانه ابلاغ باید مدت ها پای سیستم باشی وباز نمیشه خیلی وقت گیره کار کنید کمتر وقت مردم را بگیره.ممنون

btn-send.jpg

شهاب

1398/11/02

اصلامال من هیچی نشون نمیده.هرچی میزنم مشاهده هیچی نمیاد؟چیکاربایدکرد؟


پاسخ مشاور: سلام دریافت نسخه چاپی ابلاغیه را انتخاب کنید .

مهدی

1398/11/02

باسلام پیامک اومده ابلاغیه الکترونیکی شمادرسامانه ابلاغ قرارگرفت واردسامانه که میشوم رمزشخصی ۵شماره ای میخواهدرمزراواردمیکنم میگه اشتباه است ممنون میشوم راهنمایی بفرماییدباتشکر


پاسخ مشاور: سلام از صحت رمز شخصی اطمینان حاصل کنید .

افشاری راد

1398/11/02

بدترین بی کیفیت ترین سامانه ای که دیدم همینه بعد از گذشت ۱سالو خورده ای هنوز نتونستم وارد سامانه بشم و هر بار حضوری پیگیری کردمخوب راهه درآمدی پیدا کردین


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم سایت ثنا ارتباطی با سایت مشاوره حقوقی دینا ندارد . در ضمن بسیاری از مخاطبان موفق شده اند ابلاغیه هایشان را در سامانه ثنا مشاهده کنند .

سعید

1398/11/02

همه چی رو درست وارد میکنم همش میاد خطا در پارامترهای ارسالی system name خالی است، چرا؟


پاسخ مشاور: سلام ممکن است موقتا سامانه با اشکال مواجه شده باشد . مجددا امتحان کنید .

هاشم

1398/11/02

این سامانه که اکثر وقتا یا قطعه یا غیرفعاله لطفا یه فکری بکنین


پاسخ مشاور: سلام، با مرورگر دیگری نیز امتحان کنید .

هادی بالکی

1398/11/02

خدا وکیلی خیلی افتضاحه یک ساعته منتظرم همش میگه صفحه کار نمیکند

btn-send.jpg

الهام

1398/11/01

من میخوام ابلاغمو مشاهده کنم چرا نمیاره؟؟برمیگرده صفحه قبلی....


پاسخ مشاور: سلام دریافت نسخه چاپی ابلاغیه را انتخاب نمایید .

محمد

1398/11/01

سلام . ما ده روز پیش رفتیم دادگاه برای دیه هنوز پیامکی واسمون نیومده ک بریم ثنا ببینیم حکم چیه دلیلش چی میتونه باشه ؟ ممکنه اصلا پیامک نیاد؟


پاسخ مشاور: سلام معمولا پیامک نیز ارسال می شود .

حمیده بوالش

1398/11/01

مشاهده قرار نهایی


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده قرار نهایی صادر شده باید در سامانه عضو شوید .

الهه

1398/11/01

چ سامانه چرتی هستش اصلا هیچیش مشخص نیست.

btn-send.jpg

عباسعلی

1398/11/01

امرورزابلاغیه هارابازنمیکنه


پاسخ مشاور: سلام. در فرصت دیگر مجددا امتحان نمایید .

امیر

1398/11/01

سایت کی باز میشه سه روزه میزنه مشکل نامعلوم چندروز دیگه باید صبر کنیم تا یه جواب بتونیم بگیریم


پاسخ مشاور: سلام ممکن است موقتا سامانه با ایراد مواجه شده باشد ؛ در فرصت دیگری مجددا امتحان کنید .

مریم

1398/11/01

سلام برای دیدن ابلاغیه هرچقدر کد ملی رو میزنم میگه اشتباهه.ایراد از سامانه اس؟چکار کنم


پاسخ مشاور: سلام اگر قبلا ثبت نام کرده اید در سایت ، اطلاعاتتان را دقیق وارد کنید .

مریم.ف

1398/11/01

سلام.خسته نباشین۳ماه شکایتی انجام دادم که دوبارابلاغیه اومدکه نشدبرم دادگاه وبرام مسج اومدکه رای نهایی صادرشد.دوباره دیروزبرام ابلاغیه اومده که نمیدونم برای چی هست.بایدحتمابرم دادگاه یامیتونم ازطریق کافی نت یا گوشی ابلاغیه رومشاهده کنم.راهنمایی میفرمایید ممنون


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه تان باید در سامانه ثنا عضو شوید .

بهمن

1398/11/01

سلام پیامک به گوشی میاد روز ابلاغ محاسبه میشود یا درسایت مشاهده میشودیک برگه درسایت همراه ابلاغیه میدن


پاسخ مشاور: سلام هنگامی که ابلاغیه تان را در سایت ملاحظه کنید ابلاغیه به شما انجام می شود .

مصطفی

1398/10/30

چند روزه با گوشی ابلاغ را باز نمیکنه باید چیکار کنم


پاسخ مشاور: سلام ممکن است سامانه موقتا با ایرادی مواجه شده باشد .

راز

1398/10/30

سلام وقت بخیر ثبت ثنا انجام دادم تا یک هفته پیش کار میکرد الان نمیتونم وارد برنامه بشم مشکل چیه


پاسخ مشاور: سلام مجددا در فرصت دیگری امتحان کنید .

پوریا

1398/10/30

پیامک برام امده که قرار نهایی صادر شد ولی نه شکایتی داشتم نه شکایتی کردم ولی تو سامانه هم نه ابلاغیه جدید دارم نه مشاهده شده ...


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که قرار صادر شده باشد می توانید آن را از سامانه ثنا یا دادسرا ملاحظه بفرمایید .

نیکا

1398/10/30

ممنون از مطالب خوبتون


پاسخ مشاور: ممنون از حسن توجه شما .

پوریا

1398/10/30

سلام برای من پیامکی امده که درمورد شماره پرونده .......قرار نهایی در دادیاری شعبه ... صادر شد ولی وارد سامانه میشم هیچ ابلاغیه ای ندارم و اینم بگم اصلا شکایتی هم نداشتم لطفا راهنمایی کنید


پاسخ مشاور: باسلام به قسمت مشاهده شده مراجعه نمایید و در صورتی که ابلاغیه ای وجود ندارد برای شما ارسال خواهد شد ، علی الاصول پیامک زودتر از سامانه اطلاع رسانی می شود

.

1398/10/30

خیلی سیستم افتضاحی هستش

btn-send.jpg

ساناز

1398/10/30

سلام خیلی سیستم کند و بدیه بیشتر مواقع مدام میزنه خطا در سیستم های پارامتری اصلا صفحرو نمیاره وقتی سیستماتون آمادگی ندارن چرا ثنارو اجباری میکنید آدم واقعا اذیت میشه


پاسخ مشاور: باسلام ، متاسفانه گاهی با مشکل مواجه می گردد .

بلوچ

1398/10/30

سلام میخام ابلاغیه که برام پیام شده می خوام روئتشون کنم ولی شماره ملیمو درست وارد میکنم میزنه مقدار فیلد نادرست است


پاسخ مشاور: با سلام لطفا مقاله ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی را مطالعه نمایید و در صورت عدم موفقیت به کافی نت مراجعه نمایید .

تقی هاشمی

1398/10/29

باسلام. من برای سوپیشینه اقدام کردم که ظاهرآ پرونده بازدارم ازقبل که برمیگرده به ۱۴سال قبل هیچ شماره پرونده ایی هم ندارم الان چیکاربایدکنم؟؟


پاسخ مشاور: با سلام شما باید به دادگاهی که پرونده در انجا مطرح شده است مراچعه نمایید .

داریوش مرادی وستگانی

1398/10/29

ابلاغیه


پاسخ مشاور: به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

علی

1398/10/29

بنده به عنوان شاکی تقاضای ارسال ابلاغیه الکترونیکی کرده ام وکیلم گفته که ازطریق ثنا براش ارسال شده ازکجا صحت ارسال رو متوجه بشم واینکه هیچ پیامکی درارتباط بااین موضوع برای من ارسال نشده باتشکر


پاسخ مشاور: ابلاغیه با شکایت از طرف دعوا و در پروسه رسیدگی برای ایشان ارسال می شود ، شما می توانید با مراجعه حضوری در شعبه دادگاه از روند پرونده و کار وکیلتان مطلع شوید .

محسن

1398/10/29

هم رمز رو دارم هم کد ملی رو بدون فاصله میزنم.. قبلا ی برنامه داشتم تا هفته پیش ک راحت میرفتم ابلاغ رو میخوندم الان چند روزیه وارد سامانه نمیشه... میشه راهنمایی کنید ک با چ برنامه ای برم واسه مشاهده


پاسخ مشاور: به کافی نت یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

میثم سعیدی

1398/10/29

با عرض سلام شماره تلفنی که برای پیگیری گذاشتید سر کاری هست هر بارزنگ میزنم پیغام میده مقدور نیست اشتباه هست 90990717889 تماس بگیرید متوجه میشید..باتشکر التماس دعا


پاسخ مشاور: سلام ، برای ثبت نظرات به سامانه ابلاغ ثنا مراجعه نمایید .

وحید کمالی

1398/10/29

سلام من میخوام ابلاغیه خودمو دوباره مشاهده کنم رو مشاهده میزنم نمیاد همون صفحه باز میشه ،سامانه هم ثبت نام کردم،ممنون راهنمایی کنید


پاسخ مشاور: باسلام به قسمت مشاهده شده مراجعه نمایید .

cloner

1398/10/29

سلام ببخشید وقتی میزنم مشاهده ابلاغیه چیزی بالا نمیاره برنامه هم کار نمیکنه چیکار کنم


پاسخ مشاور: باسلام علی الاصول پیامک زودتر سامانه به دست شما می رسد .

Yaas

1398/10/29

قبلا ثبت نام کردم راحت ابلاغیه ها رو میخوندم الان اصلا نمیتونم تو سایت برم


پاسخ مشاور: به کافی نت مراجعه کنید .

Yaas

1398/10/29

پیامک ابلاغیه اومده هرکاری میکنم نمیتونم برم تو سایت ثنا میزنه سایت خصوصی نیست وبرای جلوگیری سوء استفاده گران و...


پاسخ مشاور: به دفتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید .

.

1398/10/29

سلام متاسفانه چندروز است که نمیتوان وارد سایت شوم


پاسخ مشاور: باسلام درصورتی که اطلاعات خود را درست وارد کرده اید به کافی نت یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

همت

1398/10/29

سلام پیام یک بار مشاهده شده رو دوباره میخوام باز کنم نمیشه


پاسخ مشاور: باسلام به قسمت مشاهد شده مراجعه نمایید می توانید مجددا مراجعه کنید .

سجاددرخشی

1398/10/28

برام ابلاغیه اومده چندین روزهست که برنامه ی ابلاغ کارنمیکنه.لطفا راهنمایی بفرمایید


پاسخ مشاور: ابتدا از طریق پیامک به شما ارسال می شود سپس بعد از چند روز در سامانه قابل مشاهده می باشد .

من

1398/10/28

من اخرین اخطار اومده ولی مشاهده که میزنم باز نمیکنه چرا


پاسخ مشاور: به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید .

رضا موسوی

1398/10/28

عالی ممنون


پاسخ مشاور: سپاس از توجه شما .

سیاوش

1398/10/28

سلام من میخام ابلاغم رو ببینم هر چه روی مشاهده ابلاغیه میزنم فقط راهنما میاد


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا باید در سامانه ثنا عضو شوید .

حاجیا

1398/10/28

چرا برای مشاهده ابلاغ هرچه کد ملی رو میزنم میگه اشتباه


پاسخ مشاور: سلام، بدون خط تیره وارد کنید .

مهربانو بابایی الموتی

1398/10/27

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه به سامانه ثنا مراجعه کنید .

نیکو

1398/10/27

سلام منهم هم نظر بادیگر مراجعین ب سایت ام ورود ب سایت آسون اما اطلاع ازابلاغیه ها غیرممکن واقعا وقت زیادی ازم میگیره وهیچ جوابی ام نمیگیرم لطفا حذف یاتغییرو تقویت بش


پاسخ مشاور: سلام، دوست عزیز این سامانه متعلق به مرکز آمار قوه قضاییه است و به سایت مشاوره حقوقی دینا ارتباط یا وابستگی ندارد .

ستار

1398/10/27

سلام متاسفانه من رمز عبورم رو فراموش کردم وارد قسمت رمز عبور را فراموش کردم میشم در قسمت سریال شناسنامه فقط جای ۶ کاراکتر داره هر کاری میکنم میگه اشتباهه ،فارسی میزنم انگلیسی میزنم شش تای اخری رو میزنم با ممیز میزنم بی ممیز میزنم میگه اشتباهه لطفا راهنماییم کنید


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم صرفا اعداد 6 رقمی را وارد کنید و حروف را وارد نکنید .

فاطمه اسکندری

1398/10/26

شماری ملی را وارد میکنم .میگه باید ۱۰ رقم باشد


پاسخ مشاور: شماره ملی 10 رقم می باشد .

مجتبی افهمی

1398/10/26

نرم افزار باز نمیشه


پاسخ مشاور: مقاله { ورود به سامانه ثنا ابلاغ الکترونیکی } را مطالعه نمایید .

محمدی فر

1398/10/26

سلام . چرا برنامه اندروید ابلاغ کد رو قبول نمیکنه و خطا میزنه ؟؟ برنامه رو حذف کردم و از گوگل هم نمیشع دانلودش کرد دوباره ؟ چکار کنم ؟؟؟ خیلی برنامه یخوبیه و من همیشه راحت ب ابلاغیه هام دسترسی داشتم ولی الان خطا میزنه


پاسخ مشاور: با سلام لزوما نیاز به دانلود برنامه نیست و در سایت می توانید دسترسی داشته باشید .

گلناز

1398/10/26

سلام چرا وقتی مشاهده ی ابلاغیه رو میزنیم نمیاره


پاسخ مشاور: با سلام علی الاصول پیامک زودتر از سامانه ابلاغیه را اطلاع می دهد .

.

1398/10/26

ممنون عالی بود


پاسخ مشاور: ممنون از حسن توجه شما .

hamid

1398/10/26

شماره تلفن گویا هرچی باگوشی مبایل میگیرم میگه دردسرس نمیباشد شماره دیگه نیست رفع مشکل خطای ابلاغ روبگه یا برنانه دیگه نیست نصب کنیم مشاهده ابلاغ


پاسخ مشاور: به کافی نت یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

مسعود

1398/10/25

سلام ابلاغیه برای من اومده ثبت ثنا هم هستم رمز میزنم وارد میشم ولی پیامم رو باز نمیکنه میزنم روی مشاهده باز نمیکنه . البته با گوشی باز نمیکنه چرا ؟


پاسخ مشاور: باسلام مدتی بعد از دریافت پیامک در سامانه وارد می گردد از طریق کامپیوتر یا کافی نت نیز مراجعه نمایید .

رضا

1398/10/25

خدا وکیلی اگر سیستم راه انداختین کار مردم راه بیافته باید این سیستم پشتیبانی هم کنید من خودم الان نزدیک یک ساعت برای مشاهده ابلاغیه اقدام کردم سیستم پیام خالی بودن نام را میده .


پاسخ مشاور: مدتی بعد از ارسال پیامک در سامانه قابل مشاهده است

حدیث

1398/10/25

من نمیتونم ابلاغیه های مشاهده شده رو دوباره ببینم چکار کنم


پاسخ مشاور: به قسمت مشاهده شده مراجعه کنید .

سینا

1398/10/25

امروز 10/25چرا نمیشه ابلاغیه رو باز کنم ایا مشکلی پیش اومده


پاسخ مشاور: خیر سامانه ثنا مشکلی ندارد

حسینی

1398/10/25

باسلام بنده قبلاً سریع ابلاغیه رومشاعده میکردم برنامه خوبی بود.اما الان هرچی واردمیشم خطامیزنه.لطفا راهنمایی کنید.سپاس


پاسخ مشاور: سلام از طریق کافی نت یا گوشی اقدام کنید .

یاسر

1398/10/25

سلام میخواستم ابلاغیه مشاهده شده رو ببینم نشان نمی ده


پاسخ مشاور: با سلام به قسمت مشاهده شده مراجعه کنید .

ابراهیم اسماعیل گل

1398/10/25

ابلاغیه اکترونیکی


پاسخ مشاور: به سایت سامانه ثنا مراجعه کنید .

رجبعلی بویری

1398/10/24

رمز عبور را فراموش کرده ام . وارد سامانه میشوم پیام میده سریال شناسنامه اشتباه است .چکار باید کرد ؟


پاسخ مشاور: سلام می توانید برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید . سریال شناسنامه را هم فقط اعداد را وارد نمایید نه حروف را .

عباس راهزانی

1398/10/24

ابلاغیه الکترونیک دارم ثبت‌نام ثناهم کردم ولي رمزهای عبور رافراموش کردم چکار باید انجام دهم


پاسخ مشاور: سلام می توانید از طریق گزینه بازیابی رمز عبور اقدام نمایید.

مسیح

1398/10/23

واقعا پشتیبانیش صفره ....همش با مشکِل مواجه هه .یا کاری نکنید یا میکنید درست انجام بدین


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم این سامانه متعلق به مرکز آمار قوه قضاییه است .

مهدی حاجی علیزاده

1398/10/23

درسایت وقتی به ابلاغیه میخام نگاه کنم همه چی خوب میره جلوولی وقتی میزنم روی مشاهده ای ابلاغیه بازنمیشه علت چیه


پاسخ مشاور: سلام، منتظر شوید تا متن ابلاغیه در سایت قرار گیرد .

یعقوب عباسعلی زاده

1398/10/23

در مورد پیام الکترونیکی


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه های الکترونیکی باید در سامانه ثنا عضو شوید .

محمود

1398/10/23

سلام وقت بخیر برای من ابلغیه اومده ولی هر کاری میکنم ببینم چیه ولی باز نمیکنه دلیلش چیه ،ابلاغیه قبلیارو باز میکنه فقط این جدیده باز نمیشه دلیلش چیه


پاسخ مشاور: سلام، شاید هنوز متن آن در سامانه قرار نگرفته باشد . برای حل این مشکل می توانید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید .

مهدی

1398/10/22

کد ملی رو میگه باید ده رقمی بزنم بخدا ده رقمی میزنم


پاسخ مشاور: سلام خط تیره های کد ملی را وارد نکنید .

مهران محبوبی

1398/10/22

سلام .کدملی که می زنم هی میگه صحیح نیست.لطفا راهنمای کنید.


پاسخ مشاور: سلام بدون خط تیره ما بین وارد نمایید.

مهران حسنی پور

1398/10/22

ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه به سامانه ثنا مراجعه نمایید.

Sattar

1398/10/21

سلام من ثبت نام ثنا دارم ولی اخرین یاداوری ابلاغیه برام اومده چجوری عصو ثنا بشم با گوشی داخل سایت ک میرم اصلا گزینه عضویت نداره خواهشا راهنمایی کامل انجام بدینباتشکر


پاسخ مشاور: سلام، اگر قبلا ثبت نام کرده اید و رمز عبور دارید نیازی به عضویت مجدد نیست . می توانید با وارد کردن رمز به سامانه وارد شوید . نرم افزار ابلاغ را باید برای گوشی تان نصب کنید .

حسن عباسی

1398/10/20

عالیه


پاسخ مشاور: سلام و با سپاس از توجه شما .

وحیدورمزیار

1398/10/19

عه عه عه چه برنامه ی مضخرفی همش میگه خطادرپارامترهای ارسالی


پاسخ مشاور: سلام، مجددا امتحان کنید .

محبوبه نکاحی

1398/10/19

برای مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام، به سامانه ثنا مراجعه نمایید.

ابوالفضل

1398/10/19

سلام من از هیچ چیز خبر ندارم ولی برام ابلاغیه اومده ک شما دعوا کردین و این جور حرفا الان من رفتم ابلاغیه رو نگا کردم آیا امکانش هست ک اشتباه فرستاده شده باش الان من باید چیکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، اگر ابلاغیه به نام شما صادر شده باشد، امکان اشتباه ارسال شدن آن وجود ندارد. می توانید در دادگاه حضور پیدا کرده و از اتهام تان مطلع شوید.

سیدمحمدعلی حسینی رکن آبادی

1398/10/19

سلام هم رمز شخصی،هم کاملی وهم کدامنیتی را واردکننده اما باز امکان مشاهده برام نیست ميگه جای نام خالیست


پاسخ مشاور: سلام، مجددا امتحان کنید.

لیلا پویا

1398/10/19

سلام هر چی کد ملی رو میزنم با پسورد میگه این سیستم نام خالی هست . همش خطا میده ! لطفا راهنمایی بفرمائید


پاسخ مشاور: سلام، متاسفانه ممکن است سامانه با ایراد مواجه شده باشد؛ در فرصت دیگری مجددا امتحان نمایید .

هاجر نعامی

1398/10/19

گرفتن ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه به سامانه ثنا مراجعه کنید .

کلوی

1398/10/18

سلام کسی یا شخص دیگری وارد حساب کاربری من میشه و رمز شخصی من رو عوض میکنه یا ابلاغیه هارو زودتر از من باز میکنه تا من متوجع نشم .و برا ابلاغیه هارو برام بعد از وقت دادگاهی برام ارسال میکنن الان بار چندم دارم بخاطر نرفتن به دادگاه محکوم میشم تا الان جریمه هایه سنگین و حبس برام بریده شده و واخواهی هم میکنم رد میشه .یعنی چه از کجا باید پیگیری کنم یا به کجا باید شکایت بدم.بدبخت شدم از وقتی سامانه ابلاغ اینترنتی اومده والا چه وضعشه این


پاسخ مشاور: سلام، خود شما بعد از ورود به سامانه ثنا می توانید رمز عبورتان را تغییر بدهید .

ندایوسفی

1398/10/18

خیلی مسخرس کدملیوکاملاصحیح واردمیکنی خطامیده این چه وضعشه

btn-send.jpg

علی قصری

1398/10/18

سلام رمز عبور ورود به سامانه را گم کردم الان هم ابلاغیه دارم چیکار باید بکنم ؟


پاسخ مشاور: سلام، از طریق گزینه بازیابی رمز عبور می توانید رمزتان را بازیابی نمایید.

منصوری

1398/10/17

سلام.سامانه درست کار نمیکنه یا همش قطع یا میگه کد درست نیست بعضی موقع هام که ارسال میکنه رمز موقت نمیفرسته


پاسخ مشاور: سلام، مجددا امتحان کنید .

Sardar

1398/10/17

گوگل اصلا ابلاغیه باز نمیکنه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه باید در سایت ثنا عضو شوید .

فاطمه

1398/10/17

سلام پيامک اومده واسم که ابلاغه الکترونيکي با شماره فلان درحساب کاربري شماقرارگرف،،اما هرچي ميرم توسامانه اصلا برام بالانميادک کي شکايتم کرده


پاسخ مشاور: سلام، از قسمت ابلاغیه های جدبد ، ابلاغیه تان را ملاحظه نمایید .

محمد

1398/10/17

جواب رأی من هنوز ندادن


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که رای صادر شود برای شما پیامک ازسال می شود که به سامانه مراجعه نمایید .

زهرا دلدار

1398/10/17

دریافت ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه در سایت ثنا عضو شوید .

امین

1398/10/16

برای من پیام میادابلاغیه اومده هرکاری میکنم میگه رمز اشتباه همون رمز،رومیزنم ولی وارد نمیشه میگه رمزاشتباه سیستم تون مشکل داره


پاسخ مشاور: سلام، سایت ثنا متعلق به قوه قضاییه است . در صورتی که رمز عبورتان را فراموش کرده اید می توانید نسبت به بازیابی آن اقدام نمایید.

وحید فخر عطایی

1398/10/16

رمز شخصی خودمو فراموش کردم میخوام برم ابلاغیه هارو با گوشی ببینم باید چه سایتی برم


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا باید نرم افزار ابلاغ را نصب کنید . همچنین در سایت عدل ایران می توانید رمز عبورتان را بازیابی کنید .

قدیریان

1398/10/16

چرا جدیدا دیگه امکان دیدن ابلاغیه ها در تلفن همراه وجود نداره؟ این ابلاغ الکترونیکی شده دردسر،


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه باید نرم افزار را نصب کنید .

حسین

1398/10/15

چطوری ابلاغیه رانگاه کنم


پاسخ مشاور: سلام ، برای مشاهده ابلاغیه ها باید در سامانه ثنا عضو شوید .

.

1398/10/14

9810100862114581

btn-send.jpg

اسدالله قلیپور

1398/10/13

برای نگاه کردن ابلاغ های مشاهده شده با گوشی رهنمون آسفالت میشه این همه پول گرفته برا برنامه نویسی آنم ایراد دار

btn-send.jpg

محمدنژاد

1398/10/13

سلام.من از طریق وکیل شکایتنامه ای رو تنظیم کردم پیامکی هم امد برام ولی محتوای پیام رو یادم نیس و از گوشیم پاک شد .چیکار باید بکنم؟


پاسخ مشاور: سلام برای اطلاع از روند پرونده می توانید به سامانه ثنا مراجعه نمایید.

غزل دغاقله

1398/10/12

ابلاغیه الکترونیکی به شماره 9810105121404880

btn-send.jpg

مسعودی

1398/10/10

سلام من ابلغیه وارد میشوم ولی خالیه هی پیامک میاد برام اما هیچی نیست


پاسخ مشاور: سلام، زمانی که ابلاغیه در سایت قرار بگیرد به شما پیامک فرستاده می شود.

سعید

1398/10/09

خوبه

btn-send.jpg

امیر رحیمی

1398/10/09

سلام این چه وضعشه هر چی کد ملی رو میزنم با پسورد میگه این سیستم نام خالی هست . همش خطا میده الان دفعه سومه این اتفاق میفته


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است سامانه موقتا با اشکال مواجه شده باشد مجددا امتحان کنید.

کریم

1398/10/08

چرا همش میزنه کد ملی اشتتباهه


پاسخ مشاور: سلام . کد ملی را بدون خط تیره ما بین وارد کنید.

حامدبذرافشان

1398/10/07

پست الکتریکی چیست؟وچگونه فعال میشود؟


پاسخ مشاور: سلام، به این منظور می توانید از پست الکترونیکی سایت گوگل یا یاهو استفاده کنید.

مهدی رمزی

1398/10/07

آخرین یاداوری برای مشاهده ابلاغیه الکترونیک اقدام نمایید


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو شوید .

جواد مهرپور

1398/10/07

برای مشاهده ابلاغیه در گوشی ایفون از چه برنامه ای استفاده کنم


پاسخ مشاور: سلام، در سایت عدل ایران نرم افزار مربوطه را دانلود و نصب کنید.

سیده شهناز حسینی

1398/10/07

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه در سامانه ثنا عضو شوید .

ندا

1398/10/07

سلام دادخواست برام ارسال شده از کجا باید متوجه بشم پرونده مربوط به شکایت خودمه یا شکایت شده از من


پاسخ مشاور: سلام برای اطلاع از روند پرونده هایتان به سامانه ثنا مراجعه نمایید.

حامد تاری

1398/10/07

سلام من ی پرونده داشتم ماشینم دزد سال 94 بردنش بعد یکی دوبار رفتم دادگاه دیگه خبری نشد ولی چند روز پیش یه پیامک برام اومدگفت پرونده شمارفته 11دادیار ی ربطی داره به پرونده قبل یا این یکی دیگه است ممنون اگه جواب بدی


پاسخ مشاور: سلام، برای اطلاع از جزییات پرونده به سایت ثنا مراجعه کنید.

حسین رجبی

1398/10/06

امروزچندین باربرای مشاهده ابلاغ اقدام کردممتاسفانه سامانه مشکل داره


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است سامانه موقتا با اشکال مواجه شده باشد، مجددا امتحان کنید.

Amir

1398/10/06

سلام سایت قطعه؟؟؟ من فردا برم دادگاه کلی باید هزینه کنم راهم دوره


پاسخ مشاور: سلام ، ممکن است سایت موقتا قطع شده باشد. مجددا امتحان کنید.

اکبر

1398/10/05

سلام.کد ملی رو وارد میکنم.همش میگه اشتباه است.نمیدونم کار کنم


پاسخ مشاور: سلام، بدون خط تیره وارد نمایید.

علی سلیم

1398/10/05

یه پیامی آمده برام که:آخرین یادآوری برای مشاهده ابلاغیه الکترنیک وشماره پرونده چطور من بتوانم مشاهده کنم


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو شوید .

سمیه

1398/10/04

ابلاغیه


پاسخ مشاور: برای مشاهده ابلاغیه در سایت ثنا عضو شوید.

طغیانی

1398/10/03

میخوام وارد قسمت ابلاغیه بشم با اینکه دقیق میزنم بازم مینویسه کد ملی باید۱۰رقم باشه


پاسخ مشاور: در صورتی که خط تیره ها را نیز وارد کرده اید، مجدد امتحان کرده و بدون خط تیره اعداد را وارد نمایید.

مجیدموسی پورزیری

1398/10/02

جواب ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو باشید.

قاسم سلیمانی

1398/10/01

برای مشاهده نتیجه نهایی حکم باید به کدام قسمت مراجعه کرد


پاسخ مشاور: مشاهده ابلاغیه

رستمی

1398/10/01

برای مشاهده رای تجدید نظر به کدام قسمت باید مراجعه کنم


پاسخ مشاور: در صورتی که در سامانه ابلاغ شده باشد در قسمت ابلاغیه قابل مشاهده است .

محمود

1398/09/30

سلام من ثبت ثنا هستم ولی دادنامه برامن ابلاغ شوده نمیتونم بگیرم رفتم کافینت میگه براشما نیامده ولی برا وکیلم امده


پاسخ مشاور: با سلام علی الاصول مدتی بعد از ارسال پیامک برای شما در سامانه ارسال می شود و قابل مشاهده می باشد . درصورتی که عجله دارید می توانید به دادگاه مراجعه نمایید .

کامران

1398/09/30

دوستان سایت خراب شده خواهشن درستش کنید ببینیم چی به سرما اومد خرابه


پاسخ مشاور: دوست عزیز در صورتی که مشکل شما حل نشده است به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید .

کامران

1398/09/30

سلام سایت خراب شده مگه نه برنامه ابلاغ کار میکنه نه مرورگر


پاسخ مشاور: با سلام دوست عزیز سامانه مشکلی ندارد در صورتی که با مشکلی مواجه شدید به کافی نت یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید

بالش زر

1398/09/28

سلام براي ديدن دوباره ابلاغيه چيکار کنم


پاسخ مشاور: با سلام به سامانه مراجعه کنید

عباسعلی خوش اندام

1398/09/28

سلام دوبار در شورای حل اختلاف رای دادگاه صادر شده ولی خوانده اعتراض کرده و پرونده ارجاع شده به دادگاه ولی هنوز به من ابلاغی نشده باید چه کار کنم


پاسخ مشاور: با سلام برای پیگیری پرونده به دادگاه یا شورا مراجعه نمایید در غیر این صورت برای شما ابلاغیه صادر می شود .

باران

1398/09/28

برایم پیامک ابلاغ الکترونیکی امده در صورتی که من در سامانه ثنا ثثکبت نام نکرده ام


پاسخ مشاور: ابتدا از طریق پیامک و سپس از طریق سامانه ابلاغیه برای شما ارسال می گردد .

اینه وند

1398/09/28

من ازهمه مرورگرها استفاده کردم باز نمیشه،الکیه،تازه میریم دفاتر قضایی،علاوه بر هزینه قبلی که گرفتن،واسه یه برگ اچار از صب تا ظهرباید معطل شی،۵۰۰۰تومان پرداخت کنی یه ابلاغیه بگیری،واقعا اینهمه پول بابت چی از مردم میگیرن،پول به کنار مگه مردم بیکارن،قبلاباعزت واحترام میوردن دم خونت،،حالا باید کلی پول بدی باالتماس ابلاغیه بگیری،


پاسخ مشاور: متاسفانه سامانه گاهی با مشکل مواجه می شود اما سامانه به راحتی قابل دسترسی می باشد شما می توانید به کافی نت مراجعه کنید .

اکرم اینه وند

1398/09/28

سلام من تاصفحه مشاهده ابلاغیه میرم ولی چراباز نمیشه ابلاغیه جدبدم دارم اما بازنمیشه


پاسخ مشاور: با سلام ابلاغیه معمولا بعد از مدتی از ارسال پیامک در سامانه قابل مشاهده است .

مرادی

1398/09/23

عالی

btn-send.jpg

مرتضی حسن نژاد انارکی

1398/09/23

درخواست ابلاغیه

btn-send.jpg

سجادی

1398/09/23

من نمیتونم رای صادره رو مشاهده کنم


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده آراء صادر شده دادگاه به قسمت پیگیری پرونده از طریق کد ملی مراجعه نمایید.

.

1398/09/23

از خط ثابت شماره تماس گذاشته شده امکان برقراری ارتباط ندارد لطفا رسیدگی شود.

btn-send.jpg

ابراهیم فارسی

1398/09/21

سلام و خسته نباشید چند وقتی هست با رمز شخصی که میخوام وارد سامانه ثنا بشم رمز قبول نمی کنه و میزنه رمز اشتباه است باید چکار انجام بدم لطفا راهنمایی بفرمائید ممنونم


پاسخ مشاور: سلام، می توانید رمز عبورتان را بازیابی نمایید.

محمدرضا واعظی

1398/09/21

ابلاغ رانمیتوانم مشاهده کنم در ضمن عضو ثنا هستم قبلا میتوانستم ببینم ولی از امروز کلمه مشاهده را میزنم باز نمی کند ممنونم راهنمائی کنید .


پاسخ مشاور: سلام مجددا امتحان کنید . همچنین می توانید از مرورگر دیگری استفاده نمایید.

علیرضا نظری

1398/09/20

سلاممن الان چند روز هست هرکاری میکنم و طبق برنامه و چیزهایی که نوشتن ، همه را انجام میدم ولی اصلا ابلاغیه را باز نمی کنه که بخونم ، تمام مراحل را انجام دادم ولی اصلا نمیشهخب اگر قرار باشه برای خوندن ابلاغیه هم مابریم دفاتر ثبتی ثنا ، دیگه چرا هزینه ازماگرفتن ، چرا مسخرمون می کنید ؟؟؟سیستم شما ایراد داره


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که هزینه ای برای دفاتر خدمات قضایی پرداخت کرده اید می توانید موضوع را از طریق همان دفتر پیگیری کنید . چون قاعدتا در صورتی که رمز ثنا و کد ملی را صحیح وارد کنید می توانید به صفحه ابلاغیه وارد شوید .

مصطفی

1398/09/20

سلام من ثبت نام کردم ولی وارد ک میشم فقط شماره ابلاغیه میاد ولی مشخص نیست ک چیه


پاسخ مشاور: سلام، گزینه دریافت و مشاهده ابلاغیه را انتخاب کنید .

محمد شریف کریمیان

1398/09/20

دیدن ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاعیه باید در سامانه عضو شده باشید.

حسین

1398/09/20

سلام نمیتونم وارد سامانه بشم با اینکه رمز شخصی و کد ملی رو درست میزنم


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که به صحت اطلاعات وارد شده اطمینان دارید مجددا امتحان نمایید.

جواد جاودان

1398/09/17

چیزی بازنمیکنه درباره حکم دادگاه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه ها باید در سایت عضو باشید و رمز عبور گرفته باشید.

علیرضا اختیارخانی

1398/09/16

سلام بسیارعالی وپسندیده و آموزنده


پاسخ مشاور: سلام، سپاس از توجه شما.

علی عمویی

1398/09/16

عالی

btn-send.jpg

علی

1398/09/14

سلام ببخشید برای من از پاسگاه یه ابلاغیه اومده نوشته به سامانه ابلاغ مراجعه کنید و با شناسه و رمزکاربری از قسمت دریافت با شماره با وارد کردن جزئیات را مشاهده کنید من مراجعه کردم ولی نمیشه راهنماییم کنید ممنون


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو شوید.

کامرانی

1398/09/14

من قبلا تو ثنا ثبت شدم رمز عبور شخصی ندارم بازیابی رمز که میزنم میگه دسترسی ممنوعه برای دیدن وضعیت ثبت در ثنا هم همین پیام میاد! در کل همه درگاه های سایت همین پیام رو میده


پاسخ مشاور: سلام، رمز عبور شخصی را باید از یکی از دفاتر خدمات قضایی دریافت نمایید.

کریمی

1398/09/13

سامانه خوبی است فقط اطلاعات عمومی در موردش نبوده ودارای ایرادات زیادی میباشد بنده بیش از ده سال عضو شورای حل اختلاف بودم و تجارب خیلی خوبی یاد گرفتم اما متاسفانه بدون دلیل عذرمان راخواسته چه کسی جوابگو میباشد

btn-send.jpg

صمد کمالی

1398/09/13

سلام.من رمزمو فراموش کردم وقتی قسمت سریال شناسنامه میاد سریال۸عدد ب اضافه یه کلمه اس میشه راهنمایی کنید چجوری وارد کنم؟؟


پاسخ مشاور: سلام، شماره سریال شناسنامه درج شده در شناسنامه را باید به دقت درج نمایید.

علی محمدکریمی زارچی

1398/09/12

باسلام.یکسال ونیم پیش یک میلیون از حستب من دربانک گم شد.رفتم فتا گفتن کلاهبرداری اینترنتی شده.بعد از یکسال ونیم هیچ حکمی ندادن.گفتن طرف پیدا نشده.اززارچ -یزد

btn-send.jpg

علی سنجیده

1398/09/12

نمیتوانم ابلاغیه خود را ببینم


پاسخ مشاور: سلام برای ملاحظه ابلاغیه ها باید در سایت ثنا عضو شوید.

موسوی

1398/09/12

این چه مسخره بازیه فقط میخواستید پول بگیرید . یکماهه برا من ابلاغیه اومده هنوز نتونستم وارد سایت بشم وقتی ام میشم ابلاغیه رو باز نمیکنه . چرا مردمو سرکار میذارید


پاسخ مشاور: سلام، پیشنهاد می شود برای پیگیری مشکل به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

حسین مومنی

1398/09/12

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه در سایت ثنا عضو شوید.

محمدی

1398/09/12

کارکردن بااین برنامه مشکله

btn-send.jpg

عباس جلالی

1398/09/10

چگونه باید وارد سامانه ابلاغیه شد


پاسخ مشاور: سلام، پس از ثبت نام در سامانه و دریافت کد عبور شخصی می توانید وارد سامانه ابلاغ شوید.

فرهاد

1398/09/08

سلام شکایتی ازکلاهبرداری کردم بعدازتکمیل پرونده بازپرسی گفتن منتظراس ام اس دادگاه باشی الان3ماهه خبری نیست حالا چیکاربکنم توسامانه ثناهم میرم خبری،ازابلاغیه نیست نمیدونم به کلاهبرداره ابلاغیه فرستادن یانه


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که پرونده به نتیجه برسد برای شما پیام فرستاده می شود و ابلاغیه نیز در سامانه ثبت می شود .

گلی

1398/09/08

این مملکتو قانون اداره نمیکنه پس سعی کنید کاری کنید کارتون ب قانون نیوفته چون حقتونو نمیدن حتی اگه حق باشما باشه

btn-send.jpg

عظیم سرابی

1398/09/07

سلام من وقتی کاربری و رمز عبور وارد میکنم بازم نمیتونم برم تو سایت دلیلش چیه


پاسخ مشاور: سلام، از صحت اطلاعات درج شده اطمینان حاصل کرده و مجدد امتحان کنید .

م

1398/09/06

چگونه میتونم ابلاغیه جدید رو مشاهده کنم؟ هر چی میزنم نمیاد


پاسخ مشاور: سلام، روند مشاهد ابلاغیه در متن توضیح داده شده است . لذا مرحله ای که با ایراد مواجه می شوید را ذکر کنید .

علی

1398/09/06

سلام.چرانرم افزارابلاغ الکترونیک قضایی رو نمیتونیم دانلودکنیم؟


پاسخ مشاور: سلام، لینک دانلود در سایت عدل ایران موجود است .

سراج

1398/09/06

ببخشید ابلاغهیه های شورا حله اختلاف هم توی ثنا قابل دسرسی هستش؟


پاسخ مشاور: سلام، بله کلیه ابلاغیه ها از طریق همین سامانه قابل ملاحظه است .

مجی

1398/09/06

آقایان خانم ها من اعلام می کنم همینجا که اینا همش سرکاری و الکی برای ابلاغیه برید دادگاه سنگین تر تا این سامانه معلوم نیست چی به چیه.


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم شما می توانید طبق راهنمای ثبت نام ، در سامانه عضو شوید و ابلاغیه هایتان را مشاهده نمایید .

خادمی

1398/09/06

سلام من هر کاری می کنم نمیشه تو سایت ثبت نام کنم میزنه کد ملی اشتباه است من برای سریال زدم ارور میده میشه راهنمایی کنید.ممنون میشوم.خادمی.


پاسخ مشاور: سلام، صرفا اعداد مربوط به سریال شناسنامه تان را وارد کنید.

.

1398/09/06

نظر خود را بیان کنید... .

btn-send.jpg

شبیر

1398/09/06

نظر خود را بیان کنید... سلام...چرا سایت باز نمیشه...میخوام ابلاغیمو ببینم...کد هم دارم


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است موقتا سایت با ایراد مواجه شده باشد؛ مجددا امتحان کنید .

محبوبه ثامنی

1398/09/05

سلام برای من ابلاغیه آمده اما هنوز موفق به دریافت و مشاهده آن نشده ام


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه به قسمت ابلاغیه های جدید مراجعه کنید .

الف

1398/09/05

سلام.‌برای کسی‌که چند سالی است خارج زندگی‌میکنه، چطور میشه در ثنا ثبت نام کرد و وکیل انتخاب کرد؟ چون گویا یکی یک‌شکایت مطرح کرده که اخاذی کنه؟ تشکر


پاسخ مشاور: سلام، می توانید به نمایندگی یا وکالت از ایشان در سامانه ثبت نام کنید .

.

1398/09/04

عبیدالله اخگری

btn-send.jpg

باقری

1398/09/01

سلام ابلاغیه برام۲۹/۸/۹۸آمده هرکاری می کنم واردش بشم نمی شه قبلا ازاین سیستم فوری وراحتترواردش میشدم الان چطوری بایدواردش بشم


پاسخ مشاور: سلام، با در اختیار داشتن رمز عبور شخصی می توانید به سامانه وارد شوید . در صورتی که رمزتان را فراموش کردید هم می توانید از گزینه بازیابی رمز عبور استفاده نمایید .

Kazemdorzadeh

1398/08/28

سپاس از شما و همه ی همکاراتو


پاسخ مشاور: سلام، با سپاس از حسن توجه شما.

علی

1398/08/26

منتظر ابلاغیه دادیاری شعبه دو محمود اباد با کذشت حدود 8 ماه هستم

btn-send.jpg

ناصرباقری

1398/08/24

من گزینه مشاهده ابلاغیه رو میزنم وای نمیتونم مشاهده کنم


پاسخ مشاور: سلام، پیامک مشاهده ابلاغیه برای شما ارسال شده است ؟

.

1398/08/23

سلام برام پیام شکوائیه اومده نمیدونم از طرف کیه باید چه کنم و از کجا بپرسم


پاسخ مشاور: سلام، به سامانه ثنا مراجعه نمایید و ابلاغیه را مشاهده کنید .

محسن شھبازی

1398/08/22

نمی توانم جدید مشاھدہ کنم کہ اومدہ نظر جدید احظاریہ


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که ابلاغیه جدیدی داشته باشید در سیستم قابل مشاهده خواهد بود و به شما پیامک می شود .

حسن ف

1398/08/22

منتظر ابلغیه دادیاری شعبه سوم محمود آباد با گذشت حدود 6ماه هستم


پاسخ مشاور: سلام، به محض صدور رای ، به شما پیامکی فرستاده می شود.

جمیل

1398/08/21

سلام تا مرحله مشاهده ابلاغیه میرم از اون ب بعد باز نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، نرم افزار مناسب برای مشاهده فایل ابلاغیه باید روی سیستم شما وجود داشته باشد.

سیده فاطمه حسینی

1398/08/21

سیده فاطمه حسینی

btn-send.jpg

علی اصغر بهرامی

1398/08/21

رمز وارد میکنم کدرو هم میزنم وارد نمیشه تصویر چی وارد کنم کهمیگه سر کار گزاشتین


پاسخ مشاور: سلام، در کدام قسمت با اشکال مواجه هستید؟

حسين محمدي شلماني مقدم

1398/08/21

ضامن متهمي بودم كه با داشتن اعتياد به قصد سرقت موتور كه موفق هم نشده شاكي خصوصي دارد به دنبال راي نهايي آن هستم .


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که رای نهایی صادر شود به شما پیامکی فرستاده می شود تا بتوانید در سامانه ثنا آن را مشاهده نمایید.

مصطفی

1398/08/20

سلام پیام اومده واسم قرار نهایی صادر شد ولی وارد برنامه میشم هیچ ابلاغیه جدیدی ندارم داخل ابلاغیه های مشاهده شده هم ابلاغیه وجود نداره


پاسخ مشاور: سلام، برای پیگیری موضوع می توانید به دادسرا مراجعه کنید.

سعید

1398/08/20

سلامدر جریان رای صادر در پرونده وکیل به مدارک ارائه شده طرف مقابل توجه نکرده باعث شده هم در دادگاه بدوی و تجدید نظر محکوم بشم بعد از گذشت 1 سال به دلایلی نیاز به مدرکی داشتم که در پرونده بوده متوجه شدیم در حکم های صادره مدرکی که قاضی به آن اشاره کرده و ما را محکوم نموده ، آن مدرک وجود نداشته ممکن راهنمایی کنید چه باید کرد .ارادتمند و سپاس


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که بتوانید این موضوع را در دادگاه اثبات نمایید، شاید بتوان با استفاده از فرایند اعاده دادرسی اقدامات لازم را برای اعتراض به حکم انجام داد.

محمد

1398/08/20

باسلام واردسامانه شدم دوفقره نامه اخطاریه ازدو استان متفاوت در کارتابل خودم مشاهده کردم که اشتباها واردشده جهت پیگیری چکارباید انجام دهم ممنون


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که اخطاریه ها مربوط به شخص شما نمی باشد، جای نگرانی نیست.

کرمرضاایوب نژاد

1398/08/19

من بابازکردن ابلاغیهام موشکل دارم چیکاربایدبکنم


پاسخ مشاور: سلام، بفرمایید در کدام مرحله با اشکال مواجه می شوید .

آفتاب

1398/08/19

اگه کسی تو شهر دیگه دانشجو باشه و نتونه تو روز دادگاه حاضر بشه ولی بجاش پدرش حضور پیدا کنه چه حکمی داره؟


پاسخ مشاور: سلام، بله می توانید به ایشان وکالت بدهید.

مصطفی

1398/08/14

خیلی مسخرس خداوکیلی ی سوال دارم کاش ی بارم که شده راستشو بدون حرفای دهن پر کن جواب بدید ساده و کوتاهمیخوام بدونم یعنی کسی نمیتونه ی اپیکیشن مناسب طراحی کنه که مثل این ثنا اینقدر داغون نباشه یا فکر میکنید مردم ایران لیاقت بیشتر از این ثنا رو ندارنواقعا افتضاحه بار اول بعد از کلی رمز وارد کردن که هیچی نشون نمیده و برای بارهای بعد هم که بری اصلا ابلاغی پیدا نمیکنی ولی در ثنا ثبت میشه فلان تاریخ و ساعت رویت شد در صورتی که طرف حتی نتونسته ی الف از اون ابلاغ و نگاه کنه چه برسه به دانلود اخه این کجای مشکلات و برای مردم حل کرده که هنوزم دارین روی این طرح پافشاری میکنید و حاضر به اصلاح و تغییرات مثبت هم نیستیدآیا این طرح ثنا چیزی بیشتر از جمع اوری چند صد میلیارد پول برای دولت یا نهاد مربوطه بودهاز نظر من ثنا فقط جمع کردن پول بوده و جبران خسارت یا خرابکاری فلان جای دولت یا نهاد بوده ی چیزی مثل عوض کردن اجباری کارت ملی با فلان قیمت معین که مردم بیان و اشتباهات دولت را با پول خودشون جبران کنندی چیزی مثل ضربالمثل قدیمی که میگه همسایه ها بیایید یاری کنید که فلان عروس میخواهد شوهر داری کند الانم مردم هی با بهانه های مختلف بیایند پول پرداخت کنند که دولت میخواد کشور داری کند واقعا حیف این مردم نیست وقتش نیست یکمی به فکر ما مردم باشید بخدا مردم مشکلاتشون از خوشیاشون خیلی وقته بیشتر شده یجورایی دیگه خوشی ندارند همه و همه شده بدبختی و تمام کاش یبارم از ته دل برای مردم طرح و برنامه ای را طراحی و اجرا کنید


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم سایت ثنا متعلق به مرکز آمار قوه قضاییه است و سایت دینا صرفا پاسخگوی سوالات حقوقی مخاطبان می باشد . در صورتی که با این سامانه به مشکلی برخورد نموده اید می توانید از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام نمایید . موفق باشید.

محمدی

1398/08/13

خیلی مسخره است این سایت باز نمیشه دادگاه کم بود خدمات غذایی تا یری میگی سلام میگه 10 بده


پاسخ مشاور: سلام، می توانید پیش ثبت نام در سایت ثنا را خودتان در منزل انجام بدهید .

55

1398/08/13

سلام . اگه سیستم الکترونیکی شده باید ما هرجا که باشیم وارد سایت که میشیم باید به راحتی ابلاغیه رو ببینم که نخوایم بریم قوه قضاییه. ما 100 و خورده ای پول گرفتن از مون که سیستمی شدن دیگه راحت می تونید هرجا که هستید مطلع شد ما که مسیرمون تا قوه قضاییه زیاده باید پول رفت و برگشت بدیم وبعد که رسیدیم باید به قوه قضاییه هم پول بدیم تا مثل این بی سوادها برامون ابلاغیه رو بخونن . این چه وضعشه . دو تا شماره گذاشتید واسه مشاوره که اصلا در شبکه موجود نیست


پاسخ مشاور: سلام، شما با در دست داشتن رمز عبور شخصی می توانید به سامانه ثنا وارد شوید و خودتان ابلاغیه را مشاهده کنید و از جزییات مربوط به آن مطلع شوید. شماره تماس های اعلام شده ایرادای ندارند؛ در هر حال اگر در رابطه با ورود به سامانه یا موضوعات حقوقی سوالی داشتید می توانید مطرح کنید.

امینی

1398/08/10

باسلام بنده تمام مراحل را در گوشی طی کردم ولی درقسمت مشاهده مشکل دارم که چیزی باز نمیشه ، ممکنه از گوشی باشه؟


پاسخ مشاور: سلام؛، متاسفانه این مشکل شایعی است ؛ می توانید با سیستم یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی پیگیری کنید .

امید

1398/08/10

سلام خسته نباشید از من برای مزاحمت تلفنی از شهر ساری شکایت شده که من مزاحم نشدم شماره که مزاحم شده 5413 ولی شماره من4513 هستش وگنبد زندگی میکنم چند روز پیش پاسگاه اومد حکم جلب منو داشت و من برد دادگاه حالا با قید ضمانت آزاد هستم چیکار کنم و آخرش چی میشه


پاسخ مشاور: سلام، باید دلایل خود مبنی بر اشتباه بودن موضوع را به دادگاه منتقل نمایید.

محمد*

1398/08/10

سلام. ما بایه آقایی هم خونه بودیم موقع تحویل خونه نیومد وسایلشو بگیره ۴ تا خط هم داشت هرچی زنگ میزدیم جواب نمیداد. ما هم به پدرش زنگ زدیم اومد یه سری وسایل گرون و برد یه سری لباس و وسایل دیگه موند گفت اونارو بزارین دم در. ما هم گذاشتیم. الان از خدا بی خبر ازمون شکایت کرده. به نظرتون ما محکوم میشیم؟


پاسخ مشاور: سلام، برای شکایت شان باید مدارک محکمه پسند به دادگاه ارائه نمایند که شما مالی امانی را تلف کرده اید؛ با ایم حال مستندات خود را به دادگاه ارائه کرده تا قاضی را قانع کنید مقصر نبوده اید .

ذوالفقاری

1398/08/10

سلام یک ماهه من ابلاغیه هایی که برام میاد نمیتونم ببینم وارد سایت میشم روی مشاهده ابلاغیه کلیک میکنم باز نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، برای پیگیری این مشکل به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید تا احیانا مهلت اعتراض به حکم یا مراجعه به دادگاه را از دست ندهید و متضرر نشوید.

لطیفه نجفی

1398/08/10

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه ها در سایت ثنا عضو شوید و سپس با دریافت رمز شخصی، قیمت مشاهده ابلاغیه ها را بررسی کنید .

Feri

1398/08/09

ابلاغی دیده نمیشه..گفته پایین صفحه بزنید خطا ولی گزینه خطا هم نداره


پاسخ مشاور: سلام، مجددا به سیستم وارد شوید و امتحان کنید .

طوبا خوش نیت کلاته شاه محمد

1398/08/09

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه در سایت عضو شوید و سپس با دریافت رمز شخصی به سامانه ثنا مراجعه کنید .

بهزاد

1398/08/07

سلام میزنم مشاهده ابلاغ باز نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، مجددا امتحان کنید .

پروین بلندمرتبه

1398/08/07

هرکاری میکنم ثبت نام امکان پذیر نیست چرا انقدر مشکل داره تمام موارد هم به درستی انجام میدم


پاسخ مشاور: سلام، در کدام مرحله با اشکال مواجه هستید؟

09126139527

1398/08/03

92818


پاسخ مشاور: دوست عزیز لطفا به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

۱۷۵۷۲۰۸۲۹۱

1398/08/01

۹۸۱۰۱۰۶۱۲۱۷۰۱۴۴۱


پاسخ مشاور: دوست عزیز برای مشاهده ابلاغیه به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

سیدمحمدداری

1398/07/30

جنس ازرفیقم گرفتن گفته برای من ولی من گردن نگرفتم تووپاسگاه چیزیم امضانکردم ولی دادگاه منوخواسته حالاچیکاربایدبکنم


پاسخ مشاور: ابتدا در دادگاه حاضر شوید . اثبات هر ادعا با مدعی است و دوستتان یا هر فرد دیگر باید ثابت کند که مال شما می باشد .

حسن

1398/07/30

من ثبت نام کردم در ثنا رمز را فراموش کردم در ثبت اطلاعات سری شناسنامه را وارد میکنم قبول نمیکنه چکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، صرفا عدد مربوط به سریال شناسنامه را وارد کنید. 6 رقمی است .

امید

1398/07/30

سلام،برام پیام اومده قرار نهایی برای پرونده صادر شده.اومدم دادسرا گفت برید داخل سایت ثنا همه چیز توضیح داده شده ولی تو سایت ابلاغیه جدیدی برام نیومده،دوباره نمیتونم مرخصی بگبرم برم دادگاه.چی کارباید بکنم؟؟؟؟


پاسخ مشاور: با سلام متاسفانه ابلاغیه در سایت دیرتر از اس ام اس ارسال می شود و قابل مشاهده است . دوباره به سایت مراجعه نمایید .

کامران

1398/07/29

با سلاممن سامانه ثنا ثبت نام کرده ام.ولی درحال حاضر خارج از کشور هستم وموبایلم خاموش است.اگر شکایتی از من صورت گرفته باشد چگونه میتوانم متوجه شوم که چه تاریخی واز طرف چه کسی بوده؟


پاسخ مشاور: سلام، می توانید به دیگری نمایندگی دهید که برای شما سامانه را بررسی کند.

سپهوند-حسن

1398/07/28

ضمن سلام وخسته نباشید.4 روز است پیامک ابلاغ آمده و موفق به دریافت ابلاغ نمیشم....ضمن تشکراز سهل کردن امور..لطفا راهنمایی بفرمایید . با تشکر


پاسخ مشاور: باسلام علی الاصول پیامک زودتر از سامانه برای شما ارسال می شود به دادگاه مراجعه نمایید .

افشین فتحی

1398/07/26

ما از 24مهر دارم تلاش میکنم ابلاغیه خودم راببینم ولی باز نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، بفرمایید در کدام مرحله با اشکال مواجه می شوید .

سید حسین قمی

1398/07/26

من ابلاغیه میخوام اصلا باز نمیکنه دلیلش چیه کمک کنید


پاسخ مشاور: سلام، در کدام مرحله با اشکال مواجه هستید .

ملیحع

1398/07/24

من اصلا" نمیدونم چه ابلاغی برای من ارسال شده که پیامش میاد و هیچ جایی برای راهنمایی نیست


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه تان باید در سایت ثنا ثبت نام کرده و پس از آن ، ابلاغیه تان راببینید.

س

1398/07/24

سلام من الان چندروزه به گوشیم پیام اومده که ابلاغیه شما روی سایت قرار گرفته.وارد سایت هم میشم رمز و همه چی هم درست پیش میره میاد قسمت ابلاغیه جدید قسمت مشاهده رو که میزنم متاسفانه ابلاغیه رو نشون نمیده اصلا باز نمیشه که ببینم چی هست قبلا خوب بود اما الان نمیدونم چیشده باید چیکارکنم ک ابلاغیه رو ببینم؟


پاسخ مشاور: سلام، برای پیگیری این مشکل می توانید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه بفرمایید .

فرهاد

1398/07/23

سلام شکایتی ازکلاهبرداره کردم که کل مدارکی خواسته رابردم قرارشدازدادسرا اس ام اس بیاد الان25روزخبری،نشده چرا


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که رای صادر شود برای شما ابلاغ خواهد شد .

مجیدکردلو

1398/07/23

سلام۷روزمیشه پیامک اومده برام.ولی هرکاری میکنم نمیتونم ابلاغ رو ببینم.رمزدارم.ثبت نام کردم.نمیشه که نمیشه.


پاسخ مشاور: سلام، در کدام مرحله با اشکال مواجه هستید ؟

ابراهیم پرورش روشن

1398/07/22

برای من اصلا سامانه ثنا کار نمیکنه


پاسخ مشاور: سلام، در سایت ثنا ثبت نام کنید؛ پس از آن می توانید ابلاغیه تان را ملاحظه نمایید .

احمد

1398/07/21

سلام چرا نمی شه ابلاغیه ها را مشاهده کرد دلیل چیست


پاسخ مشاور: سلام، پس از ثبت نام در سایت قادر به مشاهده ابلاغیه خواهید بود .

محمدباقرزاده

1398/07/21

عالی

btn-send.jpg

زهرا

1398/07/20

سلام خسته نباشید من رمز شخصی رو فراموش کردم چکار باید بکنم


پاسخ مشاور: با سلام لطفا به مقاله " بازیابی رمز عبور سامانه ابلاغ الکترونیکی " مراجعه نمایید .

اسماعیل

1398/07/18

درود خسته نباشید چرا سریال شناسنامه هشت رقمه اما ۶رقم بیشتر نمیشه نوشت لطفا راهنمایی کنید ممنون


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب عزیز صرفا اعداد شش رقمی را وارد کنید و نیازی به درج ردیف و شماره نیست .

حدیث

1398/07/17

سلام من کدملیمو درست میزنم‌میخوام ابلاغیم رو ببینم همش‌میزنه کد ملی اشتباه میزنی چیکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، مجددا بررسی بفرمایید.

.

1398/07/17

سلام . خسته نباشید . ابلاغیه جدید رو روی مشاهده کلیک میکنم اما باز نمیشه چرا


پاسخ مشاور: سلام، بهتر است از سامانه خارج و دوباره وارد شوید . می توانید با گزینه دریافت آن را ذخیره یا سیو کنید؛ البته در صورتی که نرم افزار مناسب دارید.

مهیار

1398/07/16

سلام من یک بار ابلاغیه ام رو مشاهده کردم الان یادم رفته تاریخ دادگاه رو و دیگه نشون نمیده هر کار میکنم،الان باید چیکار کنم


پاسخ مشاور: سلام، در قسمت ابلاغیه های مشاهده شده جستجو کنید .

فرهاد

1398/07/16

سلام شکایت کلاه برداری کردم که کل مدارکه خواستی رابردم الان پرونده دست پازپرسیه گفتن منتظراس ام اس دادگاه باشین فعلاخبری نشده حالا چیکاربایدبکنم20روزه


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که تغییری در روند پرونده ایجاد شود با پیامک به اطلاع شما می رسد.

3240667487

1398/07/16

1090775527

btn-send.jpg

ایلیا

1398/07/16

سلام الان سه روز پیامک زده ابلاغیه شما داخل سیستم هر روز میرم ومیزنم وقتی میزنم مشاهده ابلاغیه جدیدباز نمیشه من نمیتونم هر دفعه برم دفاتر الکترونیک ودادسرا.البته اون باری که رفتم گفتن برید از داخل سیستم ببینید این سیستم برای راحتی افراد باعث سردرگمی ما شده .


پاسخ مشاور: سلام، در کدام مرحله با مشکل مواجه شده اید ؟

محمدمومنی زاده

1398/07/11

بنده مال باخته هستم کلاه بر داری الکترونیکی بوده 27/6/98 هم در داگاه اراک حضور داشتم قول دادن پول مارا کرفته به حساب ما برگردانن لاکن تاکنون خبری نشده است باید چه کنم


پاسخ مشاور: سلام، می توانید از طریق دادسرا پیگیری کنید .

.

1398/07/10

باسلام چگونه ابلا غیه باز کنم رمز شخصی دارم رمز ثنا هم دارم نوشته در حساب کاربری قرار گرفت


پاسخ مشاور: سلام. ابتدا سایت ثنا را باز کنید و سپس با وارد کردن کد ملی و رمز شخصی وارد سیستم شوید . پس از آن رمز موقت به گوشی شما پیامک می شود که با وارد کردن آن ، داخل حساب کاربری خواهید شد . از قسمت بالای صفحه ابلاغیه های جدید قابل مشاهده خواهد بود.

نجومی

1398/07/10

سلام رمز عبور میزنم بالا نمیاد سیستم چیکار کنم؟؟؟دیر نشه؟؟؟


پاسخ مشاور: سلام، رمز عبور به سامانه ثنا یا رمز عبور موقتی؟؟

زمان میرحسینی

1398/07/09

باسلام آیا فکرکرده اید که هنوز حدود 80 درصد مردم اطلاعاتی درزمینه ابلاغ الکترونیک ندارندواغلب بامشکل مواجه میشوند

btn-send.jpg

ئ

1398/07/08

این سامانه اونقدر داقونه که اصن نمیشه ابلاغیو درش دید شما دارید دروغ می گید یا اینکه سیستم من مشکل دارد که اصلا وارد نمی شود دیگر طاقتم طلاق شد با این سیستم ها مذخرفو........


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم ممکن است سامانه با ایراد موقتی مواجه شده باشد ولی در نهایت می توانید ابلاغیه را در آن مشاهده کنید . ضمنا در صورت اینکه فرصت کافی ندارید می توانید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه بفرمایید .

شکیبی

1398/07/08

سلام چجوری میشه با گوشی دید مگه ابلاغو؟


پاسخ مشاور: سلام، کافیست در سامانه ثبت نام کنید و اپلیکیشن ثنا را بر روی گوشی هوشمندتان نصب کنید .

احمد مردان

1398/07/08

سلام.چرا این سامانه با تلفن همراه خواسته باشی وارد بشی درست باز نمیکنه ولی با کامپیوتر خوبه


پاسخ مشاور: سلام ممکن است اپلیکشین با ایراد مواجه شده باشد موقتا.

سیدسجادصالی

1398/07/08

سلام ابلاغیه اومده نمیدونم چیه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه به سایت ثنا مراجعه نمایید و پس از ثبتنام می توانید ابلاغیه را مشاهده کنید .

هادی

1398/07/07

سلام پیامک ابلاغ امده به گوشیم نوشته اخرین مهلت؟


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه تان در سامانه ثنا عضو شوید تا بتوانید ابلاغیه را مشاهده کنید .

پرهام محب

1398/07/07

سلام ابلاغیه رو از کدوم قسمت ببینم؟ثبتنام کردم.


پاسخ مشاور: سلام، از قسمت ابلاغیه های جدید می تواند ابلاغیه تان را انتخاب و مشاهده کنید .

سالاری

1398/07/07

سلام خسته نباشید به شما و همکاران محترم.با سپاس از مطالب کاربردی و مفیدتان


پاسخ مشاور: سلام، سپاس از حسن توجه شما مخاطب محترم .

حسین حقیقی

1398/07/06

با سلام برای ورود به سامانه ثنا ثبت نام نموده ام و برای من پیامک رمز شخصی آمده است ولی برای ورود کدملی و شماره رمز شخصی را وارد مینمایم وارد نمیشود و پیام میدهد که شماره اشتباه میباشد در ضمن شماره باید از فونت انگلیسی استفاده نمود یا فارسی .با تشکر


پاسخ مشاور: سلام برای حل مشکل خود به دفتر خدمات قضایی مراجعه کنید .

حسین حقیقی

1398/07/06

با سلام برای ورود به سامانه ثنا ثبت نام نموده ام و برای من پیامک رمز شخصی آمده است ولی برای ورود کدملی و شماره رمز شخصی را وارد مینمایم وارد نمیشود و پیام میدهد که شماره اشتباه میباشد در ضمن شماره باید از فونت انگلیسی استفاده نمود یا فارسی .با تشکر


پاسخ مشاور: سلام شما می توانید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید .

سواری

1398/07/06

خوب بود تشکر از شما

btn-send.jpg

پریسا بهشتیان

1398/07/06

سلام برگه ابلاغ آمده برم تو سامانه می تونم ابلاغیه مو ببینم؟


پاسخ مشاور: سلام، باید ابتدا در ساتی ثبت نام کنید و بعد ابلاغیه را مشاهده نمایید.

لیاقتی

1398/07/06

سلام لطف بفرمایید در مورد نحوه ثبت نام تو سایت توضیح بدید ؟


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله ثبت نام در سامانه ابلاغ ثنا مراجعه بفرمایید.

بهزاد

1398/07/05

سلام ابلاغیه دو خونه نماید؟


پاسخ مشاور: سلام، خیر برای مشاهده ابلاغیه تان باید در سامانه عضو شوید.

بهشتیان

1398/07/05

خوب بود تشکر

btn-send.jpg

سمانه

1398/07/05

سلام وققتون بخیر آیا میشه ابلاغیه رو با موبایل هم دید؟


پاسخ مشاور: سلام، بله اپلیکیشن ابلاغیه ثنا را برای گوشی تان دانلود و استفاده کنید .

زینب سلیمانی

1398/07/04

من هرکاری میکنم نمیتونم ابلاغیه جدید رو مشاهده کنم چبکار کنم از طریق هر لینکی هم ک توی سایت هست وارد میشم ولی نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا باید در سایت ثبت نام شده باشید و رمز عبور دریافت کرده باشید.

علی

1398/07/03

سلام.برای اطلاع از ابلاغیه اول پیام میاد که به سامانه مراجع کنیم یا همینطور باید سایت چک کنیم؟


پاسخ مشاور: سلام، اگر در سامانه ثبت نام کردید می توانید وارد شوید و ابلاغیه تان را ببینید .

وحید

1398/07/03

سلام خوبی بعداز وارد کردن درست همه مراحل نمیتونم ابلاغیه رو مشاهده کنم ونشان میدهد که 2بار مشاهده شده،لطفا راهنمایی کنید.آیا برای مشاهده زمان بخصوص دارد


پاسخ مشاور: سلام، بهتر است از سامانه خارج شوید و در فرصت دیگری مجددا امتحان کنید .

ابتين

1398/07/02

از طرف دادسرا پيام اومده ابتدا سايت ثنا مراجعه كنم و سپس به دادسرا مراجعه كنم ، ثبت نام كردم در سايت اما هيچ ابلاغيه اي وجود ندارد


پاسخ مشاور: سلام، پس از ثبت نام در ثنا ، به دادسرا مراجعه نمایید.

مریم السادات جمشیدی

1398/07/02

سلام من رمز ورود را فراموش کرده ام .از فراموشی رمز استفاده میکنم میگوید سریال شناسنامه اشتباه است باید چکار کنم ممنون از راهنمایی شما


پاسخ مشاور: سلام، برای سریال شناسنامه فقط اعداد را وارد نمایید.

م

1398/07/01

ضعیف

btn-send.jpg

امید صالحی

1398/06/31

سلام .برادر من در دادگستری محمود اباد دادگاهی شدم و پرونده بسته شد با حکمی که قاضی داد و حکم قاضی هم انچام دادم.اما امروز از ثامانه ثنا پیام یا همون ابلاعیه امده که هنوز نتونستم واردش بشم ببینم چیه.چکار بایستی بکنم.درضمن نوشته این آخرین ابلاغیه برای شماست.وقتی پرونده بسته شده و قاضی حکم داده میشه مگه دوباره دادخواستم بکنن و روز دادگاه دیگه ای بخوان تایین کنند


پاسخ مشاور: سلام، احتمال دارد که رای دادگاه به شما ابلاغ شده باشد ؛ توصیه می شود در سامانه ثنا عضو شوید و ابلاغیه تان را ملاحظه کنید ؛ در غیر این صورت پیامد احتمالی عدم رویت ابلاغیه به عهده جنابعالی می باشد .

گرجی

1398/06/31

سلام خسنه نباشسید رمز وورود به سیستم چنده؟ باید ثبت نام کرده باشم؟


پاسخ مشاور: سلام، بله باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید و سپس رمز ورود را از دفاتر خدمات قضایی دریافت نمایید.

رضازاده

1398/06/31

سلام ابلاغیه درب منزل؟؟؟؟؟


پاسخ مشاور: سلام، ابلاغیه از طریق سایت ثنا انجام می شود .

احد غلام پور کردانی

1398/06/31

سلام و خسته نباشید به شما خیلی عالب بود تشکر می کنم.


پاسخ مشاور: سلام و سپاس از حسن توجه شما .

محمدکردی

1398/06/31

نظر خود را بیان کنید... باسلام.برامن ۲۸شهریوروقت دادگاه تعیین کردن اما ۳۰شهریور بمن ابلاغ شد وبعدشم پیامک اومد که رأی شماصادرشد اونم بدون حضورمن.حالا من چجوری این جریانوثابت کنم وبه این موضوع اعتراض کنم؟ برادیدن همین رأی صادرشده هم هرکارمیکنم نه سایت بازمیشه نه اپلیکیشن جواب میده.آخه این چ وضعشه ...من به کی شکایت کنم؟ تشکر


پاسخ مشاور: سلام، ظرف بیست روز از تاریخ ابلاغ واخواهی نمایید ؛ در این صورت پرونده مجددا مورد رسیدگی قرار می گیرد.

Ragbaar

1398/06/31

نظر خود را بیان کنید... سلام.برامن ۲۸شهریور وقت تعیین کردن اما ابلاغش ۳۰شهریور برامن اومده.بعدشم دادگاه بدون حضورمن رأی صادرکرده ویک پیامک اومده که رأی شماصادرشد.خب حالامن چجوری ثابت کنم که سامانه بموقع ابلاغ نکرده.برادیدن همین رأی صادرشده هم نه سایت بازمیشه نه اپلیکیشن جواب میده.آخه این چه وضعشه‌؟من به کی شکایت کنم؟تشکر


پاسخ مشاور: سلام، حکم صادر شده غیابی است و ظرف مهلت بیست روز حق واخواهی خواهید داشت .

اکبر

1398/06/31

حداکثر ۳ روز؟خب دیر میشه.من برا فردا یا پسفردا لازممه اطلاع

btn-send.jpg

اکبر

1398/06/31

سلام.ابلاغیه اومده برام اما تاریخ حضور نزده برام.نوع ابلاغیه زده مطلع.راهنمایی لطفا


پاسخ مشاور: سلام، احتمالا برای بیان اطلاعات خود در خصوص موضوعی به دادگاه فراخوانده شده اید.

ميترا محمودي

1398/06/28

ابلاغيه


پاسخ مشاور: به سامانه ثنا مراجعه نمایید .

محدود توانا

1398/06/27

سلام از دادگاه شیراز برام ابلاغیه زدن که در پرونده رای صادر شد بروم سامانه ببینم چطوری


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده رای دادگاه باید در سامانه ثنا عضو شوید تا بتوانید ابلاغیه تان را مشاهده کنید .

کاظمی

1398/06/27

سامانه باز نمی شود


پاسخ مشاور: از سایر لینک های موجود در سامانه عدل ایران برای ورود به سامانه ثنا استفاده کنید.

یلدا محبیان

1398/06/26

سلام رای دادگاه آمده لطفا راهنمایی؟


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده رای دادگاه در سامانه ثنا عضو شوید .

شهیدی فر

1398/06/26

سلام طرح شکایت به دادگاه از طریق سامانه ثنا امکان پذیر است؟


پاسخ مشاور: سلام، بله باید در سامانه عضو شوید .

مائده ممبینی

1398/06/23

ببخشید من قبلا تو سیستم ثنا عضو شده بودم اما رمزش یادم نیست لطفا راهنماییی کنید باید چیکار کنم هر کار میکنم وارد نمیشه؟؟


پاسخ مشاور: سلام، می توانید رمز عبورتان را بازیابی نمایید.

رمضانی

1398/06/23

امکان تغییر رمز عبور به سامانه ثنا وجود دارد ؟


پاسخ مشاور: سلام، بله می توانید از گزینه تغییر رمز عبور، رمز ورود به سامانه ثنا را تغییر دهید .

مهریانی

1398/06/23

ابلاغیه پیامک شده است


پاسخ مشاور: برای مشاهده ابلاغیه در سایت ثنا عضو شوید.

محمد

1398/06/23

سلام لطفا بفرمایید در صورتی که ابلاغ مشاهده نشه چه اتفاقی میفته؟


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است فرصت حضور در دادگاه یا اعتراض به رای دادگاه را از دست بدهید .

محسن بخشی

1398/06/22

سلامخسته نباشین چطوری میشه ابلاغیه های که برامون پیامک میشه موضوعشو بخونیم


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه هایتان باید ابتدا در سایت ثنا عضو شوید.

راوندی

1398/06/20

ببخشید چند روز از تاریخ دیدن ابلاغیه میتونم تجدید نظر خواهی کنم؟ این مهلت چند روزه؟لطفا سریع پاسخ بدید ممنون میشم؟


پاسخ مشاور: سلام، بیست روز از تاریخ مشاهده ابلاغیه فرصت تجدید نظر خواهی خواهید داشت .

پوریا

1398/06/20

سلام خسته نباشید برای من پیامک ابلاغیه اومده باید تو سایت ثنا ببینمش؟


پاسخ مشاور: سلام، بله کلیه اوراق ابلاغیه از طریق این سامانه ارسال می شود.

احمدی

1398/06/20

سلام و خسته نباشید به شما، سوالی که از محضر محترمتان دارم این هست که آیا می توان بدون ورود به سامانه از ابلاغیه مطلع شد؟ به دلایلی فعلا امکان عضویت در سامانه را ندارم و نگرانی ام از بابت از دست رفتن فرصت است.تشکر مجدد از لطف شما بزرگوار.


پاسخ مشاور: سلام، ابلاغ از طریق سامانه ثنا انجام می شود ؛ اما شاید با مراجعه به شعبه دادگاه شما را راهنمایی کنند.

حسن زاده

1398/06/17

سلام و عرض خسته نباشید به شما.سوالی که دارم این هست که اگر شخص به سامانه ثنا مراجعه نکنه و ابلاغیه رو نخونه چه اتفاقی می افته؟


پاسخ مشاور: سلام، پیامدها و عواقب احتمالی عدم ملاحظه ابلاغیه به عهده خود شخص است و اگر به موجب آن فرصت اعتراض به رای یا امکان حضور در جلسه دادرسی را از دست بدهید دادگاه دلیل شما را موجه نمی داند .

رهبری

1398/06/17

سلام رمز یادم رفته میزنم فراموشی میگه سریال شناسنامه اشتباه چکارکنم؟؟؟


پاسخ مشاور: سلام، برای وارد کردن سریال شناسنامه فقط اعداد را وارد کنید.

رامین سعیدی

1398/06/16

خسته نباشید خیلی خوب بود ممنون.


پاسخ مشاور: سپاس از توجه شما، موفق باشید.

گرجیان

1398/06/16

سلام و وقت بخیر،رمز عبور سامانه ثنا چیست؟


پاسخ مشاور: سلام، پس از ثبت نام اولیه در سامانه ثنا ، باید به دفتر خدمات قضایی مراجعه کرده و رمز عبور دریافت کنید .

مولود

1398/06/16

سلام خسته نباشید یه برگه از دادگاه اومده نوشته برم ابلاغمو ببینم لطفا راهنماییم کنید؟


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه باید در سایت ثنا عضو شوید.

Hosein

1398/06/14

سلام هر چه قدر رمز شخصیمو میزنم میگه اشتباه هست


پاسخ مشاور: سلام، می توانید رمز عبورتان را بازیابی نمایید.

قاسمی صلواتی

1398/06/14

خسته نباشید سایت رو باز نمی کنه لطفا راهنمایی کنید؟


پاسخ مشاور: سلام، از سایر لینک های موجود در سایت عدل ایران برای ورود به سامانه استفاده کنید.

حجت دارایی

1398/06/14

ابلاغیه


پاسخ مشاور: برای مشاهده ابلاغیه در سایت ثنا عضو شوید .

تینا گودرزی

1398/06/13

سلام ببخشید من نمی تونم تو سایت ثبت نام کنم.میشه برم دادگاه بپرسم ابلاغیه ام چیه؟


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است شما را از جریان پرونده مطلع کنند؛ اما بهتر است در سایت ثبت نام کنید تا خسارتی به شما وارد نشود.

مبین

1398/06/13

سلام خسته نباشید تو سایت ثنا تمام ابلاغیه ها میاد؟منظورم اینه که اگر چند جا دعوایی اقامه بشه؟


پاسخ مشاور: سلام، بله تمامی ابلاغیه های شخصی در پورتال وی درج می شوند.

لطفی فروشانی

1398/06/12

خیلی ممنون عالییییییییی بود.....


پاسخ مشاور: سلام، با سپاس از توجه شما.

طیب زاده

1398/06/12

سلام من هر چی می خوان وارد سایت شم برا ثبت نام نمیشه میگه اطلاعات غلطه


پاسخ مشاور: سلام، از گزینه "من در این سایت ثبت نام نکرده ام" استفاده کنید.

خسروی

1398/06/12

خسته نباشید مشاهده ابلاغیه تو سایت ثنا آسونه؟خودم می تونم انجامش بدم؟راستش باید برم کافی نت


پاسخ مشاور: سلام، بله خودتان هم می توانید در سایت ثبت نام کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله "راهنمای جامع سامانه ثنا" مراجعه بفرمایید.

محمد

1398/06/12

سلام می خواهم ابلاغیه را باگوشی چه جوری باید باز کرد


پاسخ مشاور: سلام، نرم افزار ابلاغیه را بر روی گوشی نصب کرده و پس از ثبت نام در سامانه ثنا و دریافت رمز عبور، ابلاغیه تان را مشاهده کنید.

جعفر از لنگرود

1398/06/11

خسته نباشید بهم پیامک ابلاغیه اومده باید چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، باید در سایت ثنا ثبت نام کنید تا بتوانید ابلاغیه هایتان را مشاهده کنید.

طالب زاده

1398/06/11

باز خوبه یه نفر هست که پاسخگو باشه این حرکت رو باید خود سایت ثنا انجام میداد.خدا قوت میگم.


پاسخ مشاور: سلام و با سپاس از توجه شما.

مولایی مجید

1398/06/11

سلام من هر چی اطلاعاتم رو وارد می کنم میگه اشتباه.ثبت نام هم کردم کلی هم هزینه دادم قبلا. واقعا چ وضعشه شورشو دراوردن


پاسخ مشاور: سلام، برای اطمینان از صحت اطلاعات، می توانید رمز عبورتان را بازیابی کنید.

تقوی نژاد

1398/06/11

سلام یه برگه از دادگاه اومده نوشته برای دیدن ابلاغیه ها بریم سایت ابلاغیه می خوام بدونم آیا میشه سایر ابلاغیه ها رو هم با برگه بفرستن؟آخه اینجوری خیلی راحت تره برای من


پاسخ مشاور: سلام، خیر متاسفانه برای مشاهده ابلاغیه هایتان باید به سامانه ثنا مراجعه نمایید.

محمد

1398/06/11

سلام . میخواستم بدونم میشه ابلاغیه رو تو سامانه ثنا پرینت بگیرم ؟


پاسخ مشاور: بله . می تونین روی گزینه دریافت نسخه چاپی ابلاغیه کلیک کنین و فایل پی دی اف ابلاغیه رو رو کامیوتر و یا گوشیتون ذخیره کنین و از اون فابل برای پرینت استفاده کنین .

رمضان زاده

1398/06/07

رمز موقت چیست؟


پاسخ مشاور: سلام، رمز موقت برای ورود به سامانه ثنا رمزی است که به گوشی تلفن همراه شخص متقاضی ارسال می شود.

شهریاری

1398/06/07

ابلاغیه رو اگر نتونیم ببینیم اینو چجوری میشه ب دادگاه ثابت کرد که ابلاغیه رو ندیدم؟


پاسخ مشاور: مخطاب عزیز زمانی که پیامک ابلاغیه به شما ارسال می شود به نوعی ابلاغ به شما انجام شده است و پیامدها و آثار ابلاغ بر آن مترتب است؛ در صورتی که برای دریافت ابلاغیه با مشکل مواجه هستید آن را بیان کنید تا در صور امکان راهنمایی لازم انجام شود. موفق باشید.

حمید

1398/06/07

سلام، می دونم ثنا وابسته به شما نیست اما واقعا سیستم ضعیفیه اصلا نمیشه وارد شد بعضا و کلی مشکل جزییه دیگه که باید حل بشه ممنونم از توضیحات خوبتون و پاسخگویی به سوالات شهروندان


پاسخ مشاور: سپاس از توجه شما و با آرزوی موفقیت.

معراجیان

1398/06/06

ببخشید من رمز عبورم رو میزنم میگه اشتباهه


پاسخ مشاور: سلام، می توانید رمز عبورتان را بازیابی نمایید.

شیما محسنی

1398/06/06

سلام، پیامک اومده قرار نهایی صادر شده باید چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، باید به شعبه دادسرا مراجعه و از موضوع قرار مطلع شوید.

محمد

1398/06/06

سلام تا کی فرصت هست ابلاغیه رو دید؟


پاسخ مشاور: سلام، معمولا مهلت زمانی ابلاغیه به شما با پیامک اطلاع داده می شود.

مجید صبوری

1398/06/05

سلام خسته نباشید من می خوام ثبتنام کنم اما برا مشخصات سریال شناسنامه میزنم میگه اشتباهه لطفا راهنمایی کنید؟


پاسخ مشاور: سلام تنها عدد مربوط به سریال شناسنامه را وارد کنید.

اسعدیان

1398/06/05

سلام، برای من بالا ابلاغیه هام زده صفر این یعنی چی؟


پاسخ مشاور: سلام، یعنی ابلاغیه جدیدی برای مشاهده ندارید.

سپهر رسولی فر

1398/06/04

چرا صفحه ابلاغیه من فرق داره با شما؟ جالبه ..


پاسخ مشاور: سلام، احتمالا با به روز رسانی سایت این اختلاف ایجاد شده است. اما به لحاظ محتوایی یکسان است.

احمد علویان

1398/06/04

ببخشید برای من پیامک اومده آخرین مهلت مشاهده ابلاغ اما وقت نمی کنم ثبتنام کنم خودم و بلد هم نیستم میشه واسم ثبت نام کنید؟


پاسخ مشاور: سلام، خیر متاسفانه امکان پذیر نیست و در صورت ضیق وقت می توانید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کرده و همانجا ابلاغیه را مشاهده کنید.

احسان قاسمی

1398/06/04

به نظر من که همه اگر موقع گرفتن رمز تغییرش بدن دیگه گم کردن رمز و این چیزا پیش نمیاد. شدیدا توصیه می کنم رمزتونو به یه رمز ساده تغییر بدید.


پاسخ مشاور: سلام، سپاس از شما.

نجمه صدوری

1398/06/04

سلام میشه به سوال منم جواب بدید؟من رمز عبورم رو گم کردم و اصلا یادم نمیاد چیه لطفا راهنماییم کنید برای اینکه زمز عبور بگیرم دوباره مرسیی


پاسخ مشاور: سلام، می توانید از گزینه بازیابی رمز عبور اقدام نمایید.

خردمند

1398/06/04

ببخشید من وقتی رمزمو میزنم میگه اشتباه در حالیکه مطمئنم درسته باید چیکار کنم؟خیلی هم وقت ندارم؟


پاسخ مشاور: سلام، از گزینه بازیابی رمز عبور اقدام کنید.

سدیقه

1398/06/04

خسته نباشید احضاریه های دادگاه هم از طریق سایت ثنا انجام میشه؟


پاسخ مشاور: سلام، بله احضاریه نیز به نوعی ابلاغ دادگاه است .

بهمن

1398/06/03

آیا میشه کد ملی و شماره تماس مال یه نفر نباشه وثبت نام کرد


پاسخ مشاور: سلام، بله ولی تکمیل مشخصات ثبت نام و مشاهده ابلاغیه نیازمند حضور شخص می باشد .

مرادی

1398/06/03

سلام،من قبلا ابلاغیه مو مشاهده کردم ولی الان فقط شماره و تاریخ صدورش میاد بالا،میزنم رو مشاهده شده ها ولی متنش نمیاد!یادم نیست اونبار دقیقا گفته بود به کدوم شعبه مراجعه کنم!باتوجه به اینکه من دو روز دیگه بایدبرم سراغ شکایتم،لطفا راهنمایی کنیدساعت و مکان احضارم رو از کجا پیدا کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، علی القاعده باید ابلاغیه های قبلی شما نیز قابل مشاهده و دریافت باشند؛ اما با توجه به اینکه فرصت زیادی برای این کار ندارید پیشنهاد می شود به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه بفرمایید و مشکل سیستم را جویا شوید و در صورت امکان نتیجه را در همین صفحه برای سایر مخاطبان درج نمایید .

تالی نژاد

1398/06/02

سلام، عذر می خوام چجوری می تونم تو سایت ثبتنام کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله " نحوه ثبتنام در سامانه ثنا " مراجعه نمایید.

سعیدی

1398/06/02

هم ثبت نام کردم هم رمز شخصی دارم اما وارد نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، از صحت رمز ورود خود مطمئن شوید و مجددا امتحان کنید .

محمد

1398/06/02

سلام من می خوام تو سایت ثبت نام کنم وارد سایت که می خوام نمی دونم چی باید بزنم که وارد سایت بشه چون نوشته کد ملی و رمز عبور و من رمز عبور ندارم؟


پاسخ مشاور: سلام، برای ثبت نام در سامانه از این لینک استفاده بفرمایید. http://sana.adliran.ir/Sana/Index#/RealRegister

نریمانی

1398/06/01

سلام من هر کاری میکنم ابلاغیه داخل ثنا را وارد نمیشود که ابلاغیه خود را مشاهده کنم


پاسخ مشاور: با سلام متاسفانه این سامانه گاها با مشکل مواجه می شود .

سیدی اولاد

1398/06/01

سلام شماره ملی و رمز وارد می کنم چیزی باز نمی کنه


پاسخ مشاور: سلام، از صحت رمز خود اطمیان پیدا کنید و مجددا امتحان نمایید.

فرزانه

1398/06/01

سلام چطورمیتوان ازعنوان ابلاغ الکترونیکی باخبرشویم


پاسخ مشاور: سلام با ورود به سامانه ثنا و مشاهده ابلاغیه می توانید از عنوان ابلاغیه خود مطلع شوید .

ثنا

1398/06/01

سلام.خسته نباشید.دیگه ابلاغیه نمیاد درب منزل اگر توی سامانه ثنا نام نویسی کرده باشیم؟


پاسخ مشاور: سلام. خیر ، ابلاغ صرفا از طریق سامانه ثنا انجام می شود .

حسن

1398/06/01

ابلاغ قبلی رانمی توانم مشاهده کنم


پاسخ مشاور: سلام، پس از وارد کردن کد شخصی و شماره ملی ، به صفحه ای هدایت می شوید و باید رمز موقت را وارد کنید . سپس از نوار بالای صفحه ، گزینه " صفحه اصلی " را انتخاب کرده و بر روی قسمت ابلاغیه های مشاهده شده کلیک کنید .

فرهمندیان

1398/06/01

عالی

btn-send.jpg

مرشدبکی

1398/05/31

آقا من نمی تونم وارد سایت شم ولی قبلا وارد شدم و ابلاغمو دیده ام. میگه رمز عبور اشتباه.چیکار کنم حالا من ؟ فوی جواب بدید تورو خدا.


پاسخ مشاور: سلام، می توانید از گزینه بازیابی رمز عبور، مجددا رمز عبور دریافت کنید.

محبیان

1398/05/31

سلام خدا قوت .این حجم از نظرات و بازیدد مطلب نشون دهنده اهمیت سایت ثنا برای مردمه .بازم خدارو شکر که یکی هست پاسخگو باشه. تشکر از شما و کارشناسان خوبتان.


پاسخ مشاور: سلام، تشکر از حسن توجه شما مخاطب محترم.

کسری نظام دوست

1398/05/31

سلام من نمی تونم وارد سایت بشم اصلا این رمز عبوره چیه؟


پاسخ مشاور: سلام، رمز عبور شخصی را باید بعد از ثبت نام در سامانه از یکی از دفاتر خدمات قضایی دریافت نمایید.

ابذری

1398/05/31

سلام خدمت مشاوران محترم و خسته نباشید سایت بسیار خوبی است من بارها مطالب شما را مطالعه کرده ام در حال حاضر از کسی بابت چک اظهارنامه فرستادم این اظهارنامه هم از طریق سامانه ثنا ارسال می شود؟


پاسخ مشاور: بله دوست عزیز اظهارنامه نیز به عنوان یک ابلاغیه از طریق سامانه ثنا ارسال می شود .

احمد

1398/05/30

سلام خسته نباشید میخواستم بدونم سایت ثنا قطع شده چون هر کاری میکنم داخل نمیره


پاسخ مشاور: سلام، از سایر لینک های موجود در سایت عدل ایران برای ورود به سامانه استفاده کنید .

الماسی

1398/05/30

ببخشید من واسم پیام اومده ابلاغیه دارید حالا باید حتما تو سایت ثبت نام کنم؟ ابلاغم پیامک نمیشه؟


پاسخ مشاور: سلام، خیر برای مشاهده ابلاغیه تان باید در سایت ثنا ثبت نام نمایید.

سهراب

1398/05/30

خسته نباشید من خیلی وقت بود می خواستم ثبت نام کنم تو سایت و ابلاغمو بگیرم متاسفانه نمیشد.الان با توضیحات شما خداروشکر تونسم ابلاغموو ببینم خیلی خوشحال شدم خواستم تشکری هم از شما کرده باشم.


پاسخ مشاور: سلام، تشکر از حسن توجه شما مخاطب محترم و با آرزوی موفقیت.

محمد

1398/05/30

سلام، خسته نباشید آیا برای ابلاغ ثنا میشه گفت که به اینترنت دسترسی نداشتم و نتونستم ببینم ابلاغیه رو؟ می پذیرن این موضوعو؟


پاسخ مشاور: سلام، متاسفانه خیر، این موضوع عذر موجهی محسوب نمی شود و ابلاغ به شما انجام شده است.

مهدی قربانی

1398/05/30

با سلام ضمن تشکر از راه اندازی سامانه خواهشمندم در صورت امکان یکمی برای دسترسی اسان به پرونده تمدیدات لاز سنجیده شود چون من یک روز کامل یا در انتظار ارسال رمز بودم بعد دریافت رمز هم چند ساعت دنبال رمز شخصی بعد ورود هم که هیچ اطلاعاتی از پرونده نیست کلا نمیشه فهمید که از کجا باید شروع کرد و نقطه پایانی کجا هست باتشکر


پاسخ مشاور: سلام، مخاطب محترم عنایت داشته باشید که سامانه ثنا ارتباط تشکیلاتی با سایت مشاوره حقوقی دینا ندارد و در سایت دینا صرفا راهنمای ورود به سامانه هت مشاهده ابلاغیه نوشته شده است . برای ثبت نام در سامانه اول مشخصات فردی تان را در سایت درج کنید و با گرفتن کد رهگیری به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه بفرمایید. موفق باشید.

رجبی

1398/05/30

ابلاغیه دعاوی خانوادگی هم در همین سامانه قابل مشاهده است ؟


پاسخ مشاور: بله دوست عزیز

رضوی

1398/05/30

سلام برای ثبت نام در سامانه می توانم اطلاعاتم را بدهم تا مشاوران شما ثبت نام کنند؟


پاسخ مشاور: خیر دوست عزیز متاسفانه چنین امکان در سامانه هیوا وجود ندارد .

جهانتاب

1398/05/28

سلام و عرض ادب. برای بنده پیامکی از ابلاغ آمده است باید چه اقدامی انجام دهم؟


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت ابلاغیه ، در سایت ثنا عضو شوید و با دریافت رمز شخصی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اقدام به مشاهده ابلاغیه نمایید.

محمد

1398/05/28

سلام من می خوام تو سایت ثبت نام کنم چ مدارکی میخاد؟


پاسخ مشاور: سلام، در مرحله اول باید مشخاصت فردی اعم از نام، نام خانوادگی شماره شناسنامه و ملی، کد پستی و تصویر 3*4 را در اختیار داشته و وارد نمایید.

وحید

1398/05/28

من چجوری باید بفهمم وکیلم شکایت منو ثبت کرده ؟


پاسخ مشاور: برای اطلاع از این موضوع باید از وکیل بخواهید که مدارکی که دال بر ثبت شکایت است را به شما ارائه کند.

سعید

1398/05/28

سلام این سایت شما خودش نمی تنونه دسترسی یه ابلاغیه بذاره؟


پاسخ مشاور: خیر دوست عزیز ارسال الکترونیک ابلاغیه منحصرا از طریق سایت عدل ایران ممکن است .

غلامحسین

1398/05/27

سلام ما یک موتور سیکلت داشتیم سرقت شده و مضنون هم به کسی بودم و چون خودم نتونستم برم در بیمارستان بودم و اخرین ابلاغیه در پایان سال ۹۷ بوده از بعد از اون چرا خبری بهم نشده و موتور در۲۰ برج ۹سال ۹۷ ربوده شده من باید برا پیگیری پرونده کجا برم ممنون


پاسخ مشاور: سلام، به نظر می رسد که ابلاغیه های مربوط به پرونده را ملاحظه نکرده اید. می توانید با مراجعه به سامانه ثنا از جزییات مربوط به پرونده مطلع شوید.

افلاکی

1398/05/27

خسته نباشید به شما و همه همکاران ممنونم بابت پاسخگویی تان.من رمزم را فراموش کرده ام و نمی توانم وارد شود باید چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، با استفاده از لینک زیر رمز مجدد دریافت کنید : http://sana.adliran.ir/Sana/Index#/ForgetPassword

محمد

1398/05/27

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا عضو شوید.

زرنوش

1398/05/27

سلام خسته نباشید ابلاغیه واسم اومده باید چیکار کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا باید در سایت ثنا عضو شوید و با گرفتن رمز شخصی تان، به سامانه وارد شده و ابلاغیه را مشاهده کنید.

سارا رحیمی

1398/05/27

من نمی تونم ابلاغیه مو ببینم باید چکار کنم؟


پاسخ مشاور: دوست عزیز باید از اینترنت با سرعت بالا استفاده کنید در صورتی که در این شرایط هم نتوانستید به سایت دسترسی پیدا کنید به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه کنید .

صادق احمدیان

1398/05/27

سلام برای دادسرا شکایت کردیم ابلاغیه هم روی همین سایت میاد؟


پاسخ مشاور: تمامی ابلاغیه های دادگستری از طریق این سامانه قابل رویت است

یزدان

1398/05/26

سلام برای دیدن ابلاغ کدملی ورمز شخصی راوارد میکنم کامنتی واردشده رمزموقت نمیاد


پاسخ مشاور: سلام، در سایت ثنا ثبت نام شده اید؟

.

1398/05/24

سلام من یک سووال دارم از محضرتون تا حالا خودتون یکبار تونستید مشخصات خودتون وارد کنید و به داخل سامانه برید ما که هرچه سریال سناسنامه را وارد میکنیم اشکال دارد خواهشا یکی توضیح بئه


پاسخ مشاور: سلام، بله ثبت نام در سایت امکانپذیر می باشد. برای سریال شناسنامه صرفا همان عدد شش رقمی را وارد کنید و عدد مورب را لازم نیست وارد نمایید.

حميد

1398/05/24

خوب

btn-send.jpg

فاطمه مجیدی

1398/05/22

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام برای مشاهده ابلاغیه تان در سایت ثنا عضو شوید.

ali

1398/05/22

سلام چجوری ابلاغمو پرینت بگیرم؟


پاسخ مشاور: سلام، از گزینه چاپ ابلاغیه استفاده نمایید .

سپیده واعظی

1398/05/09

دیدن ابلاغیه


پاسخ مشاور: برای مشاهده ابلاغیه عضو سایت ثنا شوید.

بی نام

1398/05/08

سلام از حساب بانکی خود بصورت اینترنتی برداشت شده تو سامانه و دفتر قضای شکایت کردم ولی تا حالا دادگاه برام پیام نفرستادن که حکم قضایی بگیرم که بدم پلیس فتا حالا من چه کار کنم کجا مراجعه کنم


پاسخ مشاور:

سلام یکم باید صبور باشین به تدریج ابلاغ ها انجام میشه

حمید حسین زاده

1398/05/08

دیدن ابلاق


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه از سایت نخست باید عضو سایت ثنا باشید.

.

1398/05/06

سلام ،برا من اس ام اس اومده که براپرونده سرقت من حکم صادر شده،ولی توی سامانه نیست ،لطفا راهنمایی کنینممنونم


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا وارد سامانه شوید.سپس بر روی گزینه پیگیری پرونده کلیک نمایید.با وارد کردن کدملی و رمز عبور وارد مرحله بعدی شده و رمز موقت را وارد نمایید.سپس میتوانید با کلیک بر گزینه بازیابی اطلاعات پرونده ها از روند پرونده اطلاع حاصل نمایید.

سعید

1398/05/05

هم ثبت نام کردم هم رمز شخصی دارم اما راه نداره مشاهده کرد هرجا رفتم نشد


پاسخ مشاور: سلام، برای ورود به سایت ثنا با مشکل مواجه می شوید؟

شهنازمجردی

1398/05/04

س من مسافرم اومدم کرج ماشینموخوابوندن شوهرم فلجه خودمون مستاجریم خرج خونمون باماشین درمیاریم الان۲۰روزه میخوام بدونم که کی پیام برام میادباتشکر


پاسخ مشاور: سلام، متاسفانه زمان مشخصی را نمی تواند تعیین کرد؛ می توانید به صورت حضوری موضوع را پیگیری کنید و دلایل خود را توضیح دهید.

زيور

1398/05/04

سلام من از فروردين ماه منتظر ابلاغيه ي انحصار وراثت هستم ولي هنوز اس ام اسي برام نيومده چكار بايد بكنم ؟ ممنونم از جوابتون.


پاسخ مشاور: سلام، برای اطمینان از اینکه ابلاغیه دارید یا خیر می توانید به سایت ثنا مراجعه کنید.متاسفانه زمان بخخصوصی را نیم شود پیش بینی کرد.

كوروش

1398/05/04

سلام من سه چهار ماهي ميشه كه منتظر ابلاغيه هستم خيلي طول ميكشه؟


پاسخ مشاور: سلام، مدت زمان مشخصی را نمی توان تعیین کرد؛ برای اطمینان می توانید به سایت ثنا وارد شوید و ابلاغیه هایتان را چک کنید.

کامبیز

1398/05/04

از دیروز تاحالا هر چیز رمز میزنم وارد نمیشه، چرا..؟


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا از صحیح بودن رمز عبورتان مطمئن شوید. در غیر این صورت می توانید از گزینه تغییر رمز عبور استفاده کنید.

امیررضا

1398/05/03

خیلی برنامه مزخرفیه،چرا باگوشی باز نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه تان باید در سامانه ثبتنام کرده باشید و کد اختصاصی رمز عبور را دریافت نموده باشید.

پارميس

1398/05/03

سلام اگر تاريخ ابلاغيه گذشته باشه چه بايد كرد؟


پاسخ مشاور: سلام، ممکن است بتوانید به حکم صادر شده اعتراض کنید.برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله " روش های اعتراض به رای دادگاه" مراجعه نمایید.

زيبا

1398/05/03

سلام من كد قوه ي قضائيه را برام اس ام اس كردن چهار ماه پيش ، الان چطوري بايد بفهمم كه ابلاغيه ي دادگاه برام مياد ميشه لطفا راهنمايي كنيد ممنونم.


پاسخ مشاور: سلام، معمولا اگر ابلاغیه ای داشته باشید به شما پیامک ارسال می شود؛ در غیر این صورت خود شما می توانید به سایت مراجعه کنید تا از دریافت ابلاغیه مطمئن شوید.

اکرم شربتداران

1398/05/02

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: سلام، برای مشاهده ابلاغیه به سامانه ثنا مراجعه نمایید.

اسماعیل خانقائی عراق

1398/05/01

گفتم سامانه ثنا برای 2نفر ازیک خط با دورمز جدا گانه ثبت نام کرده حالا خودم میتوانم وارد شوم اما نفردیگر بارمز خودش نمیتواند چرا


پاسخ مشاور: سلام، مجددا ثبت نام را انجام دهند.

مرتضی

1398/05/01

سلام .چند سال پیش در سامانه ثبت نام کردم رمز عبور را فراموش کردم حالا چگونه وارد سایت بشوم .تشکر


پاسخ مشاور: سلام، با ورود به سایت و استفاده از گزینه " رمز عبورم را فراموش کرده ام" می توانید رمز را بازیابی کنید.

فرامرز شعبان زاده

1398/05/01

با درود سایت خیلی خیلی خیلی به سختی باز می کند خواهشا سرعت را افزایش دهید


پاسخ مشاور: سلام، سایت سامانه ثنا متعلق به قوه قضاییه است و ارتباطی به سایت مشاوره حقوقی دینا ندارد، با این وجود می توانید از سایر لینک های موجود در سایت عدل ایران برای ورود به سامانه ثنا استفاده کنید . موفق باشید.

Saman

1398/04/29

سلام چطور میتونم جواب ابلاغیه رو مشاهده کنم لطفا راهنمایی کنید ممنون


پاسخ مشاور: سلام، سایت ثنا برای مشاهده ابلاغیه های شماست و در صورتی که می خواهید ابلاغیه تان را ببینید باید نخست در این سامانه عضو شوید و مراحل مشاهده ابلاغیه که ذکر شد را انجام دهید .

فاطمه صفری

1398/04/28

سلام چه جوری می شه ابلاغیه الکتریکی رو با گوشی مشاهده کرد کد ملی و رمز شخصی رو درست زدم ولی می گه اشتباه است


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا باید در سایت ثبتنام کنید .

س آ

1398/04/27

چطوري ميشه روند پرونده رو از سامانه ثنا مشاهده كرد؟ اصن نميشه وارد سايت شد؟ اين رمز عبورا الكيه كه ميدن؟


پاسخ مشاور: سلام، با در دست داشتن کد شخصی که از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دریافت کردید و کدی که به تلفن همراه شما ارسال می شود می توانید وارد سایت شوید.

مجتبی شعبانی رکنی

1398/04/27

کد ثنا


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت این کد باید به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید.

عباس مشهدی

1398/04/21

خوب


پاسخ مشاور:

محمدرضا

1398/04/19

سلام اقای مصیب غفوریان به دلیل اینکه مهریه خانم شما عندالمظالبه هست باید اول با خانمت یا خانواده خانمت بصورت توافقی مهریه را کنار بیایید حالا بخشش یا اینکه نمیبخشه اگر نبخشه اعم مهریه نفقه و... باید شما مراحل قانونی که دادگاه از خانم شما طرفداری میکنه رو بگذرانید پس باید اول نفقه مهریه رو حل کنی وکیل بگیرید راهنمایی میکنن با تشکر محمدرضا جهان تیغ

btn-send.jpg

رحمت

1398/04/17

باسلام چگونه میتوان گردش کارمراحل دادرسی وپرونده ای که خواهان یا خوانده آن هستی ببینی در چه مرحله ای هست سایت یا سامانه آن را اعلام بفرمایید .ممنون ازشما


پاسخ مشاور: سلام، از طریق سامانه ثنا قادر به مشاهده جزییات مربوط به پرونده خواهید بود.

1620381079

1398/04/15

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید تا ابلاغیه خود را مشاهده نمایید .

مصیب غفوریان

1398/04/14

من چندین پرونده خانواده گی دارم ولی من هرکارمیکنم مشگلم هل بشه ولی هل نمیشه من باید چکار کنم دادگاه هم میریم قاضی طرف داری خانوممو میکنه


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که پرونده شما مربوط به طلاق ، مهریه ، نفقه و مسائلی از این قبیل است به مقاله های مرتبط مراجعه و مطالعه بفرمایید و اگر سوال یا ابهامی در خصوص موضوعات دارید با ما در میان بگذارید.

جابرنظری

1398/04/12

سلام من میخوام پیگیر پرونده زمینمون باشم ولی هر کاری میکنم ارور میده من الان ثبت ثنا دارم چرا برام ابلغیه نمیاد البته من گرگان ثبت نام کردم ولی دعوی زمین علی اباد هستش لطفا راهنمایی کنید ممنون


پاسخ مشاور: باسلام در صورت داشتن کد میتوانید به سامانه وارد شوید و در غیر این صورت به کافی نت یا دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید .

مهران

1398/04/08

سلام.براى من دادنامه اى صادر شده و در آن نوشته كه ضمن نقض راى صادره,قرارجلب به دادرسى صادر ميكرددكه معنى ومفهوم آنرا متوجه نميشوم.راهنمايى ميخواستم


پاسخ مشاور: سلام رای صادر شده نقض شده و در صورتی که بازپرس تشخیص دهد که متهم پرونده ، مجرم است و جرم توسط او رخ داده است ، اقدام به صدور قرار جلب دادرس می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله قرار جلب دادرس چیست مراجعه نمایید .

بیات

1398/04/07

سلام نمی تونم واردسایت شم همش خطای کدملی و کد امنیتی میگیره درصورتی ک هردو را درست وارد میکنم


پاسخ مشاور: با سلام به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

رضا عبدی

1398/04/07

ضرب و جرح


پاسخ مشاور: لطفا به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید تا بتوانید ابلاغیه خود را مشاهده کنید .

ناشناااااااس

1398/04/06

مردم کم گرفتاری دارن اینم بهش اضافه شد خیلی سامانه بیخودیه

btn-send.jpg

بهار

1398/04/04

با سلام و احترام از طریق وکیل درخواست طلاق داده مدادگاه اولیه تشکیل شدولی هیچ ابلاغیه برای من در ثنا نیامده حتی ثبت دادخواست طلاق هم نیس!


پاسخ مشاور: سلام در صورتی که کد پیگیری که دادگاه به وکیل اعلام کرده را درست وارد می کنید می توانید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید و در صورتی که به سامانه ارتباطی نداشته باشد به دادگاهی که پرونده در انجا بررسی می شود مراجعه کنید و پیگیر کارهای وکیل خود باشید .

مرتضی

1398/04/04

روش بسیار بد است هر پارامتری که درست وارد میکنی پیام میده اشتباه است برای وضع فعلی همان کاغذ ومداد کفایت کند


پاسخ مشاور: دوست عزیز سامانه ثنا برای سهولت در امر ابلاغ و دریافت ابلاغیه و سایر اوراق قضایی می باشد .

داریوش مروتی

1398/04/02

ابلاغیه


پاسخ مشاور: به ادرس http://eblagh.adliran.ir مراجعه نمایید .

احسان عظیمی

1398/04/02

ابلاغیه


پاسخ مشاور: به ادرس http://eblagh.adliran.ir مراجعه نمایید .

محمد

1398/04/02

سایت ابلاغ افتضاح ااست خیلی خیلی


پاسخ مشاور: می توانید سوال خود را مطرح نمایید .

فریبا چملانیلن

1398/04/01

ماشین ما به سرقت رفته پنج ماه پیش سارق ماشین ما دستگیر شده وما به مجتمع شهید بهشتی شعبه ۹ شکایت کرده ولی تا کنون ابلاغیه برای ما نیامده است لطفا ما را راهنمایی کنید با تشکر


پاسخ مشاور: باسلام در صصورت دریافت کد پیگیری و وارد شدن در سایت برای شما ابلاغیه نیامده می توانید به شعبه دادگاه مراجعه نمایید و در صورتی که نمیتوانید وارد سایت شوید به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

محمد جهان ارا

1398/03/31

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: به ادرس http://eblagh.adliran.ir مراجعه نمایید .

عباس نصیری

1398/03/29

فقط سردرگمی آوارگی نصیب شاکی میشه...من خودم بااین پیجیدگی از ادامه شکایت صرفنظر واز حق خودم گذشتم وبر شورای حل اختلاف نفرین میکنم

btn-send.jpg

گمنام

1398/03/22

خیلی پیچیده و مزخرفه

btn-send.jpg

فرهادی

1398/03/21

نظر خود را بیان کنید... باسلام وادب.من اشتباها به کارت کسی واریر کردم او هم نمیدهدباید به کجاشکایت کنم ک حقمو بگیرم


پاسخ مشاور: سلا شما میتوانید با مراجعه به دفتر خدمات قضایی دادخواست مطالبه وجه بدهید و در صورتی که مبلغ زیر بیست میلیون است به شورای حل اختلاف و در غیر این صورت به دادگاه ارائه نمایید .

مصطفی غنی پور

1398/03/21

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: http://eblagh.adliran.ir به ادرس زیر مراجعه نمایید .

مصطفی غنی پور

1398/03/21

مشاهده ابلاغیه


پاسخ مشاور: دوست عزیز به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

ایمان

1398/03/21

ابلاغیه هایی که یکبار مشاهده شدند،دیگه قابل مشاهده نیستند،یعنی از قسمت مشاهده نشده ها که حذف بشه و به قسمت مشاهده شده بره،دیگه نمیشه بازش کرد،این سامانه خیلیییی ضعیفه،چیکار کنم بتونم ابلاغیه رو دوباره مشاهده کنم؟


پاسخ مشاور: دوست عزیز امکان مشاهده ابلاغیه علی الاصول باید وجود داشته باشد در صورت نفص فنی باید به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنید .

ابراهیم کبیری

1398/03/20

یک پیام با موضوع صدور رای با شماره پروندم اومده اما درسامانه ابلاغ موردی مشاهده نمیشه


پاسخ مشاور: سلام، در صورتی که ابلاغ جدیدی وجود داشته باشد، بالای ابلاغیه ها عدد 1 قابل مشاهده است.

شیرالی

1398/03/10

سلام،ببخشید من برام ابلاغیه اومده ولی نمی تونم تو سایت ثبتنام کنم رفتم دفتر خدمات قضایی بهم گفتن سیستم قطعه.حالا باید چیکار کنیم؟


پاسخ مشاور: سلام، بعضا سیستم با مشکلاتی مواجه است؛ مجددا امتحان کنید.

محمد

1398/03/10

سلام، لطفا بگید چجوری می تونم تو سایت ثبتنام کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله " نحوه ثبتنام در سامانه ثنا " مراجعه نمایید.

نظری منش

1398/03/10

سلام.واقعا من دیگه نمیدونم چیکارکنم.اصلا نمی تونم وارد سایت بشم همش اروره .لطفا راهنمایی کنین.


پاسخ مشاور: سلام، از سایر لینک های موجود در سایت عدل ایران برای ورود به سامانه استفاده کنید.

زینب

1398/03/10

سلام کدی به شماره تلفنم نمیاد باید چیکار کنم؟؟


پاسخ مشاور: سلام، از گزینه " رمز موقت خود را فراموش کرده ام ، ارسال مجدد رمز موقت " استفاده کنید .

سلیمی

1398/03/10

سلام،ببخشید برای مشاهده ابلاغیه باید در سامانه ثنا ثبت نام کرد؟


پاسخ مشاور: سلام، بله برای مشاهده ابلاغیه ها باید ابتدا در سایت ثنا ثبت نام کنید.

طالقانی

1398/03/10

سلام و خسته نباشید، دریافت رمز شخصی ورود به سایت چگونه است؟


پاسخ مشاور: سلام، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی مراجعه نمایید.

محمدی

1398/03/10

سلام،خسته نباشید.من می تونم خودم توی سایت ثنا ثبتنام کنم؟


پاسخ مشاور: سلام، بله. برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله " راهنمای جامعه سامانه ثنا " مراجعه نمایید .

جانا

1398/03/09

ممنون

btn-send.jpg

علیرضا فرقانی

1398/03/08

سلام و وقت بخیر. متاسفانه سایت باز نمی شود و ارور می دهد چاره چیست.


پاسخ مشاور: سلام، از سایر لینک های موجود در سایت عدل ایران استفاده کنید یا در فرصتی دیگر مجددا امتحان کنید .

صنم

1398/03/08

سلام، برام ابلاغیه اومده باید چیکار کنم؟پیامک نمیشه؟


پاسخ مشاور: سلام، ابتدا باید در سایت ثبتنام کنید تا بتوانید ابلاغیه هایتان را ملاحظه نمایید .

غلامرضا خادم

1398/03/08

سلام.من برای ثبتنام رفتم کافی نت و یه کد به من دادن و گفتن میشه ابلاغیه رو ببینم اما توی سایت که وارد می کنم وارد نمیشه ایراد از کجاست..لطفا راهنمایی بفرمایید بنده را.سپاس بی کران.


پاسخ مشاور: سلام، برای ورود به سایت ثنا و مشاهده ابلاغیه باید رمز شخصی ورود به سامانه را از یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی دریافت نمایید .

تمدن

1398/03/08

خسته نباشید میگم.میشه بفرمایید چطوری میشه اظهارنامه رو مشاهده کرد.


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت اطلاعات بیشتر به مقاله اظهارنامه الکترونیکی قضایی مراجعه کنید.

سجاد

1398/03/08

سلام،ببخشید من توی سایت خودم ثبتنام کردم حالا چطوری میشه ابلاغمو ببینم؟


پاسخ مشاور: سلام، باید رمز شخصی ورود به سایت را از یکی از دفاتر خدمات قضایی دریافت کنید.

عظیم

1398/03/08

سلام،خسته نباشید خدمت شما.از اینکه راهنمایی لازم در رابطه ثبتنام را قرار دادید سپاسگذاری می کنم.خسته نباشید.


پاسخ مشاور: سلام، سپاس از توجه شما دوست عزیز، موفق باشید.

محرمی

1398/03/08

سلام، به نظرم این سایتش خیلی خوبه خیلی کارو راحت کرده فقط مشکلش قطعی سایته که گاهی ادیت می کنه آدمو. من که ابلاغیه مو دیدم.ممنون از شما.


پاسخ مشاور: سلام، سپاس از توجه شما، موفق باشید.

نادیا

1398/03/08

سلام، چرا انقدر سایتش قطعه ؟؟؟؟؟؟


پاسخ مشاور: سلام، در فرصتی دیگر مجددا امتحان کنید.

شادی

1398/03/08

سلام برای ثبت نام توی سایت ثنا باید چیکار کرد؟


پاسخ مشاور: سلام، برای دریافت اطلاعات دقیق در خصوص ثبت نام ، به مقاله ثبت نام در سامانه ثنا مراجعه بفرمایید .

حیدرنادری

1398/02/04

پرونده تصادف شورای حل اختلاف مشکین دشت


پاسخ مشاور: دوست عزیز برای پیگیری پرونده به سایت سامانه ثنا مراجعه نمایید .

????? ????? ??? ???????

1398/02/02

ابلاغیه برای کسی که خارج از کشور است هم می توان فرستاد ؟


پاسخ مشاور: خیر دوست عزیز سامانه ثنا درون کشوری است .

سارا

1398/01/28

نمیتونم وارد سامانه بشم اطلاعاتم درست وارد می کنم ؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ مشاور: به دفاتر خدمات قضایی مراجعه نمایید .

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر