موضوعات وبسایت : سلامت

درمان زود انزالی با عسل و زنجبیل

درمان زود انزالی با عسل و زنجبیل

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 26 مرداد 1400 ساعت 00:03

از گذشته تا کنون از عسل در درمان بسیاری از بیماری ها استفاده شده و می شود. به نحوی که عسل به داروی طلایی طبیعت معروف شده است. در مقاله زیر برای شما دوستان و مخاطبین گرامی بهترین فواید عسل برای زودانزالی و برترین فواید عسل برای زودانزالی و عسل و زودانزالی را مورد بررسی و مطالعه قرار می دهیم با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

در درمان زودانزالی و تقویت قوای جنسی هم عسل مورد استفاده قرار می گیرد و فوائد بسیار دارد، متاسفانه برخی افراد از خواص این ماده حیات بخش غافل هستند و از آن به عنوان یک ماده پیشگیری کننده از بیماری های مختلف استفاده نمی کنند و به همین علت بعد مجبورند به فکر راه های درمانی باشند.


عسل و زودانزالی

از جمله خواص عسل که از قدیم تا به امروز مورد توجه بسیاری از مردم بوده است، تاثیر عسل در تقویت قوای جنسی و درمان اختلالات جنسی بوده است. عسل با توجه به ترکیباتی که دارد و مواد درونی خود توانسته نظر بسیاری از افراد که دچار اختلالات جنسی از جمله زودانزالی بوده است را جلب کند و سبب تقویت قوای جنسی گردد. چنانچه در طب سنتی طبیبان بر این عقیده هستند که با استفاده از عسل به صورت مداوم ، امکان بروز مشکل در قوای جنسی وجود ندارد. البته باید توجه داشت که عسل طبیعی مد نظر است و رفتارهای پرخطر انجام نشود.


فواید عسل برای زودانزالی

استفاده از عسل طبیعی برای تقویت قوای جنسی زنان و مردان فوق العاده است و به شدت پیشنهاد می شود. یکی از دلایلی که باعث تقویت قوای جنسی توسط عسل می شود، وجود ویتامین E در این ماده حیات بخش است. این ویتامین به سادگی می تواند مشکلات جنسی زنانه و مردانه را برطرف کند. از این رو، استفاده از عسل برای درمان زودانزالی یکی از راه های درمان زودانزالی موثر می باشد که می توان عسل را با ترکیب مواد دیگر استفاده کرد.

بیشتر بخوانید : علائم انزال زودرس | علائم اولیه زود انزالی

فواید عسل برای زودانزالی بسیار زیاد است. عسل هر آنچه را که برای تقویت قوای جنسی نیاز دارد، انجام می دهد و در مقایسه با محصولات دیگر از جمله محصولات شیمیایی بدون عوارض بوده و علاوه بر آن دارای فوائد بسیاری برای اندام ها و سایر نقاط بدن می باشد. از این رو، با مصرف مدام عسل نه تنها می توانید زودانزالی خود را درمان کنید و قوای جنسی خود را تقویت نماید، بلکه از خواص و فوائد آن که برای تمام بدن انسان مفید است بهره مند گردید. برای بهره مندی از فوائد عسل می توانید هر شب قبل خواب یک قاشق عسل و ۷ دانه سیاهدانه را بجوید و بخورید و بخوابید. اما اگر از زیاد عسل نمی توانید بخورید و یا می خواهید از عسل در ترکیبات دیگر برای درمان زودانزالی استفاده کنید می توانید از ترکیبات زیر استفاده کنید.


درمان زودانزالی با عسل

از عسل به روش های و شیوه های مختلف برای درمان زود انزالی می توان استفاده کرد، که برخی از این ها عبارتند از:


معجون عسل برای درمان زودانزالی

به مقدار 500 گرم عسل را با مصطکى، کندر، بلوط، گلنار، سیاه‏ دانه، زیره ‏ى سیاه، بادیان، زیره‏ ى سبز و زنیان از هر کدام ۱۰ گرم مخلوط کنید. البته این دانه ها را ابتدا بکوبید تا نرم شوند.. سپس ان را با ۵۰۰گرم عسل ترکیب کرده و حدود ۲۴ ساعت در جای گرم نگهداری کنید. در این صورت این معجون کاملا جا می افتد. در نهایت می توانید ان را میل کنید.

البته در نظر داشته باشید که مغزهایی مثل پسته، بادام ، بادام هندی ، بادام زمینی و گردو، از جمله مواردی هستند که بسیار انرژی زا بوده و علاوه بر این اسپرم ساز نیز هستند. این مغزیجات می توانند در ترکیب با عسل، خواص فوق العاده بهتری از خود در تقویت قوای جنسی و برطرف کردن مشکلات جنسی نشان دهند. برای مصرف این معجون دو راهکار وجود دارد. می توانید عسل مغز تهیه کرده و میل کنید که شاید ساده ترین و راحت ترین راهکار باشد. راه دوم این است که عسل طبیعی ، شیر ولرم و پودر این مغزیجات را با یکدیگر مخلوط کنید. به این معجون می توانید دارچین نیز اضافه کنید تا تاثیر بیشتری بر روی قوای جنسی بگذارد. البته فواید عسل برای زودانزالی به همینجا ختم نمی شود.


فواید عسل برای زودانزالی و ترکیبات آن


ترکیب عسل و با دارچین

یکی از روش های درمان زود انزالی استفاده از دارچین و عسل می باشد که بهتر است مقداری دارچین را با عسل مخلوط کرده و روزانه تا ۳ بار میل کنید.


ترکیب عسل با جو مومیایی

-کسانی که مبتلا به ضعف قدرت تناسلی، زودانزالی و یا عدم نعوظ هستند اگر به مقدار ۲ جو مومیایی را در ۴۰ گرم عسل طبیعی حل کرده و میل نمایند و ۳ روز میل ادامه دهند به حد اعلا از این بابت تقویت خواهند شد.


مخلوط عسل با تخم مرغ

همچنین برای درمان سستی کمر و زودانزالی می توانید از مخلوط عسل و تخم مرغ استفاده کنید. روزی یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل طبیعی مخلوط نموده و در لیوان آنقدر به هم بزنید تا مانند خمیر شود و آن را صبح ناشتا میل نمایید. همچنین تخم مرغ و خرما را در روغن زیتون سرخ کرده و عسل طبیعی به آن اضافه شود و میل نمایید. حلوای نرم که از عسل طبیعی و آرد گندم و زعفران تهیه شود برای درمان زودانزالی بسیار نافع است.


همچنین ترکیب عسل با سرکه انگبین

برای درمان زودانزالی می توانید یک قاشق سرکه انگبین را با دو قاشق نعناع و دو قاشق عسل مخلوط کنید و شربت درست کنید. یک سوم از این شربت با یک لیوان آب خنک مخلوط کرده و شبها قبل از خواب میل شود.

شاید دوست داشته باشید : بهداشت جنسی خانم ها در قبل و بعد رابطه زناشویی


ترکیب عسل با زنجبیل و شیر

از دیگر ترکیبات مفید برای درمان زودانزالی استفاده از مخلوط عسل، شیر، زنجبیل و زرده تخم مرغ می باشد، برای تهیه این ترکیب می توانید یک لیوان شیر داغ، یک زرده تخم مرغ، نصف قاشق چای خوری زنجبیل و دو قاشق عسل را با هم مخلوط کنید و صبح ها به صورت ناشنا برای 7 روز پیاپی از آن میل نماید.


سخن آخر در مورد فواید عسل برای زودانزالی

این دارو هرچند که جایگاه داروی پایه زودانزالی را ندارد لکن به عنوان درمان مکمل از آن می توان استفاده نمود این نوشیدنی، بسیار معروف می باشد و معمولا برای درد گودی کمر از قدیم الایام حتی توسط مردم عام تجویز می شده است. که ترکیب عسل و زنجبیل جهت تقویت اعصاب و تحریک می باشد و از ترکیب شیر و زرده تخم مرغ ماده ی لزجی ایجاد می شود که به خاطر غلظتی که در منی ایجاد می کند به درد ما می خورد و …

ما معتقدیم که نظرات ، انتقادات و پیشنهادات شما می تواند به ما کمک نماید تا بتوانیم برای شما دوستان و مخاطبین گرامی هر چه بهتر و با کیفیت تر به تولید محتوایی فاخر و جامع پرداخته و در راستای پیشبرد دانش گام برداریم. از این رو اگر در مورد موضوعات مندرج در مقاله بالا نقد و یا ابهامی وجود دارد که می تواند به بهتر شدن مقاله کمک نماید در قسمت پیشنهادات قرار دهید.
همچنین اگر در ارتباط با موضوع مقاله یعنی فواید عسل برای زودانزالی دانش جدیدی دارید و می توانید به تکمیل نمودن محتوای تولید شده کمک کنید ما و دیگر مخاطبین محترم را از ان آگاه گردانید.

به این مقاله چنده ستاره می دیدید ؟

[Total: 3 Average: 3.3]

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر