موضوعات وبسایت : سلامت

تشخیص جنسیت جنین در سه ماهگی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 27 شهریور 1398 ساعت 00:27

۱۳۹۴/۱۱/۱۴ تعداد بازدید: ۸۶۱۵۳۷

شیخ اجل ابن سینا و شاگردانش در طول بیش از یک هزار سال تجربیات گران سنگی در باره تشخیص و تعیین جنسیت جنین پسر در اختیار ابناء بشر و خصوصا ایرانیان قرار داده است و بدینوسبله شمه ای از آنها را جهت ملاحظه کاربران عزیز بشرح زیر عرضه می نمائیم :

Main403.gif

1-    اگر رنگ چهره و رخساره زوجه پس از ازدواج شاداب تر شده ، میل جنسی به آمیزش کاهش یابد و دوری از زوج خود بیشتر شود از علایم تعیین جنسیت جنین پسر است.

2-    از دیگر علائم تعیین جنسیت جنین پسر در دوران بارداری اینست که نخست پستان راست حجیم ‏تر از پستان چپ گردد ،سپس سر پستان ها سرخ شده و سرخی سر پستان راست بیشتر از پستان چپ می شود.

3-    چنانچه مادر بهسیب و شیرینی تمایل زیادیپیدا کند ،پرفعالیت ‏شود و زیاد کار ‏کند به علاوه خیلی شاد و سرحال باشد ، از علائم تعیین جنسیت جنین پسر است.

4-    دهانه واژن تنگ تر شده ،شکم بیشتر برآید ،احساس سنگینی بیشتر در طرف راست ، تکان خوردن جنین پسر پس از سه ماهگی اتفاق می افتد ،در اکثر حالات حرکت جنین پسر بیشتر در جانب راست می افتد ،  چشم‏ های او به سمت پائین قرار گرفته و نگاه‏ هایش به پشت دست‏ ها دوخته شده است و مادر ویار مواد لطیف می کند.

5-    از دیگر علائم تعیین جنسیت جنین پسر بودن در زمان بارداری اینست که شیر مادر غلیظ می شود و اگر قطره ‏ای از آنرا بر آیینه چکانده و رو به آفتاب بگیرید همچون قطره جیوه یا دانه مروارید حرکت می کند و ادرار رنگین شود.

چگونه بفهمیم جنین پسر است یا دختر ؟

6-    در هفته‏ های آخر حاملگی ،اندکی از شیر مادر را بر کف دست یا ظرفی بریزید و سپس شپشی را به داخل آن بیاندازید ، اگر شپش موفق نشد خود را از داخل شیر بیرون بکشد علامت تعیین جنسیت جنین پسر می باشد.

7-     اگر نبض دست راست مادر پر و متواتر بوده و هرگاه که بخواهد برخیزد بر روی دست راست تکیه کرده و با کمک آن بلند شود و پوست کف دست وینرم و لطیف بود از نشانه های تعیین جنسیت جنین پسر است.

8-    برای تشخیص و تعیین جنسیت جنین ممکن است بتوانید از تعداد ضربان قلب وی به جنسیت آن پی ببرید. اصولا ضربان قلب جنین پسر کمتر از 140 مرتبه در دقیقه می باشد.

9- مادر هنگام حرکت نخست پای راست را حرکت دهد و حرکات چشم راست او زودتر باشد از دیگر علایم تعیین جنسیت جنین پسر بودن است.

10- اگر مقداری نمک روی سر زن حامله بریزید و بعد موهای او را شانه کنید ؛ چنانچه نمک ها بیرون بریزند، از علایم تعیین جنسیت جنین پسر بوده و مادر صاحب فرزند پسر خواهد شد و در غیر اینصورت مادر صاحب فرزند دختر خواهد شد.

11- می توانید قبل از خواب مخلوط پودر زرآوند و عسل را در دستمال استریل سبزی ریخته و حمول (شیاف در فرج) کرده و تا ظهر روز بعد هیچ غذائی نخورید، پس اگر آب دهان شیرین شود، نشان تعیین جنسیت جنین پسر بودن است و اگر طعمی پدید نیاید نشان آن بود که زن آبستن نمی باشد.

12-هنگام ولادت پسر درد زایمان از کمر برخیزد و سپس در شکم آید و مدت خون نفاس پسر از بیست و پنج الی سی روز می باشد.

کلمات کلیدی :

مطالب مشابه


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر