موضوعات وبسایت : سلامت

ختم سوره حمد برای شفا

ختم سوره حمد برای شفا

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 21:59

سرویس : فارس - زمان :   ۱۳۹۹/۴/۲۸ - ۱۲:۰۳شناسه خبر : ۹۵۰۳۰۷

IMG07475171.jpg

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: طرح دسته جمعی قرائت قرآن کریم به مناسبت های مختلف در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم به اجرا در آمده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: در طرح جدید قرائت قرآن کریم، سوره «حمد» را به نیت شفای بیماران در نظر گرفته ایم تا به برکت این کتاب آسمانی و همچنین توسل به ائمه اطهار (ع)، بیماری از جامعه زدوده شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق (ع) که «هرگاه 70 مرتبه سوره حمد را بر یک دردی خواندم، آن درد تسکین یافت»، خاطرنشان کرد: قرآن کریم دوای تمام دردها است و برای زدودن آلام و رنج ها جز پناه بردن به خداوند متعال کار دیگری نمی توان کرد.

گواهیان با اشاره به شیوه شرکت در طرح قرائت دسته جمعی سوره مبارکه «حمد»، عنوان کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» و دیگر افراد جامعه می توانند برای شرکت در این طرح کلمه «یا زهرا» را به شماره ای که بدین منظور اعلام شده، پیامک کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم تصریح کرد: اولویت قرآن کریم در این کانون فرهنگی هنری همواره مد نظر قرار گرفته و در این راستا کلاس های روخوانی، روانخوانی، مفاهیم و حفظ قرآن به صورت دائم و مستمر برپا بوده است.

وی در پایان ضمن دعوت از مردم به ویژه اعضای کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» برای شرکت در این طرح، اذعان کرد: از افرادی که همچون گذشته در برنامه های فرهنگی و اجتماعی این کانون حضور پیدا می کنند، قدردانی می کنیم.

پایان پیام/691

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: www.shabestan.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر