نمونه دادخواست خلع ید مشاعی ورثه

نمونه دادخواست خلع ید مشاعی ورثه

نویسنده : رضا قربانی | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 17:58

بازدید کننده بزرگوار، در این مقاله یک نمونه دادخواست خلع ید ملک مشاع برایتان قرار داده ایم تا با چارچوب تنظیم دادخواست آشنا شوید.

در طرح دادخواست خلع ید مشاعی نیاز است حتماً با یک وکیل ملکی که متخصص تنظیم دادخواست خلع ید مشاعی است، مشاوره کنید تا در این خصوص متن متناسب با پرونده خود را تحریر نموده و نتیجه مطلوب و مفید خود را دریافت نمایید.

دادخواست خلع ید ملک مشاع

خواهان: خانم/ آقای …/ کد ملی: …/ نشانی: …

خوانده: خانم/ آقای …/ کد ملی: …/ نشانی: …

وکیل یا نماینده قانونی: خانم/ آقای …/ کد ملی: …/ نشانی: …

خواسته: خلع ید ملک مشاعی به پلاک ثبتی … فرعی از … الی … و … اصلی بخش … تهران مقوم به ۲۱۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و اجرت المثل ایام تصرف با جلب نظر کارشناس از تاریخ فوت مورث تا زمان اجرای حکم به علاوه خسارت دادرسی (اعم از حق الوکاله، هزینه دادرسی و …)

دلائل و منضمات دادخواست:

  1. گواهی مصدق حصر وراثت
  2. تصویر مصدق سند مالکیت ملک موروثی
  3. تصویر مصدق قیم نامه

بیشتر بخوانید: نحوه طرح دعوای استرداد مال

ریاست محترم دادگاه

با سلام و تقدیم احترام

به استحضار عالی می رساند با عنایت به اینکه آقای … در تاریخ ۱۳۹۴ فوت نموده است و ایشان دارای یک باب منزل مسکونی واقع در … به پلاک ثبتی … فرعی از … الی … و … اصلی مفروز می باشند. همچنین باستناد گواهی انحصار وراثت ضم دادخواست بین ورثه ایشان مشترک است و نیز ملک مشترک در تصرف خانم … می باشد.

در حال حاضر موکل اینجانب تقاضای خلع ید از ملک مشاعی فوق الذکر و اجرت المثل ایام تصرف از تاریخ فوت تا زمان اجرای حکم و هزینه دادرسی را خواستارند لذا از حضرتعالی تقاضای صدور حکم مقتضی را خواستارند.

۲- … فرزند … با قیومیت خانم … به نشانی خوانده ردیف اول.

۳- نماینده محترم دادستان در امور محجورین.

با وجود این دادخواست که از نظر قضایی کامل می باشد اما در هر حال با توجه به متفاوت بودن هر پرونده و دارا بودن نکات و ظرائف خاص خود لذا این دادخواست شما را از مشاوره با وکیلبی نیاز نمی نماید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: edalatsara.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون