موضوعات وبسایت : سلامت

مهریه در طلاق توافقی

مهریه در طلاق توافقی

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 24 اسفند 1399 ساعت 22:18

باید در نظر داشت که در هر نوع از طلاق به غیر از طلاق خلع یا طلاق که زن تمامی مهریه خود را به مرد می بخشد و درخواست طلاق می نماید مهریه به زن تعلق خواهد گرفت یکی از موارد طلاق توافقی است

ابتدا باید گفت که طلاق توافقی یک نوع ازطلاق می باشد که در ان زن و مرد نسبت به امورمختلف من جمله مهریه و نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت و جهزیه و حضانت فرزند مشترک ونحوه ملاقات فرزند مشترک توافق می نمایند زمانی که شما به دفترگروه وکلای تهران مراجعه میکنید  و برای طلاق توافقی اقدام می نمایید ابتدایی ترین کار پرکردن فرم طلاق توافقی می باشد و مکتوب کردن این توافق ها به طرفین بسیارکمک می نماید.

در صورتی که زوج و زوجه اعتقاد داشته باشند که به پایان زندگی مشترک رسیده اند می توانند دادخواست طلاق خود را مطرح  نمایند طلاق دارای انواع فراوانی است که یکی از این موارد طلاق از جانب زوجه در طلاق از جانب زوج یا طلاق توافقی می‌باشد طلاق از جانب زوج نیازمند آوردن دلیل و اثبات دلیل طلاق از جانب زوجه می باشد.

طلاق از جانب زوج در هر زمانی ممکن است اتفاق بیفتد یعنی زوجه اگر بخواهد طلاق بگیرد حتماً باید دلیلی محکم برای طلاق گرفتن داشته باشد و در صورتی که زوج بخواهد همسر خود را طلاق دهد می تواند در هر زمان این کار را انجام دهد بدون اینکه نیازی به دلیل داشته باشد ثبت طلاق از جانب زوج در دفترخانه نیازمند این است که یا زوجه رضایت دهد یا زوج تمامی حقوق مالی وی را پرداخت کرده باشد.

در این صورت می‌تواند از همسر دائمی خود جدا شود بنابراین می‌بینیم که ضرورت داشتن وکیل در انواع طلاق احساس می‌شود اگر شما در کرج زندگی می کنید و به دنبال وکیل برای طلاق خود هستید که زوج باشید و چه زوجه چه بخواهید از جانب طلاق توافقی اقدام بفرمایید می توانید با وکلای متخصص گروه وکلای مهرآیین مشورت داشته باشید و امر وکالت خود را به وکلای متخصصین مجموعه بسپارید.

به عنوان مثال یکی از موارد پرکاربرد طلاق از جانب زوجه به دلیل عسر و حرج ایشان می‌باشد این که چه شرایطی موجبات است و حرج را فراهم می‌کند را وکیل دادگستری و بهتر بگوییم وکلای متخصص گروه خانواده گروه وکلای مهرآیین به شما می‌گویند و همچنین در این زمینه به شما آموزش های لازم را می‌دهند اگر شما زوج هستید و زوجه شما بر علیه شما دعوای طلاق مطرح نموده است و این دعوا با مشکلاتی فراهم آورده است شما برای دفاع از خود نیازمند وکیل متخصص هستید، در زمینه طلاق و در این صورت می توانید با وکلای متخصص گروه وکلای مهرآیین که در امر خانواده و طلاق دارای تخصص و تجربه و تبحر هستند، مشورت نمایید.

بنابراین بهترین وکیل طلاق در کرج را می توانید از گروه وکلای مهرآیین درخواست طلاق نمایید شما می توانید ابتدا ان برای داشتن مشاوره با شماره های موجود در صفحه تماس گرفته و پس از آن مشورت کافی را به دست بیاورید و با گرفتن وقت حضوری جهت گرفتن وکیل و دفاع از خود در محل گروه وکلای مهرآیین حضور پیدا کنید .

گروه وکلای مهرآیین با داشتن وکلای متخصص و متبحر در امر خانواده شما را در زمینه رسیدن به هدفتان یاری می نماید. فرم طلاق توافقی در واقع همان فرم توافقات زوج و زوجه در مورد امور مالی از قبیل مهریه و نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت جهیزیه همسر تعیین تکلیف نسبت به حضانت فرزند مشترک و نحوه ملاقات فرزند می باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر