علائم صد در صد جنین پسر

علائم صد در صد جنین پسر

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 26 دی 1400 ساعت 16:18

نشانه‌هایی برای تعیین جنسیت نوزاد پسر

برای تمامی پدران و مادران به دنیا آوردن یک کودک سالم اهمیت زیادی دارد اما تعیین جنسیت نوزاد قبل از انجام سونوگرافی هم برای بسیاری از آنان جالب است. 

با شروع بارداری تغییراتی در جسم و روحیه مادر باردار به وجود خواهد آمد که اگر اطلاعات لازم را درباره‌ آن‌ها داشته باشید می‌توانید جنسیت نوزاد را تشخیص دهید. شاید یک مادر دوست داشته باشد که بداند این نوزاد عزیز دردانه‌اش دختر است یا پسر.

شاید قبلا هم درباره‌ پیش‌بینی قدیمی‌ها درباره‌ دختر یا پسر بودن نوزاد به دنیا نیامده شنیده باشید و اگر هیچ‌وقت آن‌ها را باور نکرده‌اید، باید بدانید که تا حدودی این پیش‌بینی‌ها می‌توانند درست باشند. 

با ادامه این مطلب در سایت ابیان همراه باشید تا با نشانه‌های تعیین جنسیت نوزاد بیشتر آشنا شوید.

[lwptoc title=”آنچه در ادامه این مقاله خواهید خواند:”]

تعیین جنسیت نوزاد از چه زمانی قابل تشخیص است؟

جالب است که بدانید وقتی اسپرم به تخمک می‌رسد، همان موقع جنسیت نوزاد مشخص می‌شود. دلیل این موضوع را اگر بخواهیم برایتان شرح دهیم به‌این‌صورت است که هر جنینی از پدر و مادر خود بیست و سه کروموزوم به ارث می‌برد. اگر هنوز برای تشخیص حاملگی آزمایش‌های اولیه را نداده‌اید نشانه‌های بارداری در ماه‌های اول به تشخیص حاملگی کمکتان خواهد کرد.

علاوه‌بر جنسیت نوزاد عوامل دیگری مانند نوع، جنس و رنگ مو و رنگ چشم هم قابل تشخیص خواهد بود. شروع رشد اندام تناسلی جنین از هفته‌ یازدهم بارداری خواهد بود.  با وجود تمام این موارد، تا چند هفته بعد که سونوگرافی انجام می‌دهید قادر به تشخیص جنسیت نوزادتان نخواهید بود. البته از سوی دیگر با وجود تمام این دلیل‌های منطقی نمی‌توانید جلوی پیش‌بینی افراد و آشنایان خود را براساس تجربیاتشان بگیرید. 

تعیین جنسیت نوزاد در همان ماه اول بارداری

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بهتر است کمی صبور باشید و نگرانی یا استرسی نداشته باشید و از انجام کارهای ممنوع در دوران بارداری پرهیز کنید. مسلما آن‌چه اهمیت دارد این است که نوزادی سالم به دنیا بیاورید. بسیاری از حاملگی‌ها دوقلو یا بیشترند که برای تشخیص بارداری دوقلو هم نشانه‌هایی وجود دارد. با بررسی نشانه‌های بارداری دوقلو می‌توانید حدس بزنید که یک یا چند قلو باردارید.

%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF_%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86_-2.jpgتعیین جنسیت نوزاد

فرزند پسر باشد چه نشانه‌هایی دارد

زمانی که شما باردار می‌شوید، تغییرات مختلفی در بدن شما صورت خواهد گرفت. حتی خلق‌و‌خوی‌تان ممکن است عوض شود. 

نشانه‌هایی که در این مقاله یا در سایت‌های دیگر می‌خوانید، تنها احتمال درست بودنشان وجود دارد یا اینکه برای همه افراد صد در صد مشابه و یکسان نخواهد بود. از نشانه‌های پسر بودن نوزاد می‌توانیم به خشک شدن پوست به ویژه خشک شدن پوست دست‌ها اشاره کنیم. یکی دیگر از نشانه‌هایی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم جوش زدن در دوران بارداری است. در ادامه به تعدادی از این علائم و نشانه‌ها اشاره خواهیم کرد.

اگر پسر باشد، تعداد ضربان قلب نوزاد چند ضربه در دقیقه خواهد بود؟

اگر ضربان قلب نوزاد عزیزتان کمتر از صد و بیست تا صد و سی باشد، یکی از نشانه‌های پسر بودن نوزاد خواهد بود.

اگر پسر باشد، به غذاهای ترش ویار خواهید داشت!

اگر دیدید که به غذاهای خیلی تند، شور و نمکی خیلی بیشتر تمایل نشان می‌دهید، می‌توانید به پسر بودن نوزادتان شک کنید چون یکی از نشانه‌های پسر بودن جنین ویار غذاهای ترش و نمکی است. 

قابل ذکر است که در افراد مختلف ویارهای متفاوتی ایجاد می‌شود و این موضوع به طور قطع پسر یا دختر بودن نوزاد را تعیین نمی کند.

تغییر در سایز سینه

شاید کمی تعجب کنید، اما پاسخ این سوال بلی است. در دوران بارداری سایز سینه‌های شما بیشتر از قبل خواهد شد. دلیل این موضوع ایجاد توانایی شیر دادن و تغذیه نوزاد است. اگر فرزند شما پسر باشد سینه راست تان کمی از سینه چپ بزرگتر خواهد شد.

یکی دیگر از نشانه‌های باردار بودن یک پسر این است که در پاهایتان حس شدید سرما دارید و انگار که کاملا یخ زده‌اند.

وضعیت خوابیدن مادر باردار

اگر در طول بارداری مدام احساس خواب‌آلودگی و خستگی می‌کنید و اگر بیشتر تمایل به خوابیدن به سمت چپ دارید یکی دیگر از دلایلی است که نشان می‌دهد قرار است به زودی مادر یک پسر فوق العاده زیبا شوید.

حالت شکم زن باردار 

یکی از نشانه‌هایی که می‌تواند در تشخیص پسر یا دختر بودن جنین به شما کمک کند، وضعیت شکمتان است. اگر جنین در قسمت پایینی و به صورت تیز قرار گرفته باشد، احتمال پسر دار شدن شما زیاد خواهد بود. خانم‌هایی که به این مسائل باور دارند به وضعیت شکم زن باردار نگاه می‌کنند تا دختر یا پسر بودن نوزاد را تشخیص دهند. اگر احساس کردید که شکم شما سنگینی‌اش به سمت پایین‌تر است احتمالا پسر خواهید داشت. زمانی که یک پسر در راه داشته باشید وزن بیشتری در شکمتان جمع خواهد شد و در صورتی که فرزندتان دختر باشد این وزن به طور یکسانی در کل بدنتان پخش خواهد شد. همچنین زمانی که فرزندتان پسر باشد، شکمی گردتر و تیزتر خواهید داشت.

رنگ ادرار 

در دوران بارداری حتی رنگ ادرار نیز تغییر خواهد کرد. ادرار تیره نشان دهنده احتمال بیشتر برای پسر داشتن است. هر چه رنگ ادرار روشن تر باشد یعنی احتمال دختر بودن نوزادتان بیشتر خواهد بود.

فرزند دختر، حالت تهوع بیشتر

نکته جالب این است که زمانی که یک پسر را باردار هستید، خیلی کم‌تر دچار حالت تهوع و ویار خواهید شد. دلیل این موضوع این است که زمانی که شما یک دختر باردار هستید، سطح هورمون‌های شما بسیار بالا هستند و این موضوع است که سبب شده حالت تهوع بیشتری داشته باشید. با این حال تهوع صبحگاهی از خانمی به خانم دیگر می‌تواند متفاوت باشد و در مورد همه یک نظریه ثابت و یکسان وجود ندارد. درست است زنانی که در دوران بارداری بیشتر به تهوع آن هم معمولا صبح‌ها دچار می‌شوند، شانس بیشتری برای دختر دار شدن دارند اما با وجود همه این توصیف‌ها دلیل علمی زیادی برای این موضوع وجود ندارد.

%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF_%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86_-4.jpgتعیین جنسیت نوزاد

رشد موهای مادر باردار

بعضی از مردم باور دارند که زمانی که نوزاد پسر در راه باشد رشد موها بیشتر خواهد بود. آن‌ هم به دلیل افزایش رشد هورمون تستوسترون است. 

وضعیت روح و روانی

در حقیقت خلق‌وخو و شخصیتتان در دوران بارداری هم می‌تواند جنسیت نوزادتان را مشخص کند. اگر حس می‌کنید روحیاتتان کمی تندتر و تهاجمی‌تر شده به دلیل ترشح بیشتر هورمون تستوسترون است. این نوع خلق‌وخو نشانه‌ باردار بودن یک پسر است.

چه غذاهایی در تعیین جنسیت نوزاد موثرند؟

غذاهایی هستند که با مصرف آن‌ها پیش از بارداری می‌توانید شانس پسردار شدن را بیشتر کنید. در ادامه مقاله به چند مورد اشاره خواهیم کرد. برای مطالعه بیشتر در خصوص تغذیه دوران بارداری کلیک کنید.

  • یکی از این مواد غذایی معجزه‌گر موز است که مقدار زیادی پتاسیم دارد. این میوه برای پسردار شدن واقعا معجزه می‌کند. دلیل علمی این موضوع این است که پتاسیم به اسپرم کمک می‌کند که مدت طولانی‌تری در رحم بتواند اقامت داشته باشد.

 با مصرف یک موز در هر روز احتمال بارداری پسر را بیشتر کنید.

  • مورد دوم قارچ‌ها هستند که ویتامین دی دارند و در حفظ و نگه‌داری سلامت یک اسپرم واقعا موثرند.  قارچ علاوه‌بر ویتامین دی، پتاسیم هم دارد.
  • مورد سوم، غذاهای شورند. تعجب نکنید چون دلیل این موضوع وجود سدیم و پتاسیم در این ماده غذایی است. در حقیقت این مواد معدنی برای پسر دار شدن مفید هستند. اما فراموش نکنید که پس از بارداری باید واقعا از مصرف نمک خودداری کنید و دور آن یک خط قرمز بکشید.
  • مورد چهارم، گوجه فرنگی است. همان‌طور که می‌دانید منبعی غنی از سدیم و پتاسیم است و حتی سرشار از ویتامین سی است. ویتامین سی از ویتامین‌هایی است که بدن نمی‌تواند آن را ذخیره کند و در عین حال مصرف آن واقعا ضروری است. بنابراین تا می‌توانید گوجه فرنگی بخورید.
  • مورد آخر، غذاهای دریایی‌اند که سرشار از روی‌اند و به افزایش میزان اسپرم کمک می‌کنند. هر چقدر اسپرم بیشتری تولید شود، شانس بارداری پسر نیز بیشتر خواهد شد. پس پیشنهاد ما به شما مصرف ماهی‌های دریایی است که سرشار از روی‌اند.

%D8%AA%D8%B9%DB%8C%DB%8C%D9%86_%D8%AC%D9%86%D8%B3%DB%8C%D8%AA_%D9%86%D9%88%D8%B2%D8%A7%D8%AF_%D8%A7%D8%A8%DB%8C%D8%A7%D9%86_-3.jpgغذاهای مناسب برای تعیین جنسیت نوزاد

کلام آخر

تنها راه علمی که جنسیت فرزند شما را مشخص می‌کند، در هفته نهم بارداری اتفاق می‌افتد. یک آزمایش دی.ان.ای یا یک آزمایش خون که هشت تا ده روز بعد مشخص خواهد کرد که فرزندتان پسر است یا دختر. این آزمایش علاوه‌بر جنسیت جنین موارد دیگری مثل اختلال‌های ژنتیکی یا سندروم داون را هم مشخص می‌کند. در سونوگرافی به دلیل اینکه اندام‌های تناسلی نوزاد مشخص است، جنسیت آن نیز تعیین می‌شود و بهترین زمان آن بین هفته‌های هجدهم تا بیستم بارداری است. اما مطمئنا آن‌چه برای والدین اهمیت دارد، سالم به دنیا آمدن نوزادشان است و دختر یا پسر هر دو موجوداتی شیرین و دوست‌داشتنی‌اند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: abiangroup.com



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر


  • آخرین مطالب
  • گوناگون