موضوعات وبسایت : سلامت

مجتبی خامنه تاجر

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 29 شهریور 1400 ساعت 21:20

معرفی پدرمجتبی خامنه ؟ 220px-Hojjat-ol-Islam_Sayyed_Mojtaba_Khamenei_01.jpg

داستان از آنجا شروع شد که عده ای در شبکه VOA از جمله پرویز ثابتی مقام امنیتی نفر دوم ساواک و… ادعا کردند پسر رهبر ایران تاجر است و حال اصل ماجراچیست ؟

آقای مجتبی_خامنه شخصی ست که از پدری ایرانی و مادری اهل دبی به دنیا آمد نامبرده بواسطه ثروت مادری در اول جوانی بعنوان یکی از ده تاجر برتر دبی به فعالیت خود ادامه می دهد که هم اکنون در خیلی از شهرهای ایران هم سرمایه گذاری نموده است و این شخص هیچ گونه ارتباطی با خانواده مقام معظم رهبری نداشته و با توجه به اینکه نام ایشان تقریبا با نام آقای سید مجتبی خامنه ای همخوانی دارد تهمت های زیادی را متوجه پسر رهبری کرده که خیلی از این موارد از طریق شبکه های ماهواره ای در اختیار مردم ایران قرار می گیرد.

حواسمان باشد کارشناسان VOA وقتی می خواهند دروغ بگویند جوری دروغ می گویند که قابل باور باشد و متاسفانه برخی مردم ساده  هم باور می کنند در ضمن اطلاعات مجتبی خامنه در سایت اقتصاد و دارایی دبی موجود است نه روحانی( معمم) است و نه فرزند رهبر.

سیدمجتبی حسینی خامنه ای با مجتبی خامنه ” فرق داشته و نباید اجازه بدهیم با این تشابه بعضی از مردم دچار شبهه و انحراف شوند.

 این کار  نشان میدهد که دشمن تمام تلاشش را میکند تا شخصیت رهبری را تخریب کند و چون الحمدالله رهبری و خانواده ی ایشان به این گناهان آلوده نشده اند دشمن از طریق دروغ و تهمت قصد دارد تا مردم را فریب دهند.

وچه ساده لوحند مردم نادانی که به پاکی رهبر خود و خانواده اش ایمان دارند اما باز هم تهمت هارا باور میکنند


منبع: javaninews.ir



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر