موضوعات وبسایت : سلامت

زیباترین فرم لب

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 21 بهمن 1398 ساعت 14:27

در عصر سلفی ها همه ی خانم ها به دنبال راه هایی برای داشتن لب جذاب و زیبا هستند به همین دلیل در سال 2015 به یک رکورد عجیب کاشت لب رسیدیم!! 27400 پروتز!!

اما یک لب زیبای تمام عیار برای یک خانم چطور است!؟

با توجه به تحقیقات جدید در جاما، جراحی پلاستیک گاهی خیلی بیشتر از آنچه که ما فکر میکنیم طبیعی به نظر می آید.

در تحقیقاتی که فوریه 2017 در دانشگاه کالیفرنیا انجام شد با 400 شرکت کننده از یک تا ده به جذاب بودن لب زنان در تصویر امتیاز دهند .

اولین شرکت کننده عکسی بود که یک زن لب خود را جراحی کرده بود! این عکس برای کمک به محققان ارزیابی سطح ایده آل لب نشان داده شد:

lb.png

بعد از آن عکس که در لب بالا و پایین خانم ها تغییر ایجاد شد، برای کمک به تحقیق نسبت کامل لب بالا به پایین نشان داده شد:

lb_2.png

در نهایت محققان متوجه شدند که شرکت کنندگان لبی که در حدود 50 درصد بزرگتر از لب طبیعی یک خانم بود و 10 درصد از یک سوم پایینی صورت یک زن را پر میکرد را ترجیح دادند. همچنین مدل هایی که لب پایین دو برابر اندازه ی لب بالا بود مثل میداندا کر و الساندرا آمبروزیو را بیشتر دوست داشتند.  

miranda-kerr.jpg

o-alessandra-ambrosio-facebook.jpg

ترجیح همه ی شرکت کنندگان به لب پایینی طبیعی و کمی بزرگ برای محققان تعجب آور بود، در حال حاضر روند جراحی پلاستیک نشان می دهد که بسیاری زنان، سلیبریتی ها و مردم عادی بیشتر برای لب بالا خواهان جراحی هستند! اما محققان توصیه کرند که در نگاه اول و برای داشتن زیبایی طبیعی تر بزرگ بودن لب بالا جذاب نیست.

دانستن این موضوع هم اهمیت دارد که استفاده از تحقیقات قبلی هم در کامل شدن پژوهش ها لازم است و این مطالعه فقط روی لب های زنان جوان قفقازی انجام شده، پس اگر لب و دهان جمع و جور و کوچکی دارید مضطرب نشوید.
 

زیبایی مجموع چهره مهم تر از جزء به جزء آن است، جذابیت همین ویژگی های منحصر به فرد انسان هاست.

منبع : مجله روبان

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر