موضوعات وبسایت : سلامت

رابطه دهانی باعث حاملگی میشود

رابطه دهانی باعث حاملگی میشود

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 25 آبان 1399 ساعت 10:42

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز، شاید برای شما نیز این سوالات پیش آمده باشد که آیا احتمال اینکه دختر از رابطه جنسی مقعدی (رابطه از پشت) و یا رابطه دهانی باردار شود وجود دارد یا خیر ؟ در این مقاله قصد داریم نکاتی را پیرامون این مطلب مورد بحث و بررسی قرار بدهیم .

احتمال حاملگی دختر از رابطه جنسی مقعدی :

از آنجایی که به طور طبیعی وارد شدن اسپرم مرد به واژن دختر باعث بارداری می شود . همچنین راه طبیعی رابطه جنسی از طریق واژن دختر می باشد . مقعد یکی از راه های خروجی اندام بدن می باشد و هر چیزی که داخل مقعد ریخته شود (مانند اسپرم مرد) پس از از چند لحظه این مایع لزج و سفید رنگ از مقعد خارج می گردد . حال اگر وقتی اسپرم مرد داخل مقعد ریخته شود ، دختر به صورتی بخوابد که اسپرم پس از خروج از مقعد به سمت واژن برود احتمال بارداری وجود خواهد داشت . البته این احتمال بیشتر برای افرادی است که پرده بکارت نداشته باشند در غیر این صورت احتمال بارداری خیلی کمتر می گردد ، اما غیر ممکن نخواهد بود .

نکته ی دیگری که در مورد اسپرم وجود دارد این است که اسپرم پس از چند ثانیه ترکیب با اکسیژن موجود در هوای آزاد خاصیت بارگزاری خود را از دست می دهد و توانایی تحریک تخمک های زن برای باردار شدن زن را نخواهد داشت ، ولی استثنا هم وجود داشته اشت .

احتمال حاملگی دختر از رابطه جنسی دهانی :

در رابطه جنسی دهانی که دختر آلت تناسلی مردانه را می لیسید ، مک می زند و باعث انزال و خروج اسپرم مرد می شود نیز به هیچ وجه احتمال حاملگی جنس مونث وجود نخواهد داشت . هم چنین خوردن منی مرد نیز باعث بارداری دختر نخواهد شد .

نکاتی در مورد خوردن منی (اسپرم) مرد در رابطه جنسی دهانی :

باید توجه کرد که رابطه جنسی دهانی یکی از راه های انتقال بیماری هایی مثل ایدز ، سفلیس و … می باشد . در صورت اطمینان از سلامت شریک جنسی وارد شدن اسپرم به دهان و حتی قورت دادن آن باعث ایجاد بیماری نخواهد شد ، اگر چه از نظر پزشکی بهتر است این مایع قورت داده نشود چون به هر حال این مایع ، جزء مواد دفع شدنی از بدن است و مواد دفعی بدن عموما مواد سمی می باشند . در بعضی از سایت ها ذکر شده است که این مایع برای پوست بدن به ویژه پوست صورت ، مفید می باشد که این مساله از نظر پزشکان رد شده است . هم چنین از نظر شرعی نیز خوردن منی مردها حرام می باشد و اشکال شرعی دارد .

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر