موضوعات وبسایت : سلامت

سوالات رابطه دهانی

سوالات رابطه دهانی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 22 آبان 1400 ساعت 02:25

رابطه جنسی دهانی چیست؟

آیا داشتن رابطه جنسی دهانی درست است؟

چرا اغلب مردان به رابطه جنسی دهانی علاقمندند؟

این سوالات و هزاران سوال دیگر در مورد این نوع رابطه ممکن است ذهن خیلی ها را در گیر کرده باشد. در این مقاله ما قصد داریم توضیحاتی در مورد بایدها و نباید های رابطه جنسی دهانی بیان کنیم.

در رابطه جنسی دهانی یا رابطه اورال، زن یا مرد و یا هردو، با استفاده از دهان، لبها و زبان خود اندام تناسلی شریک جنسیشان را نوازش داده و باعث افزایش لذت جنسی او میگردند.
در صورتی که رابطه ی جنسی دهانی، همراه با رضایت هر دو طرف، رعایت بهداشت فردی و اطمینان از سلامتی کامل زن و مرد باشد، یک تجربه خوب برای رابطه جنسی ایده ال است.

امروزه داشتن رابطه جنسی دهانی، در اکثر جوامع، یکی از فانتزی های جنسی به حساب می آید، بنابراین برای همه افراد لازم است که با آگاهی کامل، نسبت به مزایا، معایب و احتمالا خطراتی که ممکن است از آن بی اطلاع باشند، وارد این رابطه شوند.

چرا رابطه جنسی دهانی باعث افزایش لذت میگردد ؟

در رابطه حنسی دهانی دو طرف با مکیدن، لیسیدن و نوازش اندام تناسلی یکدیگر با زبان و لبهایشان باعث افزایش میل جنسی همدیگر میشوند. در رابطه اورال، مردان خیلی زودتر به نعوظ و زنان خیلی بهتر به ارگاسم میرسند.

همانطور که میدانیم دهان قادر به ساکشن قوی است، بنابراین مکیدن آلت تناسلی مردان، باعث پمپاژ خون بیشتری به بافتهای آلت و در پی آن افزایش نعوظ و سفت تر شدن آلت میگردد.

یکی دیگر از دلایل علاقه مردان به برقراری رابطه جنسی دهانی، افزایش حس تعلق و مالکیت در آنها و در پی آن افزایش اعتماد به نفس و لذت بیشتر از رابطه جنسی است.

در زنان نیز، لیسیدن اندام تناسلی شان باعث تحریک نقطه جی یا کلیتوریس میگردد، که در پی آن زنان ارگاسم بهتری را تجربه می کنند.

لازم به ذکر است که به دلیل تفاوت فیزیکی در ساختار اندام تناسلی زنان نسبت به مردان،  بهتر است به جای مکیدن، با لیسیدن و نوازش کردن آن با زبان و دهان احساس لذت بینهایت را در آنها ایجاد کرد.

علاوه بر اینها، رابطه جنسی دهانی در زمانی که زن باردار است و امکان برقراری رابطه جنسی به صورت دخول ممکن است برای جنین خطرناک باشد، یا در دوران قاعدگی زنان و یا در دوران عقد که امکان دخول وجود ندارد، برای برآورده کردن نیاز جنسی دو طرف یا یکی از آنها، یک راهکار عالی است.

خطرات رابطه جنسی دهانی

در زنان و مردانی که تعدد رابطه جنسی ندارند و از سلامت کامل خود و همسرشان آگاهند رابطه جنسی دهانی هیچ خطری در پی ندارد، ولی در افرادی که رفتارهای پرخطر دارند و یا از سلامت کامل شریک جنسیشان مطمئن نیستند، رابطه جنسی دهانی خالی از خطر نیست.

بیماریهای مقاربتی، مانند ایدز، هپاتیت، زگیل تناسلی و…، میتواند از طریق رابطه دهانی نیز منتقل گردند.

افرادی که از لحاظ بهداشتی و یا شخصی در برقراری رابطه دهانی مشکل دارند و یا از سلامت کامل یکدیگر اطمینان ندارند، میتوانند از کاندوم، برای داشتن این رابطه استفاده کنند.

علل اجتناب برخی از زنان و مردان از برقراری رابطه جنسی دهانی

گاها مشاهده میگردد که بعضی از افراد، مخصوصا خانم ها، از برقراری این نوع رابطه احساس نارضایتی می کنند و  دلایلی بر نادرست بودن آن بیان می کنند.

اولین و مهمترین دلیلِ عدم تمایل این افراد این است که آن را عملی کثیف و غیر بهداشتی میدانند. که البته می‌توانید با رعایت بهداشت فردی و ایجاد اطمینان در شریک جنسیتان به او برای از بین رفتن این حس کمک کنید.

یکی دیگر از عوامل اجتناب افراد از رابطه جنسی دهانی، دور بودن این عمل از شأن و شخصیتشان است. در مواردی هم مشاهده شده که این عمل را نوعی توهین تلقی میکنند.

از دیگر عوامل اجتناب فرد از این عمل یکطرفه بودن است، یعنی یکی از دو طرف رابطه جنسی دهانی را از شریک جنسی‌اش توقع دارد، ولی خودش حاضر به انجام اینکار برای او نیست.

فانتزی های رابطه جنسی اورال

یکی از بهترین پوزیشن ها برای داشتن رابطه جنسی دهانی ایده ال، پوزیشن 69 است. در این پوزیشن زن و مرد به طور همزمان میتوانند رابطه اورال را تجربه کنند و از رابطه جنسی لذت ببرند.

زن و مرد میتوانند براساس میزان رضایتشان از این نوع رابطه و همچنین براساس فیزیک بدن و فانتزی های جنسی خود پوزیشن های مختلفی را تجربه کنند.

رابطه اورال یا دهانی را  میتوان فقط به آلت تناسلی همسر محدود نکرده و تمام بدن همسر را با لبها و زبان نوازش کرد.

نکته مهم در این میان، رضایتمندی دو طرف از برقراری این نوع رابطه است.

پیشنهاد آنلاین لاو استور

برای برقراری رابطه اورال با کاندوم، بهتر است از کاندوم های طعم دار که برای همین منظور درنظر گرفته شده اند، استفاده کرد.

با تولید انواع کاندوم های طعم دار، با انواع طعم هایی که تمام سلایق را پاسخگو است، مانند کاندوم شکلاتی، کاندوم با طعم بستنی و کاندوم‌های میوه‌ای، میتوان با رابطه جنسی دهانی ایمن، لذت بینهایت و خوشمزه ای را تجربه کرد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر