موضوعات وبسایت : سلامت

میزان مصرف ویتامین ای برای تنگی واژن

میزان مصرف ویتامین ای برای تنگی واژن

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 21 آذر 1398 ساعت 22:50

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان میزان مصرف ویتامین ای برای تنگی واژن را مطالعه خواهید کرد.

کپسول ویتامین ای برای تنگی واژن,طرز استفاده از قرص ویتامین ای برای تنگی واژن,طریقه مصرف ویتامین e برای تنگی واژن,شیاف ویتامین ای برای واژن,میزان مصرف ویتامین ای برای تنگی واژن,زمان مصرف ویتامین ای در واژن,مقدار مصرف ویتامین e برای تنگی واژن,تنگ كردن واژن با ويتامين اي,تنگ كردن واژن با قرص ويتامين اي,تنگ كردن واژن با قرص ويتامين e

سیستم تناسلی بانوان دارای بخش‌های مختلفی بوده که واژن یکی از این بخش‌هاست. در سنین مختلف بسیاری از بانوان به دلایل مختلف دچار شل شدن عضلات واژن شده که می‌تواند مشکلات جنسی زیادی را به همراه داشته باشد. برای این عارضه راهکارهای متعددی از جمله ورزش های تنگ کننده واژن وجود دارد؛ در این بین تنگ کردن واژن با قرص ویتامین e یکی از درمان‌های آسان به‌حساب می‌آید.

7394-vitamin-e-650x325.jpg

دلایل اصلی شل شدن واژن

واژن به دلیل عوامل مختلفی استحکام دیواره خود را از دست داده، شل و گشاد می‌شود. این عامل باعث نارضایتی بانوان و همسران آن‌ها می‌شود. با شناسایی عواملی مؤثر در شل شدن واژن، می‌توان از این موضوع جلوگیری کرد. مهم‌ترین عوامل شل شدن واژن عبارتند از:

زایمان طبیعی

اضافه وزن و چاقی بیش از حد

بالا رفتن سن

انجام جراحی‌های زنانه

آسیب وارد شدن به لگن بانوان

کارهای سخت و بلند کردن اجسام سنگین

انجام مداوم ورزش‌های سنگین و سخت

داشتن کمردردهای مزمن در مراحل زندگی

فرا رسیدن دوران یائسگی

یبوست بیش از اندازه و مداوم

عطسه و سرفه‌های مداوم بر اثر بیماری‌های مختلف

طرز استفاده از قرص ویتامین e برای تنگ کردن واژن

توجه کنید که هر طریقه مصرفی نمی‌تواند شما را در رسیدن به هدف کمک کند. برای حل این مشکل در زیر بهترین روش مصرف ویتامین e برای این عارضه را به شما آموزش خواهیم داد.

برای تنگ کردن واژن خود ابتدا با مراجعه به داروخانه کپسول یا قرص ویتامین e تهیه کنید.

بعد از تهیه قرص ویتامین e از داروخانه، سطح بیرونی قرص ویتامین e و همچنین ناخن‌های خود را به دقت بررسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که زائده یا قسمت تیزی روی آن وجود نداشته باشد.

بهتر است تنگ کردن واژن با قرص ویتامین e توسط پزشک انجام شود.

طریقه استفاده از ویتامین e در واژن بسیار مهم است. از این رو، در حالی که ایستاده‌اید یا دراز کشیده‌اید، به آرامی کپسول ویتامین e را درون واژن خود قرار دهید. (این روش را روش شاف کردن می‌نامند.)

دقت داشته باشید که نیازی نیست، سوراخی در کپسول ویتامین e ایجاد کنید یا آن را ببرید؛ چون pH واژن شما به‌طور طبیعی می‌تواند قرص ویتامین e را جذب کند.

مقدار مصرف ویتامین e برای تنگ کردن واژن

در مقدار استفاده از ویتامین e برای تنگ کردن واژن می‌بایست دقت به خرج داد و حتماً برای معین کردن میزان مصرف ویتامین e برای تنگی واژن با پزشک مشورت کرد. دقت داشته باشید که افراد بالای ۱۴ سال نیازمند میزان ۱۵ میلی‌گرم، معادل ۲۲.۴ واحد ویتامین e در طول روز هستند.

بسیاری از بانوان بعد از شل شدن واژن خود بر اثر زایمان طبیعی یا بالا رفتن سن، به دنبال راهی برای تنگ کردن واژن هستند. ولی توصیه می‌شود پیش از مصرف ویتامین e برای تنگی واژن، به طور قطع با پزشک متخصص مشورت کرده و از او نظر بخواهید.

ofoonat1.jpg

مکانیزم جذب ویتامین e و تنگ کردن واژن

ویتامین e از دسته ویتامین‌های محلول در چربی است. فرآیند جذب ویتامین‌های محلول در چربی همانند جذب چربی‌هاست. از این رو، عوامل مؤثر در جذب چربی‌ها در جذب ویتامین‌های محلول در چربی نیز مؤثر هستند. ویتامین e در لایه چربی دیواره سلول و داخل سلول‌های واژن قرار گرفته و از آسیب دیدن دیواره سلولی این بافت جلوگیری می‌کند. همچنین از غشای سلول‌ها در برابر عوامل آسیب‌زا مراقبت کرده و از این رو، قرص ویتامین e مناسب‌ترین قرص ویتامین برای تنگ کردن واژن به شمار می‌آید.

فواید استفاده از قرص ویتامین e برای واژن

ویتامین e یکی از بهترین ویتامین‌ها برای تنگ کردن واژن و مشکلات همراه آن است.

اکثر فرایندهای متابولیکی بدن که موجب رشد سلول‌های ماهیچه‌ای در بدن می‌شوند به سلامت غشای سلولی وابسته هستند.  ویتامین e نیز در این زمینه موفق عمل کرده‌است.

مصرف قرص ویتامین e سبب رفع علت خشکی واژن شده و آن را مرطوب نگه می‌دارد. از این رو برای رفع خشکی واژن در بانوانی که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند بسیار مؤثر بوده و از عوارضی نظیر درد در هنگام دخول و خونریزی واژن جلوگیری می‌کند.

ویتامین e به محکم‌تر شدن و افزایش استحکام دیواره واژن کمک فراوانی کرده و از شل شدن و افتادگی واژن جلوگیری می‌کند.

این ویتامین یکی از مناسب‌ترین ویتامین‌های موجود برای عملکرد مطلوب اندام‌های داخلی بدن و به خصوص واژن است.مطلب تنگی واژن با سرکه را از دست ندهید. این مطلب را مطالعه کنید.

فواید دیگر مصرف قرص ویتامین e برای بانوان

این ویتامین برای درمان بیماری دیابت بارداری بسیار مؤثر است. مصرف این قرص در زمان بارداری زیر نظر پزشک از وقوع این بیماری پیشگیری می‌کند.

این ویتامین فشار خون بالا در دوران بارداری را کنترل کرده و به شما کمک می‌کند بارداری کم‌خطرتری را پشت سر بگذارید.

قرص ویتامین e نقش پررنگی در افزایش میل جنسی به خصوص در خانم‌ها دارد. از این رو خانم‌ها می‌توانند با مصرف این ویتامین علاوه بر داشتن واژنی تنگ، میل جنسی خود را نیز افزایش دهند.

این ویتامین نظیر ویتامین C خاصیت آنتی‌اکسیدانی دارد.

مصرف ویتامین e در جلوگیری از سقط جنین نیز بسیار مؤثر است. از این رو بانوانی که سابقه سقط جنین دارند، برای بارداری‌های آینده خود، با مصرف ویتامین e می‌توانند از این عارضه پیشگیری کنند.

عوارض مصرف قرص ویتامین e

تاکنون عوارضی برای مصرف این ویتامین گزارش نشده‌است. صرفا لازم است بدانید که مصرف بیش از حد هر ماده‌ای قطعا تعادل مکانیزم‌های بدنی را بر هم زده و مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

سخن آخر

در پایان لازم است ذکر شود که درباره روش و مقدار استفاده از این قرص برای تنگ کردن واژن با پزشک خود مشورت کنید؛ چراکه شرایط بدنی هر شخصی متفاوت بوده و نیاز به بررسی توسط پزشک دارد.

منبع: angize.com

marg-test-mordan.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر