موضوعات وبسایت : سلامت

درمان تکرر ادرار با عسل

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 11 اسفند 1398 ساعت 02:07

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
صبح زیبای شما بخیر
 امروز می‌خواهم بیماری مهمی را مطرح کنم که امروزه بسیار رایج است و به نوعی همه افراد میانسال و کهنسال درگیر آن هستند. در سالهای اخیر هم این بیماری  رایج‌تر شده است و آن بیماری «تکرر ادرار» یا ریزش شبانگاهی ادرار است.
این بیماری در میان اطفال رایج بود اما در سالهای اخیر این بیماری به ویژه افراد بالای 35 سالگی و 40 سالگی را هم البته بیشتر در شب اذیت می‌کند.
تکرر ادرار ناشی از سردی است. مخصوصا در فصل سرد و هنگامی که شام، غذای سرد و مواردی مانند سرکه و چای زیاد می‌خورند تکرر ادرار در آنها بیشتر می‌شود. کسانی که سابقه جراحی و مخصوصاً سابقه بی‌حسی موضعی در ناحیه کمر داشته‌اند و افراد سرد مزاج و کودکان بیشتر در معرض این بیماری هستند. در استانهای شمالی که مردم با رطوبت بیشتری درگیر هستند بیشتر با این بیماری مواجه می‌شوند.
برای پیشگیری از بروز این بیماری باید از غذاهای گرم استفاده کرد. مخصوصا در شامگاهان غذای گرم استفاده کنید.
یک داروی ویژه هم برای درمان آن پیشنهاد می‌کنیم که خودتان می‌توانید این دارو را با ترکیبی از سیاه دانه و عسل تهیه کنید. یک واحد سیاهدانه را بکوبید و با 3 تا 4 برابر آن، عسل مخلوط کنید و روزی چند مرتبه به خصوص شب‌ها یک مرتبه آن را به اندازه یک قاشق میل کنید.
همچنین کمر و شکم خود را با روغن‌های گرم مثل روغن کنجد، سیاهدانه یا کوهان شتر چرب و گرم کنید.
با اسانس یا عصاره گیاه خیلی تند هم یک پیشنهاد درمانی خیلی سریع الاثری دارم و آن اسانس گزنه است که به شکل قطره و خیلی مفید است و آن را می‌توانید همراه با روغن‌های گرم به کمر و شکم بمالید.
ساکنان استانهای شمالی کشور که با رطوبت زیادی مواجه هستند می‌توانند از گزنه خشک، در سوپ استفاده کنند یا هنگامی که غذاهایی مثل ماهی شکم پر، تهیه می‌کنند از گزنه‌ هم در ترکیب سبزیجات آن استفاده کنند. این گیاه گرم، سردی های ناشی از مصرف غذاهای دیگر را مهار می‌کند.
پیشنهاد خیلی خیلی فوری هم برای کوهنوردان و ورزشکاران دارم که داروی خوبی برای جلوگیری از تکرر ادرار و گرم شدن بدن است و آن تهیه یک ماده غذایی با ترکیبی از فلفل و عسل است. فلفل سیاه یا قرمز فرقی نمی‌کند. آن را پودر کنید و 2 واحد از آن را به 5 واحد عسل مخلوط کنید و یک قاشق مرباخوری از آن را میل کنید.
گاه ورزشکاران و کوهنوردان دچار ریزش قطره‌ای یا تکرر ادرار می‌شوند. این اتفاق در اثر سردی شکم رخ می‌دهد. وقتی وارد هوای سرد می‌شوید و لباس کافی ندارید یک قاشق مربا خوری از این ترکیب را بخورید، آن قدر تن شما را گرم می‌کند که حتی نیاز به پوشش زیاد هم ندارید.
این ترکیب برای درمان افسردگی و عصبانیت هم بسیار مناسب است. آدم‌های افسرده و بداخلاق می‌توانند با مصرف این دارو برای رفع افسردگی ‌فوری‌شان اقدام کنند.
انشاءالله گرم و پرتوان به مسیر سعادت‌مند زندگی ادامه بدهید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر