موضوعات وبسایت : سلامت

اصلاح مزاج قبل از بارداری

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 17 دی 1399 ساعت 16:56

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان اصلاح مزاج قبل از بارداری را مطالعه خواهید کرد.

دستیار تخصصی طب سنتی ایران گفت: پاکسازی معده قبل از بارداری باعث تقویت فم معده شده و مانع بروز حالت تهوع در زنان می شود.مرضیه قرائتی دستیار تخصصی طب سنتی ایران اظهار داشت: رعایت برخی از مسائل قبل از باردار شدن می تواند به زن کمک کند تا دوران بارداری خوبی را سپری کند.به گفته وی افرادی که قصد باردار شدن دارند، قبل از بارداری به پزشک طب سنتی که تحصیلات دانشگاهی گذرانده مراجعه کنند و بررسی‌های لازم در موردشان صورت گیرد تا در دوران باردار کمتر دچار مشکل شوند و دوران بارداری خوبی را طی کند.

پاکسازی معده یکی از مهمترین کارها برای زن قبل از بارداری

زنان قبل از بارداری به اصلاح مزاج معده خود بپردازند البته این کار توسط پزشک حاذق باید صورت گیرد و با استفاده از برخی غذاها یا داروهایی معده فرد اصلاح شده و در صورت بیماری آن را برطرف کنند.قرائتی افزود: کبد به عنوان یکی از اعضای رئیسه بدن نقش مهمی را برعهده دارد که افراد قبل از باردار شدن به اصلاح آن بپردازند که در طی بررسی های صورت گرفته توسط پزشک مشخص می‌شود کبد فرد به خوبی کار می کند یا خیر. البته فرد از نظر کم خونی نیز باید بررسی شود چرا که اگر فرد کم خون باشد در دوران حاملگی ممکن است دچار افت هموگلوبین شود.

 فصل پاییز زمان مناسب برای تشکیل نطفه نیستدستیار تخصصی طب سنتی ایران اضافه کرد: تدابیر غیر خوراکی برای تشکیل نطفه از اهمیت زیادی برخوردار است که به برخی از آنها می توان اشاره کرد؛ فصل پاییز زمان مناسب برای تشکیل نطفه نیست چرا که مزاج مصل سرد و خشک و هوا به سمت سردی تمایل دارد.

وی با بیان اینکه افرادی که قصد باردار شدن دارند قبل از تشکیل نطفه از مصرف بادمجان پرهیز کنند چرا که موجب سوختن اخلاط در بدن می شود، بیان داشت: مصرف ماهی، گوشت گاو، عدس قبل از تشکیل نطفه موجب بروز بیماری در فرد می شود همچنین هنگام خشم و خوشحالی بیش از حد تشکیل نطفه مناسب نیست.

فصل بهار و ابتدای تابستان بهترین موقع برای تشکیل نطفه استقرائتی گفت: فصل پاییز اصلا زمان مناسب نیست ولی فصل بهار و ابتدای تابستان بهترین موقع برای تشکیل نطفه است چرا که مزاج فصل گرم و تر است و تشکیل نطفه در این زمان احتمال سقط جنین در افراد کاهش میدهد چرا که بدن به ثبات رسیده و مزاج زن و مرد تقریباً متعادل است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر