موضوعات وبسایت : سلامت

اثرات منفی جدا خوابیدن زوجین

اثرات منفی جدا خوابیدن زوجین

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 05 اردیبهشت 1398 ساعت 20:15

زمانی که زوجین در یک رختخواب و در کنار هم می خوابند ممکن است به دلیل عادت نداشتن و تکان خوردن ، باعث بیدار شدن همسرشان شوند وبه مرور زمان ، باعث شود تا آنها از یکدیگر جدا بخوابند.

بنیاد ملی خواب نشان داد که 31% از زوجین به دلیل مشکلات خواب در همسرشان ، در حال تغییر عادات خواب خود می باشند این عادات عبارتند از :

  • 23 % در تخت جداگانه و یا روی کاناپه خوابیده اند .
  • 7% از گوش بند و یا ماسک خواب استفاده می کنند.
  • 8 % برنامه خوابشان را تغییر دادند.

همچنین، 38 % گفته اند که اختلال خواب همسرشان باعث شده است تا مشکلاتی در رابطه و زندگی شان به وجود آید.

در جدا خوابیدن زوجین هیچ مشکلی وجود ندارد اما این که در کنار هم باشند و همدیگر را نوازش کنند یک ایده آل است که اکثر افراد علاقمند به این موضوع هستند.

یک درمانگر جنسی در مورد خواب گفته است : اگر شما در کنار همسرتان نمیتوانید خوب بخوابید پس نمیخواهید که شاد باشید واگر در کنار همسرتان خواب کافی ندارید و به همین دلیل خشمگین هستید به احتمال زیاد رضایت و صمیمیت جنسی بین شما وجود ندارد.

البته باید در نظر داشت که جدا خوابیدن زوجین ازهم نشان دهنده پایان رابطه نیست اما می تواند آغاز آن باشد.

اما جدا کردن رختخواب خود از همسر راه حل نیست شاید واقعا او از چنین رفتارهایی در خواب اگاه نیست و بهتر است با او صحبت کنید و به دنبال حل این مساله باشید.


مریم عبداللهی ، روانشناس و درمانگر اختلالات خواب

جدا خوابیدن زوجین و اثرات آن

1.8

(35%)

4

votes


گروه پزشکان جایروس (آلومینا) حاصل بزرگترین کار گروهی فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان در ایران

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

نقطه قوت مجموعه پزشکان جایروس نه لوستر های زیباست و نه تزییات راهرو! بلکه پزشکان و روانشناسان قوی است، کادر درمانی جایروس در تمام کشور بی نظیر است

ما از سال 1388 آغاز کردیم و اکنون گروه پزشکان جایروس با معرفی برترین کادر درمانی در مناطق مختلف تهران و شهرستان های مختلف کشور حضور دارند و در رفع مشکلات جسمی در حیطه های مغز و اعصاب و روان و ارتوپدی و توانبخشی و مشکلات روانپزشکی بزرگسالان و کودکان به شما مردم عزیز خدمت رسانی می کنند.

مریم عبداللهی روانشناس و نوروتراپیست

دارای 16 سابقه فعالیت در زمینه های مشاوره تربیتی،آموزشی کودک وخانواده , نوروتراپی و مشاوره خانواده

رفتار درمانی

درمانگر کودکان در حیطه های کودکان استثنایی، بیش فعالی،تشخیص اوتیسم

درمانگر بزرگسالان در زمینه های تقویت حافظه،ارتقای عملکرد ذهنی،اضطراب ومشاوره روابط پیش از ازدواج ( رفتار و بهداشت جنسی )

در صورت تمایل به تعیین نوبت ویزیت با ما تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر