موضوعات وبسایت : سلامت

پوزیشن بارداری دختر

پوزیشن بارداری دختر

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 08 بهمن 1400 ساعت 12:58

جهت درج تبلیغات با قیمت مناسب در این سایت میتوانید به آی دی تلگرام زیر پیام دهید

@AlirezaSepand



در این پست یک مطلب با عنوان پوزیشن بارداری دختر را مطالعه خواهید کرد.

نزدیکی در بارداری ۷ پوزیشن نزدیکی با عکس و تصویر

نزدیکی در بارداری ۷ پوزیشن نزدیکی با عکس و تصویر

 +۱۸   اگر کمتر از ۱۸ سال سن دارید یا مجرد هستید این نوشته برای شما مفید نیست، خواهش می کنم از خواندن آن صرف نظر کنید. 

در رابطه با رابطه جنسی در دوران بارداری پزشک به شما خواهد گفت که نزدیکی برای شما و جنین خطرناک است یا خطری ندارد. با این حال باز هم خیلی از خانم‌ها می‌پرسند: آیا در دوران باردای می‌توان نزدیکی داشت؟

اگر پزشک شما را از نزدیکی در دوران بارداری منع نکرده، تا زمانی که مایل به نزدیکی هستید و برایتان مشکل نیست، هیچ ممنوعیت برای شما ندارد. تغییرات و افزایش هورمون‌ها در دوران بارداری در بعضی از بانوان می تواند تمایلات جنسی را به شدت افزایش دهد.

بدون شک شما می دانید چگونه با همسر خود نزدیکی کنید، اما در دوران بارداری اوضاع فرق می کند. گاهی در دوران بارداری شما خسته هستید یا بعد از یک فعالیت ساده خیلی زود خسته می شوید. گاهی بدون هیچ دلیلی ممکن است احساس افسردگی کنید و یا استرس داشته باشید. برای انجام عمل نزدیکی بهترین موقعیت را برای خود پیدا یا ایجاد کنید تا بتوانید لذت ببرید.

وقتی در دوران بارداری می خواهید با همسر خود نزدیکی کنید تفاوت‌هایی احساس می کنید; بزرگ تر شدن شکم یکی از این تفاوت‌هاست که می تواند روی نزدیکی شما تاثیر گزار باشد.

۱۵ پوزیشن نزدیکی در بارداری همراه با عکس

در این قسمت پوزیشن های نزدیکی برای رابطه جنسی در حاملگی و بارداری، با کمک تصویر و  توضیحی کوتاه به پاسخ سوال:
در دوران بارداری چگونه نزدیکی کنیم می‌پردازیم. سعی کنید این حالت های نزدیکی را از ماه سوم به بعد استفاده کنید.

1- پوزیشن نزدیکی در بارداری حالت V

این پوزیشن برای دوران بارداری بسیار مناسب است و باعث می شود تا به شکم فشار وارد نشود. وقتی روی پهلو دراز می کشید می توان گفت هیچ فشاری به شما وارد نمی شود. هر دو پای زن کنار همدیگر است و روی کمر مرد قرار می گیرند. حتما از بالش برای آسیب نرسیدن به گردنتان استفاده کنید.

۲- پوزیشن های تصویری زناشویی در بارداری

زن در بالا کنترل گر باشید.

این پوزیشن و حالت نزدیکی در بارداری به شما کمک می کند که به شکم خود فشار وارد نکنید و کنترل خوبی داشته باشید. همچنین با کنترل عمق نفوذ آلت خیالتان راحت تر خواهد بود.

۳- روش های نزدیکی در بارداری (روی صندلی)

پوزیشن با صندلی – همدیگر را در آغوش بگیرید.

مرد روی صندلی می نشیند سپس زن مانند تصویر بالا به او ملحق می‌شود; صندلی را کنار دیوار یا مبل قرار دهید تا بتوانید از آنها کمک بگیرید.

۴- مدل نزدیکی در بارداری (درازکش به پهلو)

نزدیکی از پشت در بارداری

در این روش زن به پهلو دراز کشیده تا به جنین و شکم او فشار وارد نشود.

۵- پوزیشن های تصویری زناشویی در بارداری

در این مدل یا پوزیشن یادتان باشد حتما یک بالش را زیر کمر خود مانند تصویر قرار دهید، در این حالت مرد باید زانو بزند تا وزنی به شکم زن وارد نکند.

۶- پوزیشن های تصویری دخول در دوران بارداری

نزدیکی روی لبه تخت

زن به طرف پایین تخت  و مرد بیرون از تخت بسته به ارتفاع تخت  زانو بزند یا بایستد; پاهای زن جمع شوند، در دوره بعد از ۳ ماه یک بالش زیر یک طرف از پلو بگذارید تا فشار زیادی به شما وارد نشود.

۷- تصاویر پوزیشن رابطه جنسی در بارداری

اگر نیمه دوم بارداری هستید فراموش نکنید که حتما زن باید چند بالش زیر شکم خود قرار دهید تا به جنین، کمر و شکم او فشار وارد نشود. همچنین زیر زانو های زن و مرد باید نرم باشد. خلاصه از هر مدل، حالت و یا پوزیشنی که استفاده می کنید مواظب باشید که همیشه با ملایمت برخورد کنید تا به شکم و کمر و جنین فشار وارد نشود.

مخصوصا در ماه های اول ممکن است خانم باردار حین رابطه جنسی خسته شود و قادر به ادامه نباشد; مرد باید او را درک کند و زن باید به او توضیح دهد که به خاطر بارداری خسته شده و شوهرش را دوست دارد. (برای جلوگیری از سوء تفاهم).

در دوران بارداری از چه زمانی می توانیم نزدیکی داشته باشیم؟

نزدیکی در  سه ماه اول بارداری

بعد از مشاهده علائم اولیه بارداری و اطمینان از بارداری می توان رابطه جنسی داشت؟
برای کسانی که حاملگی طبیعی دارند از همان ۳ ماه اول بارداری می توان رابطه زناشویی را آغاز کرد; در سه ماه اول بارداری به دلیل افزایش هورمون های زنانه به احتمال زیاد تمایل زن به نزدیکی و رابطه جنسی بیشتر می شود.

جریان خون بیشتر در سینه‌ها در بارداری باعث حساس تر شدن و بیشتر شدن احساسات زنانه می شود; در بارداری از نزدیکی مقعدی به شدت دوری کنید چرا که احتمال دارد با ایجاد عفونت در واژن خطر سقط جنین را افزایش دهد.

نکته۱:

یکی از دلایل سقط جنین در سه ماه اول بارداری انقباضات شدید رحمی است. ناگفته نماند که سقط در سه ماه اول دلایل بسیار زیادی می تواند داشته باشد. برای رهایی از این خطر تعداد دفعات نزدیکی در سه ماه اول را محدود کنید. و زن تا جایی که مقدور است از ارضا و ارگاسم شدن کامل «پی در پی» خود جلو گیری کند تا خطر سقط به حداقل برسد.
نزدیکی در بارداری بین زوجین بسیار شایع است و گزارشات بسیار کم و ناچیزی از سقط به خاطر نزدیکی ارائه شده است.

نکته۲:

مردان تا جایی که امکان دارد به هیچ عنوان آلت خود را تا آخر فرو نکنند، چرا که ممکن است باعث لکه بینی و تحریک کردن دهانه رحم و خدا نکرده پاره شدن کیسه آب شود.

سقط بعد از نزدیکی

سوال یکی از کاربران سایت توراهی:

دو هفته بعد از نزدیکی، همسرم سقط شده است، ممکن است دلیل سقط‌جنین نزدیکی باشد؟

تا جایی که من اطلاع داشتم و مطالعه و تحقیق کرده بودم، به هیچ وجه سقط همسر شما مربوط به نزدیکی و ارضا شدن یا ارگاسم نیست; با این حال برای اینکه بتوانم خیال شما را راحت کنم با برجسته‌ترین استاد و دکتر زنان و زایمان ایران، سرکار خانم دکتر صدیقه حنطوش زاده «متخصص زنان و زایمان، جراح» تماس گرفتم، موضوع را برای دکتر حنطوش زاده توضیح دادم و ایشان فرمایش کردند:

به هیچ وجه سقط این خانم مربوط به نزدیکی یا ارضا شدن نیست و هیچ ربطی به نزدیکی ندارد.

نزدیکی در ۳ ماه دوم

در ۳ ماه دوم گاهی در حین نزدیکی زن احساس می کند که جنین حرکت می کند; بعضی خانم ها خیلی زود احساس گناه می کنند و دیگر دوست ندارند رابطه را ادامه دهند. این احساس گناه بیهوده است و نباید مانع لذت بردن زن از رابطه جنسی شود.

در هنگام نزدیکی هر گاه زن احساس خستگی کرد بهتر است پوزیشن خود را تغییر دهد مثلا روی پهلو بخوابد. برای رمانتیک کردن حس و حالتان قبل از نزدیکی می توانید از ” آهنگ بارداری ” استفاده کنید.

نزدیکی در سه ماه سوم

در  سه ماه سوم باز هم تغییرات جدیدی در بدن زن صورت می گیرد. مشکلات گوارشی می تواند تاثیر منفی در رابطه جنسی زن و مرد داشته باشد. برای رفع این مشکل از پوزیشن نزدیکی در بارداری شماره ۴ استفاده نمایید.

اگر زن فکر می کند ممکن است اکسیژن لازم به جنین نرسد بهتر است به پهلوی چپ دراز بکشد. بعد از ارگاسم معاشقه طولانی تری داشته باشید زیرا مرحله برگشت از ارگاسم به حالت عادی در این دوره برای زن بیشتر طول می کشد.
با همسرتان حرف بزنید و اگر احساس خستگی می کنید از او بخواهید کمر شما را ماساژ دهد. ماساژ می تواند برای روان و جسم زن باردار بسیار مفید باشد.

فواید رابطه جنسی در دوران بارداری

نزدیکی در دوران بارداری مانند ” ورزش در دوران بارداری “به شما کمک می کند عضلات قوی تری داشته باشید و به بدن خود  در تغییرات حاملگی کمک کنید.

کاهش فشار خون

نزدیکی در بارداری باعث تنظیم و یا کاهش فشار خون شما می شود; اکسیتوسین که به عنوان هورمون عشق نیز شناخته می شود حین رابطه جنسی در بدن شما آزاد می شود. این هورمون به شما کمک می کند تا تنش های بدن و روان خود را از بین ببرید و فشار خون طبیعی و سالمی داشته باشید.

کاهش درد

جالب است که زنان باردار با انجام رابطه جنسی و احساسات شدید عاشقی به مقدار زیادی درد را در جسم خود کاهش می دهند.

خواب آرام

بی خوابی های دوران بارداری یکی از معضلات این دوران است; کمر درد، تکرر ادرار، استرس و غیره به بانوی باردار اجازه خوابی راحت نمی دهد. بعد از رابطه و ارگاسم شما احساس خستگی خواهید کرد که به خواب عمیق شما کمک می کند. نزدیکی می  تواند به شما کمک کند تا خواب عمیق تر و سالم تری داشته باشید.

افزایش صمیمیت

اگر شما با همسر خود در دوران بارداری رابطه جنسی خوبی داشته باشید; نه تنها باعث صمیمیت شما در دوره می شود بلکه صمیمیت ایجاد شده تا مدت های طولانی تری بعد از بارداری ماندگار خواهد بود. بعضی ها فکر می کنند که زنان در دوران بارداری سرد و بی احساس می شوند، ولی این درست نیست.
رابطه جنسی و نزدیکی در دوران بارداری که باعث تولید و آزاد شدن اکسیتوسین می شود، دلسردی و کم حسی زنان را از بین برده و باعث با محبت تر شدن و با اعتماد به نفس تر شدن بانوی باردار می گردد.

روابط زناشویی در دوران بارداری از نظر اسلام

نزدیکی در بارداری از نظر دین مبین اسلام منع نشده مگر اینکه باعث وارد شدن آسیب به جنین و یا زن شود. برای اینکه بفهمید که نزدیکی به زن با بچه آسیب وارد می کند یا نه باید به پزشک مراجعه کنید. نه تنها در بارداری بلکه در تمام مراحل زندگی همیشه باید در نظر داشت که لذت بردن به تنهایی و آسیب وارد کردن به شریک جنسی کاری غیر انسانی است.

پیامبر عزیز اسلام خطاب به حضرت علی (ع) می فرماید:

ای علی “(ع)”. اگر همسر “گرامی” تو باردار شد، با او آمیزش نکن مگر آنکه وضو داشته باشی. برای اینکه اگر میان شما فرزندی تقدیر شود بخیل و کوردل خواهد بود (اگر بدون وضو نزدیکی کنی)

ممنوعیت نزدیکی در دوران بارداری

همانطور که گفته شد نزدیکی در بارداری مجاز است اما بعضی شرایط خاص وجود دارد که رابطه زناشویی می تواند بسیار خطرناک باشد.:

  • سابقه فشار خون در بانوی باردار
  • نارسایی های دهانه رحم و تعداد زیاد زایمان
  • سابقه داشتن زایمان زودرس یا سقط جنین
  • هفته های آخر بارداری
  • پارگی کیسه آب جنین
  • انقباض خود به خودی رحمی

منابع: وب سایت baby center و سایت توراهی

نزدیکی در بارداری ۷ پوزیشن با ۷ عکس و تصویر مدل رابطه جنسی در حاملگی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر