موضوعات وبسایت : سلامت

تغذیه بعد از انتقال جنین در ivf

نویسنده : سمانه KZ | زمان انتشار : 09 شهریور 1398 ساعت 10:13

من 43 ساله هستم. قدم 164 سانتیمتر است و وزن پیش از بارداری ام 67 کیلوگرم بوده. اکنون در هفته اول بارداری هستم. داروهای مصرفی من عبارتند از، شیاف پروژسترون، دوفاستون، اکویین و فولیک اسید. بارداری های قبلی و نوع زایمان و سقط های قبلی: نداشتم. سوال من این است که من آی وی اف کردم. جنین هام بلاستو بودن. امروز روز 13 انتقال هست و من در روز 11 بتام 322 و در روز 12 بتام 525 بوده و امروز صبح یه لکه جزئی قهوه ای در ترشحاتم بود که فقط همون یه بار بود و یه مقدار درد تخمدانها و رحم دارم. مشکلی ایجاد میشه برای من یا نه؟ خطری نداره؟ شما چه تغذیه ای رو پیشنهاد میدید و چی نباید بخورم؟

عزیزم ترشحات قهوه ای رنگ در ابتدای بارداری هم می تواند طبیعی و به دلیل ریزش دیواره رحمی در پی لانه گزینی جنین و هم نشانی از تهدید به سقط باشد. حتما به مرکز یا پزشک انجام دهنده، مراجعه کرده تا در صورت صلاح دید دارو تجویز نمایند. بیشتر استراحت کنید رژیم غذایی تان باید طوری باشد که دچار یبوست نشوید: استفاده از: سالاد کاهو با روغن زیتون بدون بو فراوان، انجیر خشک، آلو و انجیر خیس خورده، کمپوت گلابی و خود گلابی، خوردن سوپ، مایعات فراوان و میوه های کمپوت شده برای جلوگیری از یبوست. آجیل خام روزانه بخورید از مصرف مواد نفاخ و مواد دارای کافئین مثل چای و نوشابه اجتناب کنید، شیر سویا و نشاسته حل شده در آب سرد بخورید.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی

شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۷۰۷۰۱۰۵۰

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،

از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 7 کاربر 3.6 از 5 می‌باشد.

لطفا پس از وارد نمودن تاریخ اولین روز از آخرین قاعدگی، کلید محاسبه را بفشارید:

طول دوره:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر