موضوعات وبسایت : سلامت

علائم بارداري بعد از 48 ساعت نزديكي

علائم بارداري بعد از 48 ساعت نزديكي

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 26 تیر 1398 ساعت 03:08

بارداری چه زمانی رخ می دهد؟

دانستن زمان بارداری به زمان انجام تست بارداری کمک می کند. تاریخ بارداری بر اساس پریودی شما است. برای اکثر زنان، حدود چهارده روز از روز شروع پریودی می باشد؛ این نقطه اوج در چرخه زمانی است که بارداری رخ می دهد.

با این حال، اغلب زنان نمی توانند کاملا مطمئن باشند چه زمانی باردار می شوند. تنها راه تعیین زمان بارداری آزمایش تخمک گذاری است. این آزمایش ها در طول 24-48 ساعت بعد از تخمک گذاری نتیجه مثبت دارند.

چه موقع پس از بارداری علائم بارداری شروع می شود؟

هنگامی که تخمک بارور می شود، هنوز کاشته نشده است. هنوز تخمک باید وارد لوله فالوپی شود و در رحم کاشته شود، که این اتفاق می تواند حدود یک هفته طول بکشد. هنگامی که این اتفاق می افتد، ممکن است متوجه لکه بینی شوید. این مسئله کاملا طبیعی است. همچنین ممکن است در زمان شروع پریودی لکه بینی داشته باشید. باز هم طبیعی است.

به احتمال زیاد اولین علائم را در 14 روز پس از زمان باروری مشاهده می کنید. با این حال، این مسئله در خانم های مختلف متفاوت است و به حساسیت به تغییرات فیزیکی بستگی دارد. بعضی از زنان علائم را بلافاصله پس از بارداری مشاهده می کنند. اما علائم اغلب تا زمانی که پریودی شما قطع نشود دیده نمی شوند.

علائم بارداری 48 ساعت پس از نزدیکی

اگر شب قبل نزدیکی داشته اید و می خواهید بدانید باردار هستید یا خیر باید بدانید خیلی زود است که علائم را ملاحظه کنید. همچنین برای جلوگیری از بارداری دیر نیست زیرا مصرف قرص صبح روز بعد از نزدیکی تا هفتاد و دو ساعت پس از نزدیکی موثر است.  ممکن است بارداری هنوز اتفاق نیفتاده باشد. اسپرم می تواند تا سه روز داخل واژن بماند بنابراین امکان بارداری است. 

مقاله پیشنهادی اوما: چند روز بعد از لقاح علائم بارداری ظاهر می شود؟

علائم بارداری: ده روز پس از باردار شدن

آیا می توان پیش از این که قاعدگی قطع شود فهمید باردار هستید؟ شاید. برخی تغییرات در بدن شروع به اتفاق افتادن می کنند. خونریزی کم از واژن نشانه خونریزی لانه گزینی است که حدود ده روز پس از باردار شدن اتفاق می افتد.

علائم بارداری

loader.svg

  • توقف خونریزی قاعدگی
  • درد نوک سینه ها
  •  حالت تهوع
  • استفراغ

زمان مشاهده علائم بارداری در خانم های مختلف متفاوت است، اما معمولا اولین علامت لکه بینی خفیف است. سایر علائم ممکن است شامل حساسیت سینه، افزایش ترشحات واژن و خستگی شدید باشد. همچنین ممکن است میزان قند خون پایین، فشار خون پایین (که ممکن است منجر به احساس ضعف شود) و حتی تهوع در ابتدا احساس کنید. با توجه به این واقعیت که اکثر زنان دقیقا زمان بارداری را نمی دانند، پزشکان بارداری را از تاریخ اولین روز از آخرین پریودی شمارش می کنند. این بدان معنی است که حتی اگر مطمئن باشید که دو هفته قبل باردار شده اید، پزشک بارداری را چهار هفته در نظر می گیرد. در اینجا برخی خانم ها علائم حاملگی خود را ذکر کرده اند:

" من آزمایش حاملگی را روز قبل از شروع پریودی انجام دادم و نتیجه مثبت بود! "

"من چیز متفاوتی را احساس نکردم، و سپس متوجه شدم که پریودی من دو هفته تاخیر داشته است. آزمایش گرفتم و بلافاصله نتیجه مثبت بود. من هیچ نشانه ای نداشتم. "

"من روز بعد از نزدیکی جنسی احساس تهوع داشتم. سه هفته بعد از آن آزمایش بارداری نتیجه مثبت داشت".

" من چهار بار باردار شده ام و هر بار تا زمانی که آزمایش را انجام دادم متوجه بارداری نشدم و حتی تا چند هفته بعد نشانه های باردای را مشاهده نکردم. "

مقاله پیشنهادی اوما: چند روز بعد از لانه گزینی تست بارداری مثبت میشود

چقدر بعد از بارداری نتیجه تست مثبت می شود؟

زمان نتیجه مثبت تست بارداری به سطح هورمون بارداری در ادرار شما بستگی دارد. برای برخی از زنان، این هورمون در حدود هشت روز پس از باروری دیده می شود، اما برای اکثر خانم ها بیشتر طول می کشد و معمولا تا دو هفته بعد نتیجه مثبت مشاهده نمی شود. از لحاظ فنی، پس از قطع پریودی باید آزمایش حاملگی را انجام دهید؛ با این حال، بسیاری از زنان مشتاق هستند آزمون را در اسرع وقت انجام دهند. نتیجه بستگی به مقدار هورمون بارداری دارد.
با این حال، اگر نتیجه آزمون منفی بود، فرض نکنید که حامله نیستید. تا زمان شروع پریودی از باردار نبودن مطمئن نیستید. در اینجا چیزی است که بعضی از زنان در خصوص آزمایش مثبت می گویند:

"من هشت روز بعد متوجه بارداری شدم. من تست بسیار حساسی استفاده کردم که می توانست در عرض شش روز قبل از قطع پریودی نتیجه را نشان دهد! "

"من ده روز پس از بارداری آزمایش انجام دادم. ممکن است در این زمان آزمون مثبت کاذب باشد. اما معمولا 14 روز زمان مناسبی است. چهارده روز برای اکثر زنان زمانی است که پریودی آنها باید شروع شود. به همین دلیل است که این آزمایشات را باید بعد از قطع پریودی انجام دهید! "

"من هشت روز پس از بارداری آزمایش کردم و نتیجه منفی بود! 15 روز پس از بارداری نتیجه مثبت نشان داده شد. بنابراین حدس می زنم بدنم تا آن زمان هورمون کافی تولید نکرده است." 

منبع: www.rightdiagnosis.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر