موضوعات وبسایت : سلامت

یبوست در هفته ششم بارداری

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 03 اسفند 1399 ساعت 17:49

من 26 ساله هستم. قدم 156 سانتیمتر است و وزن پیش از بارداری ام 67 کیلوگرم بوده و اکنون 66 کیلوگرم هستم. اولین روز آخرین قاعدگی من در تاریخ 22 فروردین بوده. اکنون در هفته 6 بارداری هستم. داروهای مصرفی من عبارتند از فولیک اسید. بارداری های قبلی و نوع زایمان و سقط های قبلی، اولین بارداریمه. سوال من این است که، امروز 43 روز بارداریمه چه روزی باید واسه تشخیص تشکیل قلب جنین برم سونو؟ و چه چیزای باید بخورم تواین هفته واسه تشکیل جنین؟ و برای رفع یبوست چه چیزای خوبه؟

تشخیص ضربان قلب با سونوگرافی شکمی بعد از 6 هفته انجام میشود. برای تشکیل قلب اقدام و یا تغذیه خاصی لازم نیست. برای رفع یبوست شما باید حداقل روزانه 8 لیوان آب بنوشید. میوه و سبزیجات استفاده کنید. غذاهای پر فیبر استفاده کنید. آلو و انجیر خشک خیسانده شده مصرف کنید. و در نهایت میتوانید از شربتهای ملین تحت نظر پزشک استفاده کنید.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی
شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۹۱۳۰۱۸۱۸

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،
از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 1 کاربر 1 از 5 می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟


منبع: farzand.net



ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر