موضوعات وبسایت : سلامت

پا درد بعد از انتقال جنین

نویسنده : علیرضا | زمان انتشار : 17 بهمن 1400 ساعت 19:13

من سوم مهر انتقال بلاستوسیست 6 روزه داشتم. از روز اول دل درد داشتم. الان درد کمر و پا شدید اضافه شده. میتونه از چی باشه؟ آیا از استراحت زیاده؟ اصلا کمرم دو نصف میشه و از زیر زانو تا مچ پا خیلی عضلش درد میکنه. لکه بینی ندارم ولی صبح یه کم خیلی کمرنگ ترشح همراه با خون کمرنگ بود، قهوه ای خیلی کمرنگ. سوزش و خارش واژن اصلا ندارم یه دردی دارم مثل پریود شدن.

تقریبا وجود دردهای مشابه قاعدگی در اوایل انتقال جنین طبیعی می باشد و اگر این ترشحات خیلی کمرنگ خونی تبدیل به لکه بینی واضح و خونریزی شد حتما نزد پزشک تان بروید. از قرص جوشان منیزیم روزی یک عدد می توانید برای گرفتگی ساق پا مصرف کنید که بی ضرر می باشد.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی

شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۹۱۳۰۱۸۱۸

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،

از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 1 کاربر 1 از 5 می‌باشد.

لطفا پس از وارد نمودن تاریخ اولین روز از آخرین قاعدگی، کلید محاسبه را بفشارید:

طول دوره:

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر