موضوعات وبسایت : سلامت

علائم بالا رفتن جفت در بارداری

نویسنده : نادر | زمان انتشار : 25 بهمن 1398 ساعت 23:51

من 35 سال سن دارم و در هفته شانزدهم بارداری هستم. و در زایمان اولم سزارین شدم. در هفته دهم بارداری بعد از نزدیکی دچار خونریزی خفیف شدم که در سونوگرافی گفته شد جفت، دهانه رحم را پوشانده است. پزشکم نزدیکی، مسافرت و کارهای سنگین را ممنوع کرد. البته بعد از آن دچار لکه بینی و خونریزی نشدم. سوالی که داشتم با توجه به اینکه جفت خیلی پایین است چقدر احتمال دارد به سمت بالا حرکت کند؟ آیا داروی خاصی نیاز هست؟

اینکه چند درصد، دقیق نمیشه گفت، اما اگر جفت توی گردن رحم نباشه، با استراحت و رعایت نکاتی که پزشکتون هم گفته اند، به تدریج با افزایش سن بارداری، به سمت بالا کشیده میشود. داروی خاصی هم نیست، مگر اینکه دل درد، یا لکه بینی باشه، با توجه به علائم برای جلوگیری از سقط دارو تجویز کنند. فقط باید استراحت مطلق داشته باشید تا وضعیت بهتر بشه.

جهت مشاوره با کارشناسان مامایی

شما می‌توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با شماره

۰۲۱ - ۷۰۷۰۱۰۵۰

تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با فشردن کلید زیر،

از سایر راه‌های ارتباطی مطلع شوید.

کارشناسان سامانه هم‌اکنون آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط کارشناسان، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است.

ارزیابی و توصیه

امتیاز کسب شده این مطلب توسط رای 6 کاربر 3.2 از 5 می‌باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر