موضوعات وبسایت : سلامت

نمونه رای معامله به قصد فرار از دین

نمونه رای معامله به قصد فرار از دین

نویسنده : مهسا | زمان انتشار : 07 اردیبهشت 1398 ساعت 14:04

tie-empty.png

در این مقاله سعی داریم شما را با نمونه رای معامله به قصد فرار از دین به همراه تحلیلآشنا کنیم دفتر وکلای معراج با سابقه درخشان در دعاوی حقوقی و کیفری و معرفی وکیل متخصص در این زمینه می تواند شما را یاری کنید لطفا پس از مطالعه مقاله ی زیر برای کسب اطلاعات بیشتر با وکلای معراج با ما تماس بگیرید

%D9%86%D9%85%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%B1%D8%A7%DB%8C-744x1024.jpg%D8%B1%D8%A7%DB%8C-744x1024.jpg

نمونه رای معامله به قصد فرار از دین به همراه تحلیل توسط کار آموز نازنین سازش

اتهام:معامله به قصد فرار از دین

تجدید نظر خوانده:خانم م.ع با وکالت وکلای معراج

خلاصه جریان پرونده:تجدید نظر خواه در مرحله بدوی محکوم به معامله به قصد فراراز دین شده ودر خصوص اتهام انتقال گیرنده چون علم به موضوع نداشته رأی برائت وی صادر گردیده است .

رأی دادگاه:تجدید نظر خواهی تجدید نظر خواه به استناد بند الف وت ماده ۴۳۴ قانون آیین دادرسی کیفری مورد قبول دادگاه قرارگرفت وبرای متهم به استناد اینکه تاریخ منشأدین بعد از انتقال اولیه مال موضوع اتهام بوده حکم برائت صادر گردید.

تحلیل رأی:شرایط معامله به قصد فرار از دین عبارت است از وجود دین قطعی ومسلم (ولو موء جل )به انگیزه فراراز دین معامله صورت بگیرد.به نحوی که باقی اموال کافی برای پرداخت دیون نباشد ومنتقل نیز با علم به موضوع اقدام به معامله کرده باشد در مانحن فیه معامله قبل از ایجاد دین صورت گرفته لذا معامله به قصدفرار از دین صورت نگرفته رأی صادره صحیح می باشد.

برای کسب مشاوره با وکلای متخصص بطلان معامله به قصد فرار از دین با گروه وکلای معراج به شماره ۹۴۱۰-۶۰۸-۰۹۱۲ و ۴۰ ۷۹ ۹۱ ۲۵ – ۰۲۱ تماس بگیرید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر