موضوعات وبسایت : سلامت

فیلم آموزش درمان زود انزالی

فیلم آموزش درمان زود انزالی

نویسنده : مینا علی زاده | زمان انتشار : 04 خرداد 1398 ساعت 14:21

درمان زود انزالی

کــارگـاه درمــان کــامــل زود انزالی در ۲ ماه

مـــــدرس :  علی جعفری ، مشاور و زوج درمانگر  

مـدت : ۶۳ دقـیـقـه آموزش ویـدئـویـی

نــحــوه دریــافــت آمــوزش : دانلود فیلم پس از پرداخت وجه 

بروز رسانی : قیمت این کارگاه تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه ، از ۳۵ هزار تومان به ۱۹ هزار تومان کاهش می یابد  

t4.jpg

زمان باقیمانده تا پایان تخفیف:

اگر فردی هستید که :

  • در رابطه جنسی به سرعت به انزال میرسید
  • مجرد هستید و نگران اینده زندگی زناشویی خود هستید
  • نمیتوانید همسرتان را به ارگاسم برسانید
  • نمیتوانید زمان انزال خود را در کنترل داشته باشید

این کارگاه آموزشی دقیقا چیزی است که شما به آن نیاز دارید

این شیوه درمانی پس از مدت یک و نیم تا ۲ ماه ، شما را قادر میسازد در کمترین حالت حداقل ۱۰ تا ۱۵ دقیقه (بصورت یک سره و بدون توقف) و حداقل ۳۰ دقیقه (در صورت دو یا سه توقف کوتاه ۲۰ ثانیه ای در حین رابطه) رابطه جنسی را ادامه دهید

بگذارید همین ابتدا به یک سوال پاسخ دهیم:

تفاوت افراد دچار مشکل زود انزالی با سایر افراد چیست؟

اگر به تصویر زیر نگاه کنید ، دو خط در نمودار میبینید. خط آبی نشان دهنده فرد دچار زود انزالی و خط سبز نشان دهنده فرد سالم است.

3-2.jpg

همانطور که مشاهده میکنید فرد دچار زود انزالی ، پس از تحریک سریعا به مرحله لذت میرسد و سپس فورا به انزال میرسد. اما فرد سالم زمانی که به نقطه لذت میرسد ، میتواند رابطه را مدت زمان قابل توجهی در حالت لذت ادامه دهد و هر زمان که بخواهد با تشدید حرکات و هیجان ، به انزال برسد. در واقع فرد سالم خودش تعیین میکند که چه زمانی به انزال برسد و تا چه زمانی به رابطه ادامه دهد. هدف ما در درمان انزال زودرس این است که در نهایت افراد دچار زود انرالی نیز همانند سایر افراد عادی بتوانند کنترل زمان انزال خود را در دست بگیرند و خودشان تعیین کنند چه زمانی در رابطه به انزال برسند.

rabete-1-4.jpg

Ssss.jpg

زمانی که فردی رابطه جنسی را شروع می‌کند و آلت تناسلی او تحریک میشود ، پیام های عصبی از سر آلت تناسلی ، توسط سلول های عصبی به مغز منتقل میشود. در افراد عادی پس از اینکه میزان ارسال پیام های عصبی از اعصاب حسی آلت تناسلی به مغز از حد مشخصی عبور کرد (عموما پس از ۷ تا ۱۰ دقیقه بالا پایین رفتن بدون توقف آلت تناسلی در حین رابطه) مغز از طریق ارسال پیام عصبی ، دستور فعالیت عضلاتی که مسئول انجام فرایند انزال هستند را صادر میکند. این دستور از طریق اعصاب حرکتی ، از مغز به عضلاتی که مسئول انجام انزال هستند می‌رسد و انزال صورت می‌گیرد.

اما در افرادی که دچار زود انزالی هستند ، این فرایند با سرعت بسیار زیاد صورت میپذیرد. با میزان تحریک خیلی کم ، حتی در بعضی مواقع پس از ۳۰ ثانیه رابطه فورا مغز دستور شروع فرایند انزال را صادر میکند و انزال صورت میگیرد. در این شرایط می‌گوییم که فرد دچار زود انزالیست.

با توجه به نکات مطرح شده در مورد نحوه شکل گیری انزال و زود انزالی ، میتوان سه نوع روش کلی برای پیشگیری از زود انزالی پیشنهاد کرد:

روش اول : جلوگیری از تحریک اعصاب حسی آلت تناسلی:

اولین روشی که برای جلوگیری از زود انزالی میتوان به کار برد ، این است که ما به نحوی نگذاریم گیرنده های حسی سر آلت تناسلی تحریک شوند تا بطور کلی از انتقال پیام های حسی به مغز و ایجاد دستورات بعدی توسط مغز جلوگیری کنیم یا آن را به تعویق بیندازیم. این روش در حال حاضر با استفاده از اسپری ها و کاندوم های تاخیری انجام میشود. در واقع اسپری ها و کاندوم های تاخیری عموما با استفاده از لیدوکایین و مواد مشابه سعی میکنند سر آلت تناسلی که غالب گیرنده های حسی در آنجا قرار دارند را بی حس کنند تا از ایجاد پیام حسی و انتقال ان به مغز جلوگیری کنند. این عمل باعث میشود مغز پیام های کمتری دریافت کند و کمی دیرتر دستور فرایند انزال را صادر کند

معایب این روش چیست؟

اگر میزان بی حس کنندگی اسپری ها و زیاد باشد ، فرد در حین رابطه آن گونه که باید احساس لذت نمیکند ، اگر هم میزان بی حس کنندگی کم باشد میزان تاخیر در انزال خیلی کم خواهد شد. در واقع در این روش ، تاخیر در انزال فدای لذت بردن حین رابطه میشود و فرد برای اینکه انزال را به تاخیر بیاندازد میپذیرد که حین رابطه حس کمتری داشته باشد. از طرفی میزان تاخیری که از این روش ناشی میشود هم خیلی راضی کننده و ایده آل نیست.

روش دوم : ایجاد اختلال در انتقال پیام های عصبی

سروتونین نوعی انتقال دهنده عصبی است که بین سلول های عصبی قرار دارد و در انتقال پیام های عصبی نقش دارد. برخی دارو های شاخه SSRI که کاربرد اصلی انان عموما در درمان افسردگی ، وسواس و سایر اختلالات روانیست ، باعث افزایش بازجذب سروتونین در سلول های عصبی میشوند و با افزایش سروتونین بین سلول های عصبی ، باعث تغییر در روند انتقال پیام های عصبی میشوند. این تغییر در روند انتقال پیام های عصبی میتواند تا حدی باعث به تاخیر افتادن فرایند انزال بشود. ما در این کارگاه اموزشی به طور مفصل در مورد این داروها و شیوه مصرفی و مسائل مرتبط بحث کرده ایم.

معایب این روش چیست؟

این روش اگرچه تا حدی بر تاخیر در انزال موثر است اما باز هم نمیتواند برای فردی که کمتر از دو سه دقیقه رابطه به انزال میرسد راضی کنند باشد و میزان تاخیر را تا حد رضایت بخش بالا ببرد ، و مهم تر آنکه طبق تحقیقات پس از ۶ ماه استفاده از دارو دیگر ان تاثیر اولیه را نخواهد داشت

روش سوم : فیزیوتراپی مبتنی بر تغییر در هوش عصبی عضلاتی که مسئول انجام انزال هستند

دو روشی که در بالا ذکر شد ، هیچکدام درمان به حساب نمی آیند بلکه روش موقتی و موضعی درمان زود انزالی هستند ، در واقع به محض اینکه شما استفاده از دارو یا مواد تاخیری را کنار بگذارید زود انزالی شما سر جای خود باقیست. در روش سوم که ما پیشنهاد میکنیم ، ما از طریق درمان های رفتاری فیزیکی ویژه ای که تدوین کرده ایم ، طی مدت چند هفته عضلات مسئول انزال را عادت میدهیم که با وجود دریافت پیام های عصبی از مغز ، عمل انزال را انجام ندهند. در واقع با وجود اینکه شما رابطه را ادامه میدهید و پیام های عصبی از سر آلت به مغز میرود و مغز دستور انزال را صادر میکند ، عضلات مسئول انزال فعال نمیشوند و برای فعال شدن و انجام انزال نیاز به زمان بسیار بیشتری خواهند داشت.

قبلا در مورد تمرینات رفتاری برای درمان زود انزالی در سایت ها مطالبی خوانده ام ، این کارگاه نیز مثل همان هاست؟

خیر. مطالبی که در سایت ها نوشته میشود یک سری توصیه های کلی و عمومی هستند و غالبا فقط بر تقویت عضلات تاکید دارند و نه تغییر در هوش عصبی. رفتار درمانی موثر برای درمان زود انزالی باید به صورتی بسیار دقیق انجام شود. برای مثال اینکه شما در روز پنجم از هفته سوم درمان چه کارهایی را باید انجام دهید و یا در روز اول از هفته چهارم درمان باید دقیقا چه کارهایی انجام دهید ، باهم متفاوت است و باید بطور دقیق صورت بگیرد در غیر این صورت انجام یک سری کارها و تمرینات کلی نتیجه قابل توجهی نخواهد داشت. ما بر اساس تجربه ، شیوه ای را برای درمان زود انزالی ابداع کرده ایم که بهترین بازدهی را داشته باشد و بیشترین میزان تاخیر در انزال را ایجاد کند.

int-1.jpg

https://raftardarmani.com/wp-content/uploads/final-intro2-1.mp3

توصیه میکنیم قبل از خواندن ادامه متن حتما فایل صوتی بالا را بشنوید

۱- آیا زود انزالی واقعا درمان پذیر است؟

زود انزالی درمان پذیر ترین اختلال جنسی آقایان است. ما از بهمن ماه سال ۹۵ تا آذر ماه سال ۹۶ بطور مستقیم ۷۸ مرد مبتلا به زود انزالی شدید را مورد درمان قرار داده ایم. میانگین زمان انزال این افراد در حین رابطه جنسی ، از ۵۵ ثانیه در قبل از شروع درمان ، به ۱۲ دقیقه و ۴۰ ثانیه پس از مدت دو ماه رسید. همچنین با یک توقف کوتاه ۱۵ ثانیه ای در بین رابطه ، این افراد قادر بودند تا ۲۰ دقیقه رابطه جنسی را ادامه دهند.

question-4-1.jpg

۲-کارگاه جامع درمان زود انزالی چیست؟

از انجایی که غالب افراد مبتلا به انزال زودرس به علت شرم و حیا به درمانگر مراجعه نمیکنند ، و همچنین اصولا در درمان زود انزالی ، درمانگر صرفا نقش آموزش دهنده را دارد و پروسه درمان توسط خود فرد صورت میپذیرد ، تصمیم گرفتیم تا شیوه درمانی که در درمان سایر مراجعین به کار میبریم را بصورت یک فیلم – وبینار ضبط کنیم و بر روی سایت قرار دهیم تا همه افراد بتوانند با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر آن را فرا گیرند.

۳- وبینار چیست؟

کارگاه یا سمیناری که بصورت آنلاین برگزار شود و بدون نیاز به حضور فیزیکی از طریق اینترنت قابل دسترسی باشد وبینار میگویند. هم اکنون این وبینار برگزار شده است و شما میتوانید با پرداخت مبلغ آن به سادگی فیلم این کارگاه آموزشی را دانلود کنید. (چنانچه قادر به خرید و دانلود از طریق سایت نیستید ، در انتهای مطلب برای شما راه های دیگری پیشنهاد شده است)

۴- در این کارگاه آموزشی چه مسائلی مطرح میشود؟

این فیلم ۶۳ دقیقه زمان دارد و شامل سه بخش است.

بخش اول

بخش اول ، شامل بررسی علت و چرایی شکل گیری زود انزالیست. در این بخش مدرس بصورت دقیق بررسی میکند که چرا برخی افراد خیلی زود به انزال میرسند؟ مشکل از کدام بخش یا کدام بخش های بدن است؟ چه مواردی باید حل شود تا مشکل زود انزالی برطرف گردد؟

بخش دوم

قسمت دوم ، شامل بررسی درمان های موقتی و موضعی است. همانطور که احتمالا میدانید ، یکی از راه های درمان زود انزالی استفاده از قرص ها ، دارو ها و اسپری های تاخیری قبل از رابطه جنیسی است. اگر چه این روش یک درمان دائمی به حساب نمی آید و مشکلات زیادی هم دارد ، اما ما در این قسمت بهترین روش های درمان دارویی را با توجه به تجربه و مطالعات و آزمایشاتی که صورت گرفته است بررسی میکنیم. انواع قرص ها ، دارو ها و اسپری های موثر را معرفی میکنیم و در نهایت موثر ترین آنها را بنا به تجربه ، به همراه میزان اثر گذاری هر کدام بیان میکنیم.

بخش سوم

قسمت سوم موثر ترین و کارامد ترین شیوه درمان زود انزالی از طریق رفتاردرمانی ست. این تمرینات باید بصورتی بسیار دقیق و حساب شده صورت گیرد در غیر این صورت موثر نخواهد بود. ما طبق تجربه چندین ساله ، شیوه درمانی خاصی را ترتیب داده ایم و به نحوی ان را اختصاصی کرده ایم که بیشترین حد از تاثیر در کمترین زمان ممکن را به همراه داشته باشد. در این بخش بصورت مو به مو و دقیق ، تمام رفتار ها و اعمالی که شما باید انجام دهید را به شما آموزش میدهیم. اینکه دقیقا در روز اول شروع درمان باید چه کنید ، روز دوم چه کنید و به همین ترتیب به مدت دو ماه ، اینکه در هر هفته و هر روز باید چه کارهایی را انجام دهید را به شما می آموزیم.

اثر گذاری این روش درمانی از هفته چهارم آغاز میشود و شما بهبود را بطور محسوس مشاهده میکنید ، تا زمانی که در نهایت ، زمان انزال شما در رابطه جنسی به طور کامل در کنترل خودتان در بیاید. اثر این روش درمانی بصورت دائمی است و چنانچه فردی این شیوه درمانی را از روز اول ، همانگونه و به همان ترتیبی که در این فیلم اموزشی خواسته میشود انجام دهد ، پس از گذشت حداکثر دو ماه هرگز تا انتهای عمر هیچ نیازی به اسپری تاخیری یا دارو یا هر نوع ماده مصرفی از این دست نخواهد داشت

ایا این روش واقعا اثر گذار است؟!

همه ما از اینکه وقت و هزینه خود را صرف کنیم اما در نهایت چیزی بدرد نخور و ناکارامد تحویل بگیریم متنفریم. کوتاه ترین پاسخی که میتوان به این پرسش داد این است که قبل از شما ، ما این شیوه درمانی را به روی ۷۸ نفر “بصورت مستقیم” آزموده ایم و همه آنها از نتیجه ای که در نهایت برای شان حاصل شد بی نهایت راضی بودند. اما ما یک تضمین دیگر هم داریم :

WarrantyCertificate2-1.jpg

با خرید این محصول دقیقا چه چیزی دریافت میکنید؟

با خرید این محصول شما فیلم آموزش کامل درمان زود انزالی  را دریافت میکنید. در این روش شما پس از پرداخت وجه به صفحه سر رسید منتقل میشوید و لینک دانلود فیلم برای شما نمایش داده میشود.

آیا مجرد ها نیز میتوانند با این روش خود را درمان کنند؟

بله ، این آموزش برای هر دو گروه مجردها و متاهل ها مناسب است

توضیحات مدرس را در فایل صوتی زیر را حتما بشنوید :

http://raftardarmani.com/wp-content/uploads/best-pe-intro.mp3

 

در فایل صوتی بالا به سوالاتی در مورد مکانیسم زود انزالی ، درمان های دارویی و درمان های رفتاری زود انزالی پاسخ داده شده است

question-1-1.jpg

من بلد نیستم از سایت خرید کنم!

اگر نمیتوانید از سایت خرید و دانلود را انجام دهید در پایین همین مطلب ، لینک صفحه آموزش سایر راه های خرید و دریافت این فیلم قرار داده شده است.

 مزیت این کارگاه چیست؟

با تهیه این کارگاه ، شما با پرداخت مبلغی بسیار کمتر ، تمامی مسائل لازم برای درمان زود انزالی را می آموزید ، همچنین شما مطمئن هستید روش درمانی ای را آغاز میکنید که قبل از شما بر روی ده ها نفر بصورت مستقیم آزموده شده و همه ی آنها نتایجی فوق العاده گرفته اند.

question-2-2.jpg

 مدرس این کارگاه کیست؟

علی جعفری ، زوج درمانگر ، مبدع شیوه های تخصصی درمان اختلال نعوظ و اختلال انزال زودرس ، نویسنده کتاب مبانی رفتار درمانی شناختی و مدرس دوره های رفتار درمانی شناختی

pe1-1.jpg

۶-آیا درمان زود انزالی به دارو نیاز دارد؟

خیر. درمان زود انزالی نیاز در بیش از ۹۹ درصد موارد به هیچ دارویی نیاز ندارد و طبق شیوه درمان اختصاصی ۱۱ هفته ای که در این کارگاه آموزش داده میشود ، به طور کامل برطرف میگردد. اما از آنجایی که بسیاری ار افراد همیشه در مورد دارو ها و اسپری ها میپرسند ، ما همه آنها را بطور کامل بررسی میکنیم و موثر ترین آنها را معرفی میکنم.

چگونه میتوان فیلم کارگاه را تهیه کرد؟

اگر قادر به خرید اینترنتی و دانلود از سایت هستید ، میتوانید به صفحه آموزش خرید بروید و مراحل خرید را به طور کامل ببینید و سپس اقدام به خرید و دانلود فیلم کنید.

صفحه آموزش خرید

اما چنانچه نمیتوانید خرید یا دانلود یا هیچکدام را بصورت اینترنتی انجام دهید ، به صفحه راهنمای سایر راه های خرید بروید :

صفحه راهنمای روش های خرید

حجم این فیلم چقدر است؟

حجم فیلم این وبینار در فایل فشرده ۵۷ مگابایت است که پس از باز کردن به ۲۳۰ مگابایت میرسد. همچنین زمان این فیلم کمی بیش از یک ساعت است. در صورتی که پس از خرید در باز کردن فایل و تماشای آن به مشکلی برخوردید آموزش های این صفحه را بخوانید :

آموزش رفع مشکلات باز کردن فایل

قادر به خرید اینترنتی نیستید؟

در صورتی که نمیتوانید از طریق سایت خرید کنید ، به صفحه راهنمای سایر روش های تهیه فیلم این وبینار مراجعه کنید. برای رفتن به صفحه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید

در نهایت هر مشکلی در مراحل خرید یا مشاهده محصول داشته باشید ، میتوانید فورا به پشتیبانی فنی سایت در تلگرام پیام دهید. برای پیام دادن در تلگرام روی این جمله آبی رنگ کلیک کنید

4111-1.jpg

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟




ارسال نظر

نام


ایمیل


نظر